Τιποτα δεν μπορεις να κανεις. Μονο η LG εχει εγγυηση Zero pixel.
γιατι δε μου το ειπαν απο τα κεντρικα της samsung τοτε και στελνουν εναν τεχνικο ο οποιος μαλλον αποτι καταλαβα θα την παραλαβη!!!
Τιποτα δεν μπορεις να κανεις. Μονο η LG εχει εγγυηση Zero pixel.
Τιποτα δεν μπορεις να κανεις. Μονο η LG εχει εγγυηση Zero pixel.
εστειλα mail στην samsung με βιντεακι στο οποιο φαινεται το καμμενο πιξελ κ μου ειπαν θα ερθει τεχνικος να την παραλαβει τι λες να γινει?
φίλε μου και εμένα είχε καμένο pixel και ήρθε τεχνικός την πίρε την αντικατέστησαν το πάνελ και μου την φέρανε και είναι όλα οκ
φίλε μου και εμένα είχε καμένο pixel και ήρθε τεχνικός την πίρε την αντικατέστησαν το πάνελ και μου την φέρανε και είναι όλα οκ[/
σαυτην την περιπτωση αυτο που με στεναγχωρα φιλε μου ειναι μηπως ο τεχνικος ειναι κανενας τσαπατσουλης κ μου γεμισει γραντζουνιες την τβ γιατι ειμαι λιγο ψειρας!
[σαυτην την περιπτωση αυτο που με στεναγχωρα φιλε μου ειναι μηπως ο τεχνικος ειναι κανενας τσαπατσουλης κ μου γεμισει γραντζουνιες την τβ γιατι ειμαι λιγο ψειρας!
Φιλε αν ο τεχνικός που θα έρθει δεχτεί το καμένο pixel ως πρόβλημα και την πάρει για επισκευή θα τους πεις ότι βάση νόμου αν το προιόν είναι ελαττωματικό έχεις το δικαίωμα τους πρώτους 6 μήνες να επιλέξεις επισκευή η αντικατάσταση. Εγώ είχα την samsung 46D7000 η οποια είχε πρόβλημα διότι το πλαίσιο δεν είχε καλή επαφή με το panel αλλα δεν μπορούσα να την επιστρέψω στο κατάστημα γιατί έκανα την βλακεία να ασχοληθώ αφού είχαν περάσει οι 7 μέρες DOA. Έτσι πήρα το service τις samsung μέσα σε 2-3 μέρες έρχεται ο τεχνικός βλέπει το πρόβλημα και μου λέει ωραία θα την πάρουμε και θα παραγγείλουμε νέο πλαίσιο να το βάλουμε και την παίρνει έτσι χύμα ούτε καν την σκέπασε. Εγώ τα ψιλό περνώ γιατί δεν ήθελα καινούρια τηλεόραση 10 ημερών να βάλουν χέρι για επισκευή. Περνώ στην γενική γραμματεία καταναλωτή στο 1520 και μου λένε αν το πρώην είναι αγορασμένο μέσα στους πρώτους 6 μήνες έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε αν θέλετε επισκευή η αντικατάσταση αλλιώς αν δεν δεχτούν θα υποβάλλεται καταγγελία σε μας. Την άλλη μέρα περνώ το service προσοχή πήρα το τοπικό εξουσιοδοτημένο service τις samsung δηλαδή αυτούς που ήρθαν και πήραν την tv και όχι την ίδια την samsung και τους είπα ότι βάση νομου δεν θέλω να μου την επισκευάσουν αλλα να την αντικαταστήσουν. Πήγαν να μου πούνε ότι αυτό θα πάρει πιο πολλές μέρες αλλα εγώ τους είπα δεν με νοιάζει. Έτσι έστειλαν στα κεντρικά τις samsung ότι η tv μου θέλει αντικατάσταση. Βεβαια εγώ πήρα μετά και στα κεντρικά τις samsung και τους έπρηζα σχεδόν κάθε μέρα για να κάνουν πιο γρήγορα και τελικά μετά από 10 μέρες μου είπαν ότι η αντικατάσταση εγκρίθηκε και μάλιστα θα την έπαιρνα και από το κατάστημα που την είχα αγοράσει. Η πλακα είναι ότι και η δεύτερη που πήρα και αυτή είχε πρόβλημα αλλα με την αντικατάσταση πήρα καινούριο DOA και την δεύτερη την άλλαξα άμεσος από το κατάστημα σε μία μέρα χωρίς να μπλέξω με την samsung. Ευτυχώς η τρίτη που πήρα ήταν ok !
Υπάρχει κάποιο manual με φωτογραφίες που να δείχνει τις συνδέσεις;
Θέλω να συνδέσω RCA audio/video και δεν βλέπω ανάλογη υποδοχή..
Ρε παιδιά να ρωτήσω έχω την D7000 στο e-manual που είδα λέει ότι δεν υποστηρίζει εγγραφή σε usb sticks και 2 που δοκίμασα όντως δεν έκαναν τίποτα. Αλλα την τηλεόραση σε μαγαζιά και review γραφουν ότι κάνει εγγραφή και σε στικάκια και ένας φίλος εδώ στο forum είχε γράψει νομίζω ότι γραφει κανονικά σε στικάκι. Για πείτε ρε παιδιά σίγουρα γράφει τελικά ναί η όχι ?
Χωρις να ειμαι σιγουρος, νομιζω οτι το αρχειο ειναι proprietary της Samsung και μαλλον δεν θα βρεις εφαρμογη να το ανοιξεις :-(
Και εγω που δοκιμασα, οχι.
Απαντηση απο Samsung:
Αγαπητέ κύριε,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas!
Σχετικά με το αίτημά σας, σας παραθέτουμε τα παρακάτω,
Όπως σας απαντήσαμε και στο προηγούμενο μήνυμα, δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση σχετικά με συμβατούς τύπους usb flash drives για τη λειτουργία του PVR. Το μόνο που μπορούμε να σας προτείνουμε είναι να χρησιμοποιήσετε εξωτερικό σκληρό δίσκο ταχύτητας 5400rpm.