Για πολλά χρόνια (πάνω απο 25) η Rega παρείχε τη μοναδική ίσως λύση σε κάποιον που ήθελε ένα φθηνό, όμορφο, αξιόπιστο και κυρίως καλόηχο πικάπ με έναν βραχίονα που άνετα μπορούσες να κατατάξεις στους εξαιρετικούς ανεξάρτητα απο τιμή. Και φυσικά κυριαρχούσε στην χαμηλή κατηγορία τιμής. Τουλάχιστον στο target group αυτών που με τίποτα δεν θα ήθελαν έναντι του χαμηλού αντιτίμου να πάρουν πικάπ πλαστικούρα με βραχίονα που να θυμίζει καλαμάκι αναψυκτικού.
Ο καιρός όμως πέρασε και τα τελευταία χρόνια o Roy Gandy φαίνεται ν'αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό στην χαμηλή κατηγορία, κυρίως απο την Project με τα Debut και Xpression. Για αρκετό καιρό φαινόταν να μην αντιδρά. Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου και έτσι έχουμε το ολοκαίνουριο Rega P1.
Απλό, όπως τα περισσότερα πικάπ της εταιρείας και με εντελώς καινούριο βραχίονα, τον RB100 που θα είναι μάλλον και ο βασικός παράγοντας περικοπής του κόστους. Απο τις φωτογραφίες φαίνεται να είναι βασισμένος πάνω στον 250άρη αλλά με διαφορετικό κέλυφος.
Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε την τιμή του πικάπ καθώς και του βραχίονα (αν πουλιέται χωριστά βέβαια).
Ο καιρός όμως πέρασε και τα τελευταία χρόνια o Roy Gandy φαίνεται ν'αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό στην χαμηλή κατηγορία, κυρίως απο την Project με τα Debut και Xpression. Για αρκετό καιρό φαινόταν να μην αντιδρά. Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου και έτσι έχουμε το ολοκαίνουριο Rega P1.
Απλό, όπως τα περισσότερα πικάπ της εταιρείας και με εντελώς καινούριο βραχίονα, τον RB100 που θα είναι μάλλον και ο βασικός παράγοντας περικοπής του κόστους. Απο τις φωτογραφίες φαίνεται να είναι βασισμένος πάνω στον 250άρη αλλά με διαφορετικό κέλυφος.
Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε την τιμή του πικάπ καθώς και του βραχίονα (αν πουλιέται χωριστά βέβαια).