Τα BMS προστατευουν απο την αποφορτιση αλλά και εν μερη απο την υπερφορτιση, στο δευτερο συμβαλει και το θερμιστορ (οπως στο BMS του φιλου QEDD αλλά τα 30Α τα βλεπω για μουφα!). Οπως και να εχει ομως, επειδη προεχει η ασφαλεια μας, στη φορτιση του pack με BMS φροντιζουμε η ταση που θα εφαρμοσουμε να μην ξεπερναει τα 4 volt ανα μπαταρια, δηλαδη εχουμε 3 x 18530 τοτε εφαρμοζουμε 12 volt, και δεν ξεχναμε τις μπαταριες στον φορτιστη.
Εγω σε 3 δραπανα που εχω μετατρεψει (με BMS 4S) τις φορτιζω απο 60 εως 90 λεπτα με 16V στο 1 Amber. Εαν το BMS δεν εχει θερμιστορ τοτε στις πρωτες φορτισεις θα πρεπει να ελεγχουμε τη θερμοκρασια του pack, για να διακοψουμε τη φορτιση.
Φιλε xristossl2000 γενικως τα 12 voltα δραπανα ειναι λιγο πονοκεφαλος για μετατροπη, αναγκαστικα θα πρεπει να βαλεις μεχρι τρεις unprotected 18530 και BMS 3S
αυτο ή
αυτό ή
αυτο (οι προτασεις μου δεν ειναι δεσμευτικες). Για την φορτιση, ή θα επεμβεις στον υπαρχον φορτιστη και να βγαζει 12 V ή θα χρησιμοποιησεις κοινο τροφοδοτικο 1Α και θα το συνδεσεις εσωτερικα στον φορτιστη σου (στα λαμακια της βασης μπαταριας) για μην "χασεις" τη βαση φορτισης. Φροντισε τα καλωδια εισοδου/εξοδου στο BMS να ειναι max 10 cm μακρια και 2 – 2,5 mm διατομη.
Σημαντικο, εαν οι μπαταριες δεν εχουν λαμακια, κολλας τα καλωδια με γρηγορες εφαρμογες του κολλητηριου για να μην ζεσταθει η μπαταρια. Οι unprotected 18530 εαν αποφορτιστουν αποτομα ή εαν υπερφορτιστουν, ή τελος παντων ζεσταθουν πολυ, μπορει να εκραγουν.
Ολα τα παραπανω τα εχω εφαρμοσει στην πραξη με επιτυχια, ωστοσο για τις μετατροπες που μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε δεν φερω καμια ευθυνη.