RED one

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,805
Εκεί ψηλά.....
Re: RED one David vs Goliath?

Κανεις δεν γνωριζει το παραμικρο ακομα για τον κατασκευαστη των φακων.....υποτιθεται οτι ειναι top secret οπως και ο κατασκευαστης του σενσορα Mysterium.......



Μολις ανακοινωνονται νεα θα σας τα λεω εδω μεσα......
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,805
Εκεί ψηλά.....
Re: RED one David vs Goliath?

Χθες στο 3ο κινηματογραφικο συνεδριο ηταν εμφανες τι αναστατωση θα προκαλεσει η καμερα οταν βγει και αν οσα διατυμπανιζει περι χαρακτηριστικων ειναι αληθη........

Πολλοι παραγωγοι και ανθρωποι αρρηκτα συνδεδεμενοι με το φιλμ ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ πεισματικα οτι υπαρχει τετοια καμερα και διαδιδοντας δεξια και αριστερα οτι η καμερα αυτη ειναι μυθος και κομπινα.......

ε ρε γλεντια που θαχουμε σε λιγο καιρο......

αρκει τα μισα specifications ναναι αληθεια.....θα κλαψουνε μανουλες.....
αν ειναι ολα τοτε μιλαμε για επανασχεδιαση του χαρτη παραγωγης κινηματογραφικων παραγωγων οσον αφορα τεχνολογια και κοστος......
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: RED one David vs Goliath?

Εγώ πάλι νομίζω ότι μόνο το μέσο θα αλλάξει. Και το φιλμ να φύγει από τη μέση, είναι έτσι δομημένος ο χώρος του σινεμά, που πάλι οι ίδιοι άνθρωποι θα κάνουν τα ίδια πράγματα. Απλά αντί να δουλεύουν με το φιλμ, θα δουλέψουν ψηφιακά. Και επειδή θα είναι οι ίδιοι, και θα επενδύσουν και χρήματα στις νέες τεχνολογίες, φοβάμαι ότι το κόστος δεν θα πέσει όσο νομίζουμε...
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Re: RED one David vs Goliath?

Από όσα έχω διαβάσει η μηχανή χρησιμοποιεί εως τώρα τους εγνωσμένης αξίας μεταξύ των επαγγελματιών Cooke cinema lenses των 5,000$ και υπάρχει προοπτική η εταιρεία να αναπτύξει τη δική της γκάμα φακών.
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,805
Εκεί ψηλά.....
Re: RED one David vs Goliath?

Από όσα έχω διαβάσει η μηχανή χρησιμοποιεί εως τώρα τους εγνωσμένης αξίας μεταξύ των επαγγελματιών Cooke cinema lenses των 5,000$ και υπάρχει προοπτική η εταιρεία να αναπτύξει τη δική της γκάμα φακών.

Eτσι εικαζεται οτι οι φακοι ειναι Cooke αλλα δεν εχω δει ακομα επισημη ανακοινωση γι'αυτο και δεν το ειπα.......

Παντως η Oakley ( ιδιοκτησια του Jannard οπως και η RED ) εχει παραδοση στην ερευνα και αναπτυξη δικων της οπτικων μερων.....αλλα ισως να μην προλαβαινε απλα Η ισως να ηθελε συνεργασια με την Cooke για την απο κοινου αναπτυξη prime & zoom φακων.
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,805
Εκεί ψηλά.....
Re: RED one David vs Goliath?

Εγώ πάλι νομίζω ότι μόνο το μέσο θα αλλάξει. Και το φιλμ να φύγει από τη μέση, είναι έτσι δομημένος ο χώρος του σινεμά, που πάλι οι ίδιοι άνθρωποι θα κάνουν τα ίδια πράγματα. Απλά αντί να δουλεύουν με το φιλμ, θα δουλέψουν ψηφιακά. Και επειδή θα είναι οι ίδιοι, και θα επενδύσουν και χρήματα στις νέες τεχνολογίες, φοβάμαι ότι το κόστος δεν θα πέσει όσο νομίζουμε...

Επρεπε νασουνα χτες Φωτη στο συνεδριο.....εγινε χαμος με αυτο ακριβως το θεμα.....

Εμενα η αποψη μου ειναι οτι το κοστος θα πεσει αρκετα....απλα με την αναπτυξη νεων τεχνικων οι Σκηνοθετες-δημιουργοι ζητουν ολο και περισσοτερα αρα το κοστος θα ανεβαινει....αυτο ομως δεν σημαινει οτι για το κοστος ευθυνεται το ιδιο το μεσο...απλα αυξανονται οι απαιτησεις σε δημιουργικο επιπεδο......
Πριν λιγα χρονια απλα δεν μπορουσαν να γινουν αυτα που γινονται τωρα οποτε γλυτωνες το κοστος.....:BDBDG54:
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: RED one David vs Goliath?

Εγώ το εστιάζω κυρίως στις ευκολίες που θα έχεις για να κάνεις κάποια πράγματα. Για παράδειγμα, η ιστορία με τα dailies. Σε φιλμ έπρεπε να περιμένεις για το proccess πόσες μέρες -εκτός κιαν ήσουν στο hollywood- για να δεις τι γύρισες. Τώρα μπορείς να βλέπεις στο laptop το προηγούμενο πλάνο πριν γυρίσεις το επόμενο.

Πάντως μεγάλο μέρος του post production δεν θα αλλάξει. Κι αυτό γιατί ακόμα και τώρα που γυρίζουν ακόμα σε φιλμ ήδη χρησιμοποιείται η ψηφιακή τεχνολογία σε μοντάζ, color correction, μιξαζ, mastering, και το μόνο που έμενε να θυμίζει ότι δουλεύεις σε φιλμ ήταν η κοπή του αρνητικού, και το τύπωμα για τις κόπιες προβολής στην αίθουσα που εικάζω ότι για αρκετό καιρό ακόμα θα γίνεται σε φιλμ.

Εκεί που προβλέπω τρελό πανηγύρι είναι στο θέμα των διανομέων. Όταν δε, θα πάμε σε ψηφιακές προβολές και δεν θα έχουν τι να διανείμουν γιατί τη διανομή θα την κάνει η εταιρία παραγωγής, τότε θα κλάψουν μανούλες. Γι αυτό και αρκετοί από τώρα έχουν εξασφαλίσει και από ένα μικρό αριθμό αιθουσών.
 
Last edited:

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: RED one David vs Goliath?

Εγώ γιατί νομίζω ότι έτσι θα δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερους παραγωγούς και σκηνοθέτς εκτός Χόλλιγουντ να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους με λιγότερα χρήματα;
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,805
Εκεί ψηλά.....
Re: RED one David vs Goliath?

Εγώ γιατί νομίζω ότι έτσι θα δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερους παραγωγούς και σκηνοθέτς εκτός Χόλλιγουντ να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους με λιγότερα χρήματα;

και πολυ καλα νομιζεις......

ουσιαστικα αυτη τη στιγμη μονο για υλικα επεξεργασιας και ληψης ( βγαζοντας απέξω τα προγραμματα φυσικα ) με 80000 ευρα αγοραζεις ενα πληρες συστημα

καμερα,σετ φακων prime και ενα σουπερ κομπιουτερ .
Το κοστος της υπολοιπης παραγωγης ποικιλλει αναλογα με τις αναγκες σου.....
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: RED one David vs Goliath?

Και το πιο σημαντικό είναι ότι με την εξάλειψη των διανομέων, θα μπορούν αν βρουν θέση σε αίθουσες προβολής περισσότερες ανεξάρτητες ταινίες, άρα καλύτερα για εμάς.
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: RED one David vs Goliath?

Εγώ νομίζω πως το πραγματικό κόστος που γλυτώνεις δεν είναι τόσο στον εξοπλισμό (μεταχειρισμένες κάμερες και μουβιόλες για 35mm βρίσκεις και πιο φτηνά από 80.000) αλλά στο ίδιο το φιλμ και στις υπηρεσίες που το αφορούν. Στο φιλμ εξαρτάσαι πολύ από πολλά εργαστήρια (αγορά φιλμ με συγκεκριμένα στοκαρίσματα, εμφάνιση, τύπωμα, ήχος, οπτικές εγγραφές ήχου, κόπιες) που σου πίνουν κυριολεκτικά το αίμα. Ε όλα αυτά πάνε περίπατο. Και με τα προγράμματα μεσά δεν ξεφεύγεις πολύ. Ένα final cut και ένα final touch θες και καθάρισες.
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: RED one David vs Goliath?

Και το πιο σημαντικό είναι ότι με την εξάλειψη των διανομέων, θα μπορούν αν βρουν θέση σε αίθουσες προβολής περισσότερες ανεξάρτητες ταινίες, άρα καλύτερα για εμάς.

Εδώ δεν θα συμφωνήσω και πολύ. Γιατί οι αίθουσες που θα παίζουν ψηφιακά, μάλλον θα πάνε σε αναβάθμιση του εξοπλισμού με οικονομική βοήθεια από τα μεγάλα studio. Στην ουσία αντί να εξαρτώνται από τους διανομείς όπως γίνεται σήμερα, θα εξαρτώνται από τα studio. Και αν με τους διανομείς, οι ανεξάρτητοι είχαν μια επλίδα να παιχτούν οι ταινίες τους στις αίθουσες μετά από καμιά διάκριση στα φεστιβάλ, με το νέο καθεστώς τα πράγματα ίσως δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο.
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,805
Εκεί ψηλά.....
Re: RED one David vs Goliath?

. Στο φιλμ εξαρτάσαι πολύ από πολλά εργαστήρια (αγορά φιλμ με συγκεκριμένα στοκαρίσματα, εμφάνιση, τύπωμα, ήχος, οπτικές εγγραφές ήχου, κόπιες) που σου πίνουν κυριολεκτικά το αίμα. Ε όλα αυτά πάνε περίπατο. Και με τα προγράμματα μεσά δεν ξεφεύγεις πολύ. Ένα final cut και ένα final touch θες και καθάρισες.

σωστο.....ηδη η RED ανακοινωσε την συμβατοτητα του REDcode της με το Final Cut Pro HD
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,805
Εκεί ψηλά.....
Re: RED one David vs Goliath?

http://www.red.com/gallery-video.shtml


μπορειτε να κατεβασετε το πρωτο κλιπακι απο την ταινιουλα που γυρισε ο Peter Jackson το "crossing the line"


το γυρισανε σε 4Κ αλλα η ποιοτητα του κλιπ ειναι 1Κ μολις.......τραγωδια.....