Επικοινώνησε πρώτα με την αντιπροσωπεία και αν δεν δεχτούν να στην αλλάξουν επέστρεψε την στο κατάστημα αγοράς μέσα στις επόμενες ημέρες. Μην πετάξεις κούτα και παρελκόμενα.
παιδες κοιταξτε τι παιζει.
1) τηλ στην samsung. Καταχωρουν την βλαβη και μου ειπαν να ερθει τεχνικος να την παραλαβει την τηλεοραση, να δει τι εχει και αναλογως επισλευαζει. Φυσικα και ΔΕΝ δεχτηκα. Ειναι τηλεοραση ωρων, μερα δεν εχει κλεισει ακομη.
2) παω στο καταστημα απο το οποιο και την αγορασα. Εξηγω το σκηνικο και επι τοπου χωρις καμια αντιρρηση την Παρασκευη θα μου φερουν καινουρια και θα παραλαβουν την παλια, αφου τους ειπα οτι αδυνατω να την μεταφερω λογο ογκου.
Αυτα. Αντε να δουμε η νεα μακαρι να μην εχει τιποτα.