για να μην πολυλογω, ειπαν οτι πρεπει να την ει τεχνικος. ο τεχνικος την ειδε και μου εκοψε ενα χαρτι οτι εχει ελλατωμα το panel. ο τεχνικος εστειλε μαιλ στην Samsung και περιμενω την απαντηση για να παω κοτσοβολο να δω τι θα κανω. τα εχω παρει κρανιο λεμε!
Τελικά να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα ή στον Φουρλή ? Ο τεχνικός που ήρθε να δει την δική σου ήταν της επίσημης αντιπροσωπείας ?
Έχεις (ή κάποιος άλλος συμφορουμίτης) να μου προτείνεις κάποια test patterns για να ελέγξω καλύτερα την έκταση του προβλήματος ?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις