Τα ακούσματά μου κλασσικής μουσικής που γράφτηκε στον 20ο αιώνα δεν είναι και πολλά και κυρίως δεν ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα των Stravinski, Prokofiev, και λοιπά.
Ακολουθώντας λοιπόν την πρόταση συμφέρουσας αγοράς του Δημοκηδή πήρα το επετειακό πακέτο της Chandos των 30 CDs τα οποία είναι κατά ένα μεγάλο μέρος σε ένα είδος και μια εποχή την οποία δεν γνωρίζω.
ΧΘες λοιπόν η λέξη "μπαλέτο" με παρακίνησε να βάλω πρώτο το CD αρ. 18 με συνθέσεις του Ottorino Respighi και συγκεριμένα κάποια τμήματα του μπαλέτου Belkis, Regina di Saba (όπως είναι στα Ιταλικά), δυστυχώς μόλις 25 λεπτά από τα συνολικά 80.
Εντυπωσιακό έργο με έντονες ανατολίτικες μουσικές εκφράσεις όπως άλλως τε ταιριάζει και στο θέμα του, ο συνθέτης χρησιμοποίησε τεράστια ορχήστρα που περιελάμβανε ακόμα και σιτάρ!
Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1932 και έτυχε φοβερά επιτυχημένης υποδοχής. Δυστυχώς λόγω του τεράστιου όγκου μουσικών, χορευτών και σκηνικών δεν ανέβηκε παρά ελάχιστες φορές, και ηχογραφήθηκε μόνο από τη CHANDOS με τον Simon να διευθύνει τη Philarmonia.
Ακολουθώντας λοιπόν την πρόταση συμφέρουσας αγοράς του Δημοκηδή πήρα το επετειακό πακέτο της Chandos των 30 CDs τα οποία είναι κατά ένα μεγάλο μέρος σε ένα είδος και μια εποχή την οποία δεν γνωρίζω.
ΧΘες λοιπόν η λέξη "μπαλέτο" με παρακίνησε να βάλω πρώτο το CD αρ. 18 με συνθέσεις του Ottorino Respighi και συγκεριμένα κάποια τμήματα του μπαλέτου Belkis, Regina di Saba (όπως είναι στα Ιταλικά), δυστυχώς μόλις 25 λεπτά από τα συνολικά 80.
Εντυπωσιακό έργο με έντονες ανατολίτικες μουσικές εκφράσεις όπως άλλως τε ταιριάζει και στο θέμα του, ο συνθέτης χρησιμοποίησε τεράστια ορχήστρα που περιελάμβανε ακόμα και σιτάρ!
Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1932 και έτυχε φοβερά επιτυχημένης υποδοχής. Δυστυχώς λόγω του τεράστιου όγκου μουσικών, χορευτών και σκηνικών δεν ανέβηκε παρά ελάχιστες φορές, και ηχογραφήθηκε μόνο από τη CHANDOS με τον Simon να διευθύνει τη Philarmonia.