Καταρχας δεν ειναι μονο το απολυτο σκοταδι που χρειαζεται σε εναν προβολεα για να μην καταστρεφεται το κοντραστ.
Καταλαβαινεις πως αν οι τοιχοι ειναι ανοιχτοχρωμοι (π.χ. λευκοι) και βαλεις εναν προβολεα, θα φωτιζονται και οι τοιχοι απο τις αντανακλασεις της εικονας που θα προβαλεις, αυτες οι αντανακλασεις ως δευτερογενεις παλι θα επιστρεφουν στην οθονη/τοιχο και η ζημια παλι θα γινεται ως ενα βαθμο. Αν δε ο προβολεας ειναι και data με πολλα lumen θα γινεται εκει μεσα...της ημερας το καγκελο. Παρ'ολα αυτα λυσεις υπαρχουν ακομα και για εναν πολυ φωτεινο data. Καποιο φιλτρο nd2 οπου το προσαρμοζεις στον φακο του προβολεα και θα κοψει το μισο φως, βαφεις πιο σκουροχρωμους τους τοιχους, ή και πιο σκουρο τον τοιχο οπου θα προβαλεις. Με λιγα λογια θα καταφερεις να τιθασευσεις το περισσιο φως.
Το αν ειναι μικρο ή μεγαλο το δωματιο δεν εχει να κανει με την οποια ποιοτητα εικονας. Εχει να κανει ο φακος του προβολεα εαν σου ανοιγει τις ιντσες απο εκει που θα τον τοποθετησεις, καθως και η αποσταση θεασης που θα εχεις αναλογα με τις ιντσες που θα ανοιξεις. Χωροταξικα θεματα δηλαδη που εχουν να κανουν με το στησιμο του προβολεα. Οπως για παραδειγμα αυτο που ανεφερες περι φωτιστικου στο ταβανι και αν θα βρισκεται αναμεσα στην δεσμη του προβολεα. Το υψος του προβολεα στο ταβανι, θα καθοριστει απο το ποσο ο προβολεας εχει καθετο lens shift, ποσο χαμηλα θες να ριξεις την εικονα προς τα κατω για να μην ειναι πολυ ψηλοταβανη και κουραστικη κλπ.
Eπισης εναν προβολεα εναν δεν διαθετει οριζοντιο lens shift (συστημα μετατοπισης φακου) θα αναγκαστεις να τον τοποθετησεις ακριβως στο κεντρο της οθονης οσον αφορα τον οριζοντιο αξονα. Η υπαρξη keystone (ρυθμιση τραπεζοειδους) που θα διορθωση τυχον παρακεντρη τοποθετηση, συνηθως απαγορευεται αυστηρα εαν θελουμε να μιλαμε με ορους ποιοτητας της εικονας, μιας και επεμβαινοντας στην εικονα, μειωνουν την ποιοτητα της.
Συνηθως το χρησιμοποιουμε μονο για περιπτωσεις οπως καποια αιθουσα συνεδριασεων για μια παρουσιαση κλπ οπου η ποιοτητα εικονας ερχεται σε δευτερη μοιρα.
Ολοι οι 3d προβολεις εχουν active 3d και οχι passive και χρειαζεσαι ενεργα γυαλια αναλογως του τυπου που εκπεμπει ο προβολεας. Υπαρχουν ομως γυαλια και τριτων κατασκευαστων αρκετα προσιτα, οποτε ως κοστος δεν πρεπει να σε προβληματιζουν. Τα γυαλια που ανεφερες δεν ειναι ενεργα οποτε δεν κανουν.
Οποιοδηποτε Player κι αν επιλεξεις ως πηγη, απλα πρεπει να προσεξεις τι εξοδο εικονας σου δινει και αν ο προβολεας που θα παρεις εχει μια τετοια εισοδο. (π.χ. Hdmi)
Οσον αφορα τον ηχο, ειτε απο το Player/pc θα παρεις απο την καρτα ηχου και θα τον οδηγησεις σε καποιον ενισχυτη με ηχεια, ειτε θα ακους μεσω hdmi απο το ενσωματωμενο ηχειακι του προβολεα αν αυτος διαθετει.
Δεν γνωριζω αν οι προβολεις με ενσωματωμενο ηχειο, διαθετουν με τη σειρα τους εξοδο ηχου σε jack, αλλα αν διαθετουν, υστερα και παλι θα πρεπει να οδηγησεις τον ηχο σε ενισχυτη και ηχεια ή σε αυτοενισχυομενα ηχεια. Χωρις ενισχυση, τα ηχεια δεν θα παιξουν.