Ωραίο θέμα. :smile:
Παρατηρήσεις:
1) To Β ΙΙ θέλει 5.5V τροφοδοσία. Το B III θέλει 5.25V. Αυτό δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα, καθότι η διαφορά είναι μικρή και μπορεί να ρυθμιστεί από την σχετική αντίσταση. Απλά καλό είναι το B III να μην πάρει 5.5V γιατί μπορεί λόγω drift αυτό κάποια στιγμή να ανέβει ελάχιστα και να μας τα κάψει (ανώτατο όριο για τα Trident: 5.5V, άρα μηδενικό περιθώριο λάθους)..
2) Αν από το τροφοδοτικό του B III σκοπεύουμε να τροφοδοτήσουμε και άλλες πλακέτες (4 input selector, sidecar, κτλ) πρέπει να συνυπολογίσουμε και αυτά τα ρεύματα.
3) Όταν μετράμε κατανάλωση στο B III καλό είναι να το κάνουμε με "ζόρικο" σήμα στην είσοδο (π.χ. 24bit / 192KHz). Η κατανάλωση ανεβαίνει λίγο με "ζόρικα" σήματα σε σχέση με κλασικά (16/44.1).
4) Τα Legato vs. IVY III έχουν πολύ σεβαστή διαφορά στην κατανάλωση, οπότε θέλουν διαφορετικά εξαρτήματα στα BiB. Επίσης το IVY III πρέπει να τροφοδοτείται με +/-15V, όχι λιγότερα αν θέλουμε να πάρουμε τα μέγιστα.
Συνεχίστε.
Παρατηρήσεις:
1) To Β ΙΙ θέλει 5.5V τροφοδοσία. Το B III θέλει 5.25V. Αυτό δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα, καθότι η διαφορά είναι μικρή και μπορεί να ρυθμιστεί από την σχετική αντίσταση. Απλά καλό είναι το B III να μην πάρει 5.5V γιατί μπορεί λόγω drift αυτό κάποια στιγμή να ανέβει ελάχιστα και να μας τα κάψει (ανώτατο όριο για τα Trident: 5.5V, άρα μηδενικό περιθώριο λάθους)..
2) Αν από το τροφοδοτικό του B III σκοπεύουμε να τροφοδοτήσουμε και άλλες πλακέτες (4 input selector, sidecar, κτλ) πρέπει να συνυπολογίσουμε και αυτά τα ρεύματα.
3) Όταν μετράμε κατανάλωση στο B III καλό είναι να το κάνουμε με "ζόρικο" σήμα στην είσοδο (π.χ. 24bit / 192KHz). Η κατανάλωση ανεβαίνει λίγο με "ζόρικα" σήματα σε σχέση με κλασικά (16/44.1).
4) Τα Legato vs. IVY III έχουν πολύ σεβαστή διαφορά στην κατανάλωση, οπότε θέλουν διαφορετικά εξαρτήματα στα BiB. Επίσης το IVY III πρέπει να τροφοδοτείται με +/-15V, όχι λιγότερα αν θέλουμε να πάρουμε τα μέγιστα.
Συνεχίστε.