- 17 June 2006
- 10,184
To 2005 βγήκε το πρώτο παιχνίδι με το sequel να παίρνει σειρά φέτος. Μιας και δεν είχα παίξει ούτε το πρώτο ξεκίνησα από εκεί. Πολύ όμορφα γραφικά που αν και σχεδόν 5 ετών δείχνουν όμορφα και λειτουργικά. Το σενάριο παίρνει αφορμή από τα βιβλία του Ιουλίου Βερν και κυρίως το Μυστηριώδες νησί. Το gameplay είναι πολύ καλό, οι γρίφοι λογικοί, ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι πολλά μπορούν να πραγματοποιηθούν με διαφορετικούς συνδυασμούς δράσεων και όχι μόνο με έναν.
Όλα τέλεια λοιπόν, αλλά μου φάνηκε εύκολο μιας και το τελείωσα ένα σαββατιάτικο απόγευμα μέχρι το βράδυ πριν βγω έξω.
Τώρα φτάνουμε στο φετινό δεύτερο. Πρώτα από όλα πολλοί χρήστες όπως και εγώ συναντήσαμε πρόβλημα με τα γραφικά. Δηλαδή υπήρχαν είδωλα σε ότι κινούμενο στην οθόνη. Η μόνη λύση που πρότεινε η εταιρία ήταν επιστροφή των χρημάτων (το παιχνίδι μπορείς να το αγοράσεις κατεβάζοντάς το από το site της εταιρίας). Τελικά μπορείς πειράζοντας χειροκίνητα να το τρέξεις σε windowed mode αντί για full screen. Φυσικά αυτό μειώνει σημαντικά την εμπειρία του παιχνιδιού.
Ας πάμε τώρα στο παιχνίδι καθεαυτό. Οι γρίφοι ήταν πιο δύσκολοι από το πρώτο, κάτι καλοδεχούμενο, ενώ τα γραφικά στο νησί ήταν τα ίδια οπότε δεν χρειαζόταν να ξαναμάθεις την περιοχή. Μια τεχνολογική καινοτομία του παιχνιδιού ήταν αυτή που δεν άρεσε σε εμένα στην υλοποίησή της. Μέσα στο παιχνίδι έχει μικρά puzzle games τα οποία λειτουργούν κατά κάποιο τρόπο αυτόνομα στο gameplay τους και έτσι μπορεί κάποιος να τα φορτώσει στο iPhone που έχει να τα ολοκληρώσει εκεί κάποια στιγμή που είναι εκτός σπιτιού (πχ περιμένοντας να φτάσει στη δουλειά του με το metro) και να συνεχίσει το κυρίως παιχνίδι στο σπίτι. Αυτό βέβαια έχει το αποτέλεσμα αυτά τα παιχνιδάκια να γίνονται πιο δύσκολα για να έχουν νόημα αυτόνομης ύπαρξης στην άλλη συσκευή. Έτσι τον περισσότερο χρόνο τον πέρασα σε αυτά αντί για τους κανονικούς γρίφους του κυρίως παιχνιδιού (αν έπαιζες και έχανες αρκετές φορές υπήρχε easy mode με επίπτωση στο τελικό σκορ). Συνολικά λίγο αυτό και κυρίως το window mode σε μικρή ανάλυση δεν με άφησαν να ευχαριστηθώ ένα πολύ καλό adventure.
Όλα τέλεια λοιπόν, αλλά μου φάνηκε εύκολο μιας και το τελείωσα ένα σαββατιάτικο απόγευμα μέχρι το βράδυ πριν βγω έξω.
Τώρα φτάνουμε στο φετινό δεύτερο. Πρώτα από όλα πολλοί χρήστες όπως και εγώ συναντήσαμε πρόβλημα με τα γραφικά. Δηλαδή υπήρχαν είδωλα σε ότι κινούμενο στην οθόνη. Η μόνη λύση που πρότεινε η εταιρία ήταν επιστροφή των χρημάτων (το παιχνίδι μπορείς να το αγοράσεις κατεβάζοντάς το από το site της εταιρίας). Τελικά μπορείς πειράζοντας χειροκίνητα να το τρέξεις σε windowed mode αντί για full screen. Φυσικά αυτό μειώνει σημαντικά την εμπειρία του παιχνιδιού.
Ας πάμε τώρα στο παιχνίδι καθεαυτό. Οι γρίφοι ήταν πιο δύσκολοι από το πρώτο, κάτι καλοδεχούμενο, ενώ τα γραφικά στο νησί ήταν τα ίδια οπότε δεν χρειαζόταν να ξαναμάθεις την περιοχή. Μια τεχνολογική καινοτομία του παιχνιδιού ήταν αυτή που δεν άρεσε σε εμένα στην υλοποίησή της. Μέσα στο παιχνίδι έχει μικρά puzzle games τα οποία λειτουργούν κατά κάποιο τρόπο αυτόνομα στο gameplay τους και έτσι μπορεί κάποιος να τα φορτώσει στο iPhone που έχει να τα ολοκληρώσει εκεί κάποια στιγμή που είναι εκτός σπιτιού (πχ περιμένοντας να φτάσει στη δουλειά του με το metro) και να συνεχίσει το κυρίως παιχνίδι στο σπίτι. Αυτό βέβαια έχει το αποτέλεσμα αυτά τα παιχνιδάκια να γίνονται πιο δύσκολα για να έχουν νόημα αυτόνομης ύπαρξης στην άλλη συσκευή. Έτσι τον περισσότερο χρόνο τον πέρασα σε αυτά αντί για τους κανονικούς γρίφους του κυρίως παιχνιδιού (αν έπαιζες και έχανες αρκετές φορές υπήρχε easy mode με επίπτωση στο τελικό σκορ). Συνολικά λίγο αυτό και κυρίως το window mode σε μικρή ανάλυση δεν με άφησαν να ευχαριστηθώ ένα πολύ καλό adventure.