Έχοντας πλέον την εμπειρία από τα non-standard color decoding των 51F5000 και 50F6500 και αφού το PSA της 55άρας φάνηκε να βαδίζει σε παρόμοια μονοπάτια, αποφασίστηκε να ακολουθηθεί η στρατηγική που εφαρμόστηκε στην πρώτη, κοινώς να θυσιαστεί η ακρίβεια στους 100% κορεσμούς, ώστε να
πατήσουν σωστότερα οι ενδιάμεσοι. Μιας και υπήρχε και μεγαλύτερη άνεση χρόνου, εξετάστηκε και η ρύθμιση της κλίμακας του γκρι 10 σημείων, η οποία λειτούργησε ως όφειλε στη συγκεκριμένη τηλεόραση. Μετά από
λίγο σκάλισμα (και αρκετά χασμουρητά από την ομήγυρη :silly: ), την αφήσαμε εδώ:
Ο οπτικός έλεγχος με τις γνώριμες σκηνές αναφοράς επιβεβαίωσε την ορθότητα της επιλογής, μιας και το πάνελ μας αντάμειψε ως επί το πλείστον με τους αναμενόμενους χρωματικούς τόνους.
Οι ρυθμίσεις που έδωσαν τα ανωτέρω αποτέλεσματα στη συγκεκριμένη τηλεόραση, ήταν (με
italic, οι επιλογές που ήταν γκριζαρισμένες):
Εικόνα | | |
Λειτ. εικόνας: | Κινημ. ταινία | |
Οπ. φωτισμός: | 12 | |
Αντίθεση: | 93 | |
Φωτεινότητα: | 46 | |
Ευκρίνεια: | 0 | |
Χρώμα: | 50 | |
Απόχρ(Π-Κ): | Π50-Κ50 | |
Μέγεθος εικόνας: | Σε πλήρη οθόνη | |
PIP: | Απενερ. | |
Εφαρμογή λειτ. εικόνας: | Όλες οι πηγές | |
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ | | |
Δυναμ. αντίθεση: | Απενερ. | |
Τόνος μαύρου: | Απενερ. | |
Απόχρωση δέρματος: | 0 | |
Μόνο λειτουρ. RGB: | Απενερ. | |
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ: | Προσαρμοσμένη | |
ΚΟΚΚΙΝΟ: | Κ44/Π6/ΜΠ0 | |
ΠΡΑΣΙΝΟ: | Κ25/Π45/ΜΠ10 | |
ΜΠΛΕ: | Κ0/Π12/ΜΠ45 | |
ΚΙΤΡΙΝΟ: | Κ52/Π50/ΜΠ12 | |
ΚΥΑΝΟ: | Κ2/Π52/ΜΠ50 | |
ΜΑΤΖΕΝΤΑ: | Κ46/Π14/ΜΠ51 | |
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΛΕΥΚΟΥ | | |
R-Offset: | 25 | |
G-Offset: | 25 | |
B-Offset: | 25 | |
R-Gain: | 25 | |
G-Gain: | 25 | |
B-Gain: | 25 | |
Ισορ. λευκού 10p: | Ενεργ. | |
Διάστημα 1: | Κ0/Π0/ΜΠ-5 | |
Διάστημα 2: | Κ0/Π0/ΜΠ-2 | |
Διάστημα 3: | Κ0/Π0/ΜΠ-2 | |
Διάστημα 4: | Κ0/Π+2/ΜΠ-3 | |
Διάστημα 5: | Κ0/Π0/ΜΠ-5 | |
Διάστημα 6: | Κ0/Π+6/ΜΠ-8 | |
Διάστημα 7: | Κ-2/Π0/ΜΠ+3 | |
Διάστημα 8: | Κ0/Π+3/ΜΠ-9 | |
Διάστημα 9: | Κ-4/Π0/ΜΠ+4 | |
Διάστημα 10: | Κ0/Π+5/ΜΠ-10 | |
Gamma: | -1 | |
Ειδικό μοτίβο: | Απενερ. | |
Φωτισμός κιν. εικ.: | Απενερ. | |
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΚΟΝΑΣ | | |
Τόνος χρώματος: | Θερμός 2 | |
Βελτίωση ψηφιακού ση...: | Απενερ. | |
Φίλ. θορύβου MPEG: | Απενερ. | |
Μαύρο HDMI: | Κανονικό | |
Λειτουργία ταινίας: | Απενερ. | |
Motion Plus: | Προσαρμοσμένη | |
Μείωση θολότητας: | 0 (σε ταινίες) / έως 10 (σε υλικό βίντεο) | |
Μείωση τρεμοπ.: | 0 | |
Καθαρή κίνηση LED: | Ενεργ. | |
Βελτιστοπ. μαύρου: | Απενερ. | |
ΛΥΣΗ ECO | | |
Εξ/ση Ενέργειας: | Απενερ. | |
Αισθητήρας Eco: | Απενερ. | |
Κανένα σήμ. αναμ.: | Απενερ. | |
Αυτόμ. απενεργ.: | Απενερ. | |
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
Η φωτεινή εκπομπή του πάνελ, ορίστηκε στα ~
119 cd/m². Η
αντίθεση κατά
πλήρες ANSI, μετρήθηκε στα
3190:1...
Η μικρότερη τιμή, σε σχέση με την 50άρα, οφείλεται καθαρά στο περισσότερο clouding της 55άρας, που ανεβάζει τον μέσο όρο του μαύρου στη σκακιέρα...