μην παλευεις φιλε με το bench το ειχα,δεν ειχε τιποτα σπουδαιο απλα ηταν πρωτομαστορας στην εποχη του και για αυτο αφησε ιστορια,
το χειροτερο του ηταν οτι ειχε στενη εικονα και στεγνο ηχο,
οταν εβαζες κακη ηχογραφηση ηταν αστα να πανε ξυραφακια bic τα ασπρα τα παλια.
Γνωμη μου τα διωχνεις ολα και βαζεις και καμια δοση να παρεις κανα σοβαρο ντακ και οχι του διακοσαρικου και του πεντακοσαρικου,κανε καμια ακροαση δανεισου κανενα και τοτε θα καταλαβεις την διαφορα.
Και γω 13αρονη εχω και εχει πιο πολλα εξοδα απο την εξαχρονη,με μια σωστη διαχειρηση και οχι ασκοπες αγορες θα βρεις την ακρη.
Τα φτηνα δεν παιζουν καλως η κακως δυστηχως.
Πάλι καλά γιατί εδώ στο av club είχαμε ασχοληθεί πρώτοι με αυτήν την περίφημη εταιρία βλέπε Σταύρος όταν έξω μας έλεγαν ότι γ@@@@@.Βασικά το audio gd το έχουν θάψει στο εξωτερικό....
Ερωτηση αποριας....
Καλο δεν ειναι καποιος που εχει ενα αρκετα καλο σύστημα, να προτιμησει ενα dac με εξωτερικο τροφοδοτικό, ωστε να εχει την δυνατοτητα αργοτερα εαν θελήσει να βαλει ενα γραμμικο;
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και όταν το αγαπάς το χόμπι σου ψάχνεσαι ...
Και υπάρχουν διάφορες από ένα μετασχηματιστή με ένα άλλο ,υπερέχει αυτός που ξέρει να τυλίγει το έχω ξαναθέσει το συγκεκριμένο θέμα .
Αυτό δεν ισχύει μόνο με τα dac ...Υσχύει ακόμη με τα πικαπ και πρωτίστως με τα ενισχυτικά .
και μετα μου γενιεται το εξης ερωτημα....
υποθετικα δυο dac κοστιζουν 500ευρω. το ενα εχει εσωτερικη τροφοδοσια το αλλο εξωτερικη. Εκεινο που εχει εσωτερικη λογικα δεν θα ειναι στα υπολοιπα σημεια του χαμηλοτερης ποιοτητας απο οτι το αλλο;εφοσον εχουν δαπανιθει περισσοτερα για την κατασκευη της τροφοδοσιας του;
OK, αλλά δεν ξέρω πολλούς που να έχουν δώσει 10-20Κ για το DAC τους και μετά να ψάχνονται να του αλλάξουν μετ/τη ή πυκνωτές..
Σε αυτές τις κατηγορίες τιμής πρακτικά εμπιστεύεσαι του μηχανικούς που σχεδίασαν τις συσκευές. Αν δεν τους εμπιστεύεσαι σημαίνει ότι έχεις τις γνώσεις και μπορείς να σχεδιάσεις και να φτιάξεις ένα καλύτερο DAC από μόνος σου. Άρα κάνεις λάθος δουλειά.