Στο Audyssey η πρώτη μέτρηση για την ένταση του sub, στους πιο σύγχρονους μάλιστα δείχνει σε πραγματικό χρόνο που πρέπει να έχεις το volume, είναι πολύ σημαντική. Όπως επίσης και η πρώτη μέτρηση που μετράει αποστάσεις και στάθμες.
Οι υπόλοιπες θέσεις μέτρησης είναι για να φτιάξεις έναν ακουστικό θόλο. Και εκεί έχει σημασία τι ακούει το μικρόφωνο. Εάν ένα ηχείο είναι πολύ off-axis από εκεί που ακούει το μικρόφωνο, τότε είναι λογικό να προσπαθεί να ανεβάσει τις υψηλές συχνότητες που δεν ακούει ακριβώς λόγω off-axis.
Επίσης, η τοποθέτηση του sub και το γεγονός ότι δεν είναι όλοι οι χώροι ίδιοι, αλλά και το ίδιο το sub εάν έχει πολύ παρεμβατισμό από το DSP του (βλέπε sub που φουσκώνουν κάποιες συχνότητες για να μασκάρουν άλλες που δεν μπορούν να φτάσουν, συνήθως μικρά κλειστής καμπίνας είναι αυτά) μπορεί να μπερδέψουν το μικρόφωνο.
Και κάτι τελευταίο. Δεν αποφασίζει το Audyssey αν τα ηχεία θα είναι large ή small. Αυτό το αποφασίζει ο ενισχυτής, ακούγοντας μεν από το Audyssey, αλλά θέτοντας το small ή large αναλόγως που θεωρεί ο κάθε κατασκευαστής ότι είναι το σημείο της συχνότητας εκείνο στο οποίο το κάθε ηχείο μπορεί να κατέβει.
Αυτό το σημείο, το αλλάζουμε εμείς και είναι αλλαγή την οποία μπορεί να παρακολουθήσει το Audyssey και να τη λάβει υπ' όψη. Αλλαγές που δεν μπορεί να ακολουθήσει το Audyssey είναι στις στάθμες και στα ρυθμιστικά που βρίσκονται εκτός ενισχυτή.
Σε κάθε περίπτωση να θυμάστε ότι η ηλεκτρονική διόρθωση δεν κάνει θαύματα και ιδανικά πρέπει να παρεμβαίνει όσο το δυνατό λιγότερο γίνεται. Φτιάξτε και λίγο το χώρο για να τη βοηθήσετε στο έργο της.