Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

emperorgr

AVClub Addicted Member
10 June 2010
1,448
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

signed in γιατι δε μου αρεσουν τα τερτίπια των εταιρειων...
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,530
Εκεί ψηλά.....
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Αν το εκανε αυτο η Νικον δεν βλεπω γιατι να μην το κανει και η κανον...

Για ποιο λογο ομως το κανουν το αιτιολογησαν ?
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Προφανως γιατι τα εβαλαν κατω και βρηκαν οτι τους συμφερει.

Υπο προυποθεσεις αυτο μπορει να μην ειναι και κακο...Για παραδειγμα το ΣΟΝΥ λαπτοπ του αδερφου μου πηγε στο Βελγιο και γυρισε σε μια εβδομαδα. Μια Πανασονικ τηλεοραση δικη μου με καμμενη καρτα ηχου, εμεινε 2 μηνες στην Αθηνα και στο τελος δεν ξεραμε σε ποια μεταφορικη ειναι για να παω εγω να την παρω...

Απο την αλλη ειναι παραλογο και ακριβο για μας, ενας Τσακναριδης ας πουμε να μην μπορει να παραγγειλει ανταλλακτικο για μια απλη επισκευη. Φυσικα υπεγραψα. Ανετα μπορει να κανει το ιδιο και η Κανον.
 

parist

Senior Member
18 July 2007
363
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι από που προκύπτει ο αριθμός των 10000 υπογραφών, έτσι ώστε να προχωρήσει η διαμαρτυρία.

Εννοείται ότι το υπέγραψα, αλλά το έχω απορία.
 

peperr

AVClub Addicted Member
25 May 2011
1,532
Marathon Lake
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Αν το εκανε αυτο η Νικον δεν βλεπω γιατι να μην το κανει και η κανον...

Για ποιο λογο ομως το κανουν το αιτιολογησαν ?

Κάθε εταιρία κοιτά το κέρδος και το όνομά της. Το πρώτο είναι διασφαλισμένο αν μαζεύει in house κάθε εργασία σέρβις και πώληση ανταλλακτικού, στην ουσία καρπώνεται το κέρδος του "μικρού" επισκευαστή
Και όπως έγραψα και παραπάνω, τα προβλήματα αξιοπιστίας έχουν πληθύνει τελευταία, οπότε στο σκεπτικό του σοφού ρητού "τα εν οίκω μη εν δήμω" μαζεύει τον αμάζευτο και σφραγίζει τις διαρροές
 

papako

AVClub Addicted Member
16 February 2008
1,461
Αθήνα
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

ναι, αλλα αυτο δεν κανει η Olympus εδω και χρονια.
Μια pocket που ειχε χαλασμενο LCD, πηγε εξω απο την αντιπροσωπια.
 

peperr

AVClub Addicted Member
25 May 2011
1,532
Marathon Lake
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Γενικώς ισχύει αυτό που λες, αλλά η "συγκομιδή" γίνεται μέσω του δικτύου αν και εφόσον ο όποιος εξουσιοδοτημένος απαγορεύεται να βάλει χέρι. Και επειδή η Oly είναι "εύκολη" στην κάλυψη της εγγύησης, τουλάχιστον ήταν μέχρι σήμερα, η απόφαση να πάει Πορτογαλία για "σιγουριά" είναι ομοίως εύκολη. Εδώ όμως μιλάμε για την απόλυτη παράβλεψη των εξουσιοδοτημένων εμπόρων/επισκευαστών
 

papako

AVClub Addicted Member
16 February 2008
1,461
Αθήνα
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Σωστά,
δεν είχα καταλάβει αυτή τη μεγάλη διαφορα.
Πρέπει να διαβάζω ποιο προσεχτικά.
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,467
Βριλήσσια
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Ποιος ειναι αυτος ο Matt που μας ευχαριστει που υπογραψαμε το petition?
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Θα ήθελα να σας δώσω μερικές ακόμα πληροφορίες, ειδικά για τη ΝΙΚΟΝ usa. Πλέον θέλει να ελέγχει όλες μα όλες τις μηχανές που η ίδια η ΝΙΚΟΝ πουλά. Αν βρει μηχανή που άλλαξαν τα χαρακτηριστικά της (π.χ. αλλαξα το κόκκινο πλαστικάκι μόνος μου) ακόμα κι αυτά που δεν έχουν λειτουργική χρήση, απλώς αρνείται στο εξής να ασχοληθεί μαζί της. Αλλά και πέρα από αυτό η εταιρεία πλέον χρεώνει για αλλαγές κι επισκευές πολλά περισσότερα χρήματα σε σχέση με αυτά που χρέωναν οι συμβεβλημένοι και τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι καθόλου εύκολο να τα πληρώσουμε. Αυτά που αναφέρω δεν είναι δικές μου εντυπώσεις ή από κάποιον άλλο μεμονωμένο χρήστη που διαμαρτυρήθηκε αλλά από το lensrentals.com που θαρρώ πως είναι από τους καλύτερους πελάτες των services.

Δείτε στο http://www.lensrentals.com/blog/2012/09/lensrentals-repair-data-january-july-2012 τί λέει ειδικά στο υποκεφάλαιο
Factory Service Center, Uhm, Service

Also I should point out that current Nikon repair costs are higher than the table suggests. First, I dropped an $1,800 D800 sensor replacement and $1,300 D3x sensor replacement because they were such outliers. I also used prices from the entire year — Nikon raised prices significantly in early April, just after they announced they weren’t selling parts to third-party repair centers anymore (color me paranoid if you like). In the last 3 months Nikon repair prices were significantly higher than the table shows.

Just for curiosity, I compared same-item repair costs for Nikon and Canon 24-70s. All Canon 24-70 repairs were either $268 or $370 (non-discounted price) during the entire 6-month period. All Nikon repairs were $539 or $602 from April 1 onwards; they were $310 before April (although there were only two during that period). I don’t have room to list all the replaced items, but they were similar: barrels, collars, helicoid rings.

Nikon, I love the cameras. I love the prices on the cameras. But Nikon USA’s repair and service sucks and is getting worse. And yes, Fanboy, I know they fixed your item for free in 5 days. We had one come back in 5 days, too (although not this year). I also know they have a great 5-year warranty. But how much does that help when you drop it?

Would I change brands or something over it? Of course not. That’s silly. Nikon makes excellent, reliable equipment and most people need a repair maybe once every couple of years. But I certainly am advising newcomers in a different direction, and I’d be a bit hesitant about picking up used Nikon equipment.



αν τώρα έχουμε μια εταιρεία με εξαιρετικά προιόντα, αλλά όχι εξαιρετικό service, η οποία επιθυμεί να μαζέψει όλες τις μηχανές της σε αυτό το service, άρα οι καθυστερήσεις θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερες, και μάλιστα αρχίζει να χρεώνει διπλές τιμές, τότε μάλλον θα πρέπει να αντισταθούμε με κάθε τρόπο, τουλάχιστον οι nikonians και οι κάτοχοι των μηχανών nikon.

Αν όμως δούμε πώς οι δυο μεγάλοι CANON/NIKON μπορούν να επιβάλλουν τη θέλησή τους στις ΗΠΑ και μάλιστα με εναρμονισμένες πρακτικες (δεν φαντάζομαι να πιστεύει κανείς ότι η μια δεν ακολουθεί την άλλη στις εμπορικές πρακτικές) τότε θα πρέπει να θορυβηθούν και οι χρήστες των άλλων εταιρειών, τουλάχιστον οι canonians σε πρώτη φάση.

Εδώ δεν είναι να μαζευτούν 10.000 υπογραφές, πρέπει να μαζευτούν εκατοντάδες χιλιάδες.
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Εμένα μπορείτε να μου λύσετε την εξής απορία; Η επιτροπή μονοπωλείων και ανταγωνισμού στις ΗΠΑ πως βλέπει αυτή την προσπάθεια της ΝΙΚΟΝ; Θα το επιτρέψει; Και πριν μου πείτε για το καπιταλιστικό σύστημα και τη Μεκκα του (ΗΠΑ) θα σας πω ότι κοτζάμ Μπιλ Γκέιτς και η Microsoft προσκύνησαν κανονικότατα την συγκεκριμένη επιτροπή. Εκεί οι θεσμοί λειτουργούν ακριβώς για να προστατέψουν το σύστημα.
 

timaios

AVClub Addicted Member
16 November 2009
1,363
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Βλαση,εξαιρετικη πρωτοβουλια εναντιον των μονοπωλιων και υπερ του υγειους ανταγωνισμου...αλλα ας σκεφτουμε αν επιδεχεται επιδιορθωση χωρις ειδικο εξοπλισμο μια δ.7000 και εχοντας μια σχεση..σπουδασα καποτε ηλεκτρονικος.Παντως μετα απο αυτο http://www.lensrentals.com/blog/2012/04/d7000-dissection την κραταω συλλεκτικη,τωρα καταλαβα γιατι κερδισε DIWA-TIPA..παρα τη απαραδεκτη αποφαση της... μπραβο στο τεχνικο τμημα της ΝΙΚΟΝ μηχανικους σχεδιαστες που αλλωστε δεν ευθυνονται σε τιποτα.
 

Kostas_P

Senior Member
3 March 2007
441
Αθήνα
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

το έκανα και εγώ...να δείς που το επόμενο βήμα θα είναι να γίνεται το service κεντρικά στη Ινδία!
 

racer

AVClub Addicted Member
2 February 2009
2,911
Rotterdam
Re: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Από το site του Thom. Well done Nikon (NOOOOOOT)

Oct 20, 2012 (commentary)--I mentioned the NikonUSA parts withdrawal last week. Here's yet another example of the lovely service we get from NikonUSA these days (I've gotten six similar emails in six days):

"Last night, while photographing my son's football game, the small locking knob on my 70-200 lens collar came off and I could not find it (grass field, night time, poor lighting). I immediately thought of your commentary on Nikon parts and thought...I'm screwed.

I called Nikon USA Parts and they would not sell me the part. So it is in fact true, they are a dumb as you say. Unbelievable they won't sell me a simple part and insist I send [the lens] to them for evaluation and repair. I called Nikon service centers to see if I can acquire the part. A place in Dallas that used to be an authorized repair center said he does not have the parts and Nikon will not sell him the parts unless he sends them $168,142.68 for their service equipment. He said 23 other dealers are in the same boat and are getting ready to file a class action lawsuit against Nikon over the issue.

I did find the parts manual on line and the knob can be easily screwed in place without disassembling the lens in any way (one service center tried to tell me you have to take the lens apart to replace the knob. Someone had called him earlier in the week about the OLD 70-200 and he kept asking me if I was the same guy - I kept having to tell him "NO, this is the first time I've called you!" After 5-minutes I realized he was talking about a different lens b/c he was not paying attention to what I was saying and gave up - great customer service). I called several other service centers and they either did not have the part and could not get it, or would not sell me the part. I have to send it to them for "evaluation"."

Fortunately, this person managed to eventually find the part on eBay. But note that the problem here isn't just the lack of parts availability, but also NikonUSA's customer service seems to want to argue with the customer, plus wants cameras and lenses back for repair just to screw something on. Exactly how much time did this customer waste trying to track down a US$10 part that is customer replaceable? How much did NikonUSA spend on phone calls telling the customer "no." How much time and expense will they waste doing user-installable parts repairs? As I wrote before, this is just absurd.

Nikon has an online store. Have someone go through all the current product lines with the repair manual, figure out what parts are user replaceable, and put them all up on the store for sale. Is that so hard to figure out?
 

Panos-77

Senior Member
13 September 2008
300
Απάντηση: Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε στη ΝΙΚΟΝ!!

Υπάρχει από το 2003 νόμος της Ε.Ε. που απαγορεύει τις αποκλειστικότητες

http://en.wikipedia.org/wiki/Block_Exemption_Regulation_(EU)

Ελπίζω να ισχύσει και με αφορμή αυτό να σταματήσει και η κοροϊδία στις ΗΠΑ