Προβλημα σε TOSHIBA ΜΤ-100

The Sphinx

Senior Member
17 June 2006
479
Φίλοι μου αποφάσισα να γράψω την περιπετειά μου με το service της toshiba, όχι για να βρώ λύση στο προβλημά μου αλλά κυρίως για να το έχουν υπόψην τους όλοι όσοι σκέφτονται να αγοράσουν βιντεοπροβολείς της TOSHIBA . Λοιπόν η ιστορία αρχίζει ως εξής. Πρίν 3 χρόνια αγόρασα τον πρώτο μου βιντεοπροβολέα τον ΜΤ 100 ο οποίος για όσους δεν το ξέρουν είναι αντίγραφο του πασίγνωστου Χ1. Στους δύο μήνες παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα , λεπτές κάθετες άσπρες γραμμές σε όλο το πλάτος της οθόνης και το οποίο λύθηκε με επανεκκίνηση του προβολέα. Το ίδιο πρόβλημα ξανά μετά από τρείς μέρες και λύση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Αν θυμάμαι καλά μάλιστα το είχα γράψει τότε στο forum και κάτι μου είχε απαντησει ο Μανώλης Καστρουνής δεν θυμάμαι όμως τί ακριβώς. Για να μην σας κουράζω από τότε και για δυόμιση χρόνια ο προβολέας δεν παρουσίασε το παραμικρό μέχρι πριν από 10 ημέρες όπου παρουσιάστηκε το ίδιο ακρικβώς πρόβλημα χωρίς όμως να λύνεται με επανεκκινησή του. Μετά από πολλά ανοιγοκλεισίματα και αφού δεν γινόταν τίποτα αποφάσισα να το πάω στο κατάστημα που τον αγόρασα και οι οποίοι τον έστειλαν αμέσως στο service της toshiba. Μετά από λίγες μέρες η απάντηση που πήραμε ήταν το γενικό και αόριστο " προβλημα πλακέτας" και το κόστος επισκευής , κρατηθείτε 1000€. Δηλαδή ζητάνε για μια πλακέτα ενός προβολέα που έχει χιλιοπουληθεί στην παγκόσμια αγορά περισσότερα απ´ότι έκανε καινούργιος. Φυσικά απόφάσισα να τον πάρω από εκεί και να τον κοιτάξω μόνος μου με τα όσα λιγα γνωρίζω από ηλεκτρονικά. Το πολύ πολύ να τον χαλάσω εντελώς, έτσι κι αλλιώς θα τον άλλαζα τα Χριστούγεννα. Τέτοια λεφτά όμως δεν πρόκειται να δώσω. Να πώ βέβαια ότι εκτός από αυτές τις γραμμές ο προβολέας δουλεύει κανονικότατα. Φυσικά κάθε βοήθεια από τους ειδικούς ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ .
 
Re: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

1000 ευρω ευρωπαικα ή τουρκικα?
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Κια τί να τους έλεγα φίλε μου. Αφού μου το παρουσίασε 2 φορές μόνο και με το που τον έκλεινα και τον άνοιγα ξανά δούλευε μια χαρά.
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

φιλε μια ερωτηση.η εγγυηση ηταν intersys? η απο παραεισαγωγη εγγυοτανε ο εμπορας?
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Οχι φίλε μου δεν ήταν παραεισαγωγή, κανονικά από INTERSYS.
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

το περιμενα.εχουν απαραδεκτο σερβις.μεχουν ταλαιπωρησει πολυ.ειναι καλες οι εταιρειες που αντιπροσωπευει αλλα αμα σου κατσει στραβη μαυτους δε βγαζεις ακρη.κριμα γιατι με τοσα λεφτα ασε τι επαιρνες.παντως οταν συμβαινει κατι να ξερεις οτι πρεπει να τους πιεζεις συνεχεια.επρεπε να το πας και μια και 2 και οσες φορες χρειαστει.αμα κανεις φασαρια στα σερβις τρεχουν!αρκει ναχεις δικιο.και στην περιπτωση σου ειχες.πρεπει να προλαβαινεις την εγγυηση.
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Ματθαιε, ο προβολεας ειναι σε εγγυηση ή οχι? Διοτι αν ειναι, φανταζομαι να καλυπτεται η επισκευη του. Αν οχι, δεν φταει η Intersys, οπως σιγουρα δεν φταει για την τιμολογιακη πολιτικη της Toshiba στα ανταλλακτικα..
 
Re: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

προβολεας με 3 χρονια εγγυηση?

δεν το χω ξανακουσει
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Τάκη όχι δεν είναι στην εγγύηση. Τώρα το αν φταίει η αντιπροσωπεία δεν το ξέρω και ούτε με νοιάζει. Αν αυτούς δεν τους νοιάζει μία να χάνουν πελάτες με τέτοιες απαράδεκτες χρεώσεις εμένα δεν με νoιάζει δέκα φορές. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναπλησιάσω προιόν της toshiba.
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Ματθαιε, για να μην δημιουργουνται εντυπωσεις πριν ξεκαθαρισει το θεμα σου, θα αλλαξω τον τιτλο σε κατι λιγοτερο εντονο, ενω αν επιθυμεις θα ειδοποιησουμε την Intersys.
 
Απάντηση: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Τάκη δεν χρειάζεται να ειδοποιησεται την Intersys. Aλλωστε ο προβολέας πρέπει να έχει ήδη φύγει από το service. Oπως έγραψα και στήν αρχή δεν ξεκίνησα το θέμα για να βρώ λύση απλά ήθελα να πω τον πόνο μου, και για να ξέρουν οι φίλοι που έχουν toshiba βιντεοπροβολείς τι θα αντιμετωπίσουν σε περίπτωση που πάθει κάποια βλαβη. Τώρα όσον αφορά τον τίτλο του θέματος αν και δεν νομίζω ότι είναι έντονος αλλαξέ το , δεν υπάρχει πρόβλημα.
 
Παλι καλα που δεν τον αγορασα!!!! Πόσο μου τον εδινες?

Παντως χωσε τα κανονικα! Οπου βρεις κι οπου σταθεις ριξτους!:slapface:

Δεν παιρνουνε χαμπαρι αλλιως ρε παιδια.

Μακαρι να ευαισθητοποιηθούν και να γινει κατι και τοτε να βγουμε να το αναγνωρισουμε.

Ακου 1000 ΕΥΡΩ!!! ΟΥ ΡΕ!!:twoguns:

Αμα δεν γινει τιποτα πάντως εχουμε εδω στην δουλεια ενα τζιμανι ηλεκτρονικό που μας επισκευαζει όλες τις πλακέτες. Φερε να τον σφαξουμε και ότι βγει (και μετα τον κραταω εγω):flipout:
 
Re: TOSHIBA SERVICE. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Larry said:
προβολεας με 3 χρονια εγγυηση?

δεν το χω ξανακουσει

Kι όμως, BENQ αγόρι μου!!! 3 χρόνια, το πρώτο on-site!:award: :award: :award: :award: :award: :firstprize: :firstprize: