- 19 June 2006
- 8,661
Θα ήταν καλό να ψάξουμε στο παρελθόν αλλά να ρίξουμε και κλεφτές ματιές στο σήμερα, σε αυτό που ονομάζουμε σχολές ήχου.
Καταρχήν υπήρξαν;
Υπάρχουν;
Ποιοι ήταν οι πρωτοπόροι τους;
Όταν λέμε Αγγλική σχολή, μιλάμε για κατασκευές λεπτόηχες, ευγενικές, με συγκρατημένο συναίσθημα;
Οι Αμερικάνικες έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό τα πολλά βατ, τα εμφατικά μπάσα, το πάρτα όλα forward;
Οι Ιάπωνες με τα λιγόβατα, εξωτικά τους μηχανάκια, γιατί διαφοροποιούνται;
Oι Βόρειοι Ευρωπαίοι με τα μινιμαλιστικά σχέδια, τις αυστηρές ηχητικές προτάσεις τους, τα χειρουργεία τους .
Οι Ρώσοι με τα σκοτεινά τους background, με τις εσωτερικότητες τους, τις ψαγμένες υλοποιήσεις τους, τις περίεργες λάμπες τους.
Τα παραπάνω ισχύουν;
Και αν ναι, γιατί;
Kύριοι παρακαλώ τις εμπειρίες-απόψεις σας.
Καταρχήν υπήρξαν;
Υπάρχουν;
Ποιοι ήταν οι πρωτοπόροι τους;
Όταν λέμε Αγγλική σχολή, μιλάμε για κατασκευές λεπτόηχες, ευγενικές, με συγκρατημένο συναίσθημα;
Οι Αμερικάνικες έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό τα πολλά βατ, τα εμφατικά μπάσα, το πάρτα όλα forward;
Οι Ιάπωνες με τα λιγόβατα, εξωτικά τους μηχανάκια, γιατί διαφοροποιούνται;
Oι Βόρειοι Ευρωπαίοι με τα μινιμαλιστικά σχέδια, τις αυστηρές ηχητικές προτάσεις τους, τα χειρουργεία τους .
Οι Ρώσοι με τα σκοτεινά τους background, με τις εσωτερικότητες τους, τις ψαγμένες υλοποιήσεις τους, τις περίεργες λάμπες τους.
Τα παραπάνω ισχύουν;
Και αν ναι, γιατί;
Kύριοι παρακαλώ τις εμπειρίες-απόψεις σας.