Πραγματικά έβαλε τα γυαλιά η Samyang σε αρκετούς δεινόσαυρους της φωτογραφίας που θέλουν να βγάλουν λεφτά με πλαστικά φακουδάκια
Έχω τον 85άρη στα 1,4 και είναι απλά απίστευτος. Φαντάζομαι ότι και ο 35 θ ακολουθεί την ίδια λογική.
Μόνη ένστασή μου είναι το μέγεθός του. Ο 35άρης (ως ο "νορμαλ" φακός στις APS και ελαφρός ευρύς στις FF) οφείλει να είναι ματζόβολος, να μη σε νοιάζει να τον κουβαλάς μαζί σου πάντα...
Θα προτιμήσω τον f/2 Νικον που έχω... έστω και αν είναι ένα στοπ αργότερος...
Τους Samyang τους γλυκοκοιτάζω κι εγώ, αλλά λόγω EP-1 έχω κάποια άλλα θέματα: Χειροκίνητη εστίαση αδύνατη σε εξωτερικό χώρο, τουλάχιστον στο 80% των περιστάσεων. Φυσικά στις υπόλοιπες περιπτώσεις, πρέπει πρώτα να κλείσεις το διάφραγμα για να φωτομετρήσεις, και μετά να το ξανανοίξεις για να εστιάσεις και να το κλείσεις για να τραβήξεις - ή ανάποδα.
Βέβαια με τον 14/f2.8 και "λογικό" διάφραγμα έχεις υπερεστιακή από τα 3-4 μέτρα, αλλά λόγω μεγέθους πιστεύω ότι δεν προσφέρεται ιδιαίτερα για μικρές-διακριτικές μηχανές...
Καλημέρα. Η διαφορά ανάμεσα στο f2 και f1.4 είναι η δυνατότητα να έχει κανείς φωτογραφία και να μην έχει, ειδικά όταν μιλούμε για σκοτάδια ή σε καταστάσεις που χρειάζεται μια αξιοπρεπής ταχύτητα (π.χ. κίνηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού)..
Η απόδοσή του πανω στη D3X μας αφήνει άναυδους, καθώς δεν υπάρχουν άλλοι φακοί με λιγότερα από 1500 ευρώ σε αυτό το εστιακό μήκος με παρόμοια απόδοση. Να θυμίσω ότι ο NIKON AFD 50 1.8 που είναι αστέρι σε όλες τις περιπτώσεις, απλά δεν φτάνει για τις απαιτήσεις των 24 μέγα της NIKON D3X και το ίδιο σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό ισχύει και για τον NIKON AFD 35 2.0. Μάλιστα εκείνος ο φακός πάνω στη D3X έχει χειρότερη απόδοση (από 2.8 μέχρι και 11) από τον AFS 24-70. Προσωπικά έχω δει πάνω στη D700 ότι ο AFD 35 2.0 έχει κακό κοντράστ σε σχέση με τους AFS 24-70 2.8, AFS 28-70, AFS 17-35 2.8 σε ανοιχτά και μεσαία διαφράγματα, κάτι που δημιουργεί προβλήματα στη φωτογραφία όταν υπάρχουν μεγάλες διαφορές τονικότητας στο κάδρο.
Και φυσικά μιλούμε σε κάθε περίπτωση για μετατροπές από nef αρχεία με κορυφαίους converters και μάλιστα σε tiff αρχεία. Και για να καταλάβετε για τί μιλούμε σας λέω ότι η D3X δίνει αρχείο 135 ΜΒ σε tiff 16 bit και το οποίο έχει πολύ ορατή διαφορά στην ποιότητα σε σχέση με το ίδιο αρχείο jpg (με συμπίεση 11) των 18 ΜΒ σε ένα μόνιτορ 24άρι σε χρωματικό πρότυπο sRGB. Μάλιστα κάποιοι φίλοι δηλώνουν ότι στο χρωματικό πρότυπο Pro Photo (που δεν χρησιμοποιώ διότι δεν το υποστηρίζει το δικό μου μόνιτορ και δεν είμαι επαγγελματίας για να αφιερώνω τόσες ώρες και να έχω διπλά αρχεία φωτογραφιών.
Κίνηση, σκοτάδι και f/1,4? Καλή τύχη στην εστίαση Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχω διαπιστώσει ότι είναι σχεδόν πάντα καλύτερα να κλείσεις διάφραγμα ανεβάζοντας ISO. Καλύτερα να έχεις μια εστιασμένη φωτογραφία με λίγο παραπάνω θόρυβο (που χάνεται έτσι κι αλλιώς στην εκτύπωση ή στο resize) παρά μια εστιασμένη στο περίπου.
Κίνηση, σκοτάδι και f/1,4? Καλή τύχη στην εστίαση Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχω διαπιστώσει ότι είναι σχεδόν πάντα καλύτερα να κλείσεις διάφραγμα ανεβάζοντας ISO. Καλύτερα να έχεις μια εστιασμένη φωτογραφία με λίγο παραπάνω θόρυβο (που χάνεται έτσι κι αλλιώς στην εκτύπωση ή στο resize) παρά μια εστιασμένη στο περίπου.
Στο θέμα μας, η αλήθεια είναι ότι η οπτική ποιότητα του Samyang (όπως τη βλέπω στην D700) είναι πραγματικά πολύ ψηλότερα από τον AFD 30mm f/2. Όπως και τον AF-S 50mm f/1,4
Για τα zoom και την D3X δεν έχω άποψη καθώς δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά έτσι κι αλλιώς μιλάμε για άλλη οικονομική βάση και άλλο σκοπό/χρήση.
Όπως και να χει, Samyang δαγκωτό Mή το σκέφτεστε καν αν δεν σας νοιάζει το μέγεθος.
-Εννοείς ότι πάμε ΚΑΤ κατ' ευθείαν..:bigcry:.......που καλο θα ηταν τωρα που ειναι καλοκαιρι και φοραμε σαγιοναρες να προσεχουμε μην μας πεσει στις αλλαγες....
-Εννοείς ότι πάμε ΚΑΤ κατ' ευθείαν..:bigcry:
Η δικη μου αποψη ειναι οτι ειναι καλος μεν οπτικα, αλλα οχι πρακτικα... η ελλειψη AF και η αναγκη για κλεισιμο διαφραγματος συν την ελλειψη επιβεβαιωσης εστιασης στις κανον (περιεργο αυτο) για φωτομετρηση, αδυνατιζει τη χρηση στο χερι αλλα και για κινουμενο θεμα, ειδικα σε χαμηλο φωτισμο. Σε κροπ, χανεται και η όποια δυνατοτητα χρησης υπερεστιακης.
Το δυνατο του σημειο ειναι το 1,4. Αν ομως δεν μπορω να το χρησιμοποιησω, για αντικειμενικους λογους, τοτε η γενικοτερη οξυτητα του σε πιο κλειστα διαφραγματα καλυπτεται -απο μενα- με καποιον αλλο AF φακο.
Στην Pentax, και ο FA 35mm αν μπορείς να τον βρεις σε καλή τιμή είναι πραγματικά φοβερός φακός. Κλάσεις καλύτερος και από τον 50άρη 1,4 FA
Μετάνιωσα που δεν τον κράτησα για τη φιλμάτη μου όταν πούλησα την Κ10...
Καλοριζικος βρε σιγανοπαπαδιά...
Αυτες με τριποδο ειναι ή στο χερι?