Φίλε tryf και λοιποί συμφορουμιτες τελικά η Samsung δεν δεχτηκε ότι η συσκευή είναι προβληματική και για την ακρίβεια δεν πήρα ποτέ απαντήσεις στα ερωτήματα και τις ενστάσεις μου παρα μόνο σε κάτι τεχνικές λεπτομέρειες. Όμως το κατάστημα δέχτηκε το πρόβλημα και όπως μου είπαν κατ'εξαιρεσιν δέχτηκαν να μου βγάλουν τη συσκευή Doa και να λάβω πίστωση το ποσο της τηλεόρασης συν της έξτρα εγγύησης μείον αναλογικά τα δύο χρόνια που χρησιμοποίησα την τελευταία . Κοινώς έχω 857 ευρώ για νέα αγορά. Μαύρο οριστικά στη Samsung από μένα, πότε ξανά ούτε δεκάρα και χίλια μπράβο και την ψυχή μου ακόμα για το κατάστημα. Οι μεν είναι σκληροι γραφειοκρατες χωρίς συνείδηση και ενδιαφέρον που θα χάσουν την πώληση 40- 50 συσκευών στο μέλλον για να μην αποζημιώσουν μια, οι δε είναι άνθρωποι που δρουν με μυαλό και σύνεση και έτσι θα κρατάνε τους πελάτες τους για χρόνια. Δεν έχω λόγια να περιγράψω την ευχαρίστηση της δικαίωσης μου αν και τώρα ξεκινάει το δύσκολο έργο της αγοράς νέας τηλεόρασης. Δεν πειράζει τουλάχιστον αυτό είναι ευχάριστο.