Re: PS3 ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ BLUE RAY PLAYER?
Kαι άλλοι το BR εμισησαν, αλλά τα αγόρασαν όλα
Το ps3 δεν είναι απλό br-player, είναι επαναστατικό προϊόν που όμοιο του δεν έχει εμφανιστεί στο παρελθόν σε καμιά κατηγορία αν δεν κάνω λάθος....
Μας δόθηκε πριν 3 χρόνια σε τιμή κόστους και σε μαζική παραγωγή , είναι πλήρως αναβαθμίσιμο και furure-proof, και κάνει τόσα άλλα πράγματα άριστα εκτός από αυτό για το οποίο το αγόρασες.
Καλύτερα να κρατήσεις το χειριστήριο για να σου θυμίζει πόσο ξεχωρίζει από τα 100δες πανάκριβα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας που έχεις αγοράσει και θα αγοράσεις στο μέλλον, φτάνει να μην χαλιέσαι.
Τώρα το side by side είναι τρόπος που χρησιμοποιούν εκεί όπου δεν έχουν δυνατότητα να περάσουν την απαραίτητη ποσότητα δεδομένων.
(δεν ήταν κάν υποχρεωτικό στο hdmi 1.4)
Σε δορυφορικές εκπομπές πχ ... φυσικά δεν είναι ότι καλύτερο αλλά λύση ανάγκης, και φυσικά το ps3 όπως είδαμε δεν τον χρησιμοποιεί αλλά στέλνει full πακέτα με 2 πλήρης 1080 εικόνες 24 φράμες η καθεμιά.
What is Side by Side 3D?
all 3D HDTVs can process 3D signals in a variety of different formats and perform on-the-fly conversion of the incoming 3D video signal into a frame sequential format.
While frame-sequential 3D is part of the blu-ray 3D spec, when it comes to airing 3D content over cable/air, Side by Side 3D is proving to be a popular choice.
n side-by-side 3D, a full 1080p or 720p frame consists of two halves on the left and right, with the entire frame for the left eye scaled down horizontally to fit the left-half of the frame, and the entire frame for the right eye scaled down horizontally to fit the right side of the frame. Thus, in the case of 720p content (resolution of 1280 x 720), each frame will actually consist of the horizontally scaled frame for the left eye with a resolution of 640 x 720 and adjacent to it, the corresponding frame for the right eye at the same 640×720 resolution. The image to the right shows what this looks like.
As you might have already noticed, side-by-side 3D results in a halving of the horizontal resolution of each frame intended for the left and right eye
Μην αφήνεις το πείσμα σου ή και την αντιπάθεια για ένα προϊόν να σε επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό που να μην δίνεις 10 ευρώ και κρατάς κάτι "άσχημο" για εσένα στο σαλόνι σου.Να αγοράσω το τηλεκοντρόλ του; Γιατί να αγοράσω επιπλέον εξοπλισμό; Γιατί να μην τον περιλαμβάνει στη συσκευασία; BD player δεν είναι;
Kαι άλλοι το BR εμισησαν, αλλά τα αγόρασαν όλα
Το ps3 δεν είναι απλό br-player, είναι επαναστατικό προϊόν που όμοιο του δεν έχει εμφανιστεί στο παρελθόν σε καμιά κατηγορία αν δεν κάνω λάθος....
Μας δόθηκε πριν 3 χρόνια σε τιμή κόστους και σε μαζική παραγωγή , είναι πλήρως αναβαθμίσιμο και furure-proof, και κάνει τόσα άλλα πράγματα άριστα εκτός από αυτό για το οποίο το αγόρασες.
Καλύτερα να κρατήσεις το χειριστήριο για να σου θυμίζει πόσο ξεχωρίζει από τα 100δες πανάκριβα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας που έχεις αγοράσει και θα αγοράσεις στο μέλλον, φτάνει να μην χαλιέσαι.
Όλοι οι τρόποι μετάδοσης είκόνας 3d στο 1.4 μπορούν να μεταδοθούν και από το 1.3 , εκτός από λινκ έχω βάλει και το απόσπασμα πριν.Κάποιοι τρόποι απαιτούν HDMI 1.4, κάποιοι είναι ΟΚ και με 1.3.
Κάποιοι (φυσικά) έχουν καλύτερη εικόνα από κάποιους άλλους.
Θεωρητικά για να πάρεις την καλύτερη δυνατή εικόνα, θέλεις να περάσεις τα καρέ με τον τρόπο side-by-side full, και τότε χρειάζεσαι τις δυνατότητες του HDMI 1.4.
Τώρα το side by side είναι τρόπος που χρησιμοποιούν εκεί όπου δεν έχουν δυνατότητα να περάσουν την απαραίτητη ποσότητα δεδομένων.
(δεν ήταν κάν υποχρεωτικό στο hdmi 1.4)
Σε δορυφορικές εκπομπές πχ ... φυσικά δεν είναι ότι καλύτερο αλλά λύση ανάγκης, και φυσικά το ps3 όπως είδαμε δεν τον χρησιμοποιεί αλλά στέλνει full πακέτα με 2 πλήρης 1080 εικόνες 24 φράμες η καθεμιά.
What is Side by Side 3D?
all 3D HDTVs can process 3D signals in a variety of different formats and perform on-the-fly conversion of the incoming 3D video signal into a frame sequential format.
While frame-sequential 3D is part of the blu-ray 3D spec, when it comes to airing 3D content over cable/air, Side by Side 3D is proving to be a popular choice.
n side-by-side 3D, a full 1080p or 720p frame consists of two halves on the left and right, with the entire frame for the left eye scaled down horizontally to fit the left-half of the frame, and the entire frame for the right eye scaled down horizontally to fit the right side of the frame. Thus, in the case of 720p content (resolution of 1280 x 720), each frame will actually consist of the horizontally scaled frame for the left eye with a resolution of 640 x 720 and adjacent to it, the corresponding frame for the right eye at the same 640×720 resolution. The image to the right shows what this looks like.
As you might have already noticed, side-by-side 3D results in a halving of the horizontal resolution of each frame intended for the left and right eye