Σεμινάρια/ webinars/ workshop/ μαθήματα φωτογραφίας και τεχνικών κινηματογράφησης

alexanderchalkidis

New member
10 June 2019
2
Σεμινάριο (Digital) Fusion της Blackmagic - ο κόσμος του compositing

Εφτασε το πρώτο επίσημο σεμινάριο πιστοποίησης χειριστών #Fusion στην Ελλαδα στα εργαστήρια του DVlab.eu στα Βριλήσσια. Εκεί θα εκπαιδευτούν οι πρώτοι ‛πιλότοι’ του ωραίου αυτού εργαλείου της μαγείας του post production! Το #Fusion διατίθεται πλέον δωρεάν μέσα στο #DavinciResolve απο την Blackmagic Design.

Επόμενη ημερομηνία: 12/6 -€“ 14/6


Δηλώστε ενδιαφέρον για να επικοινωνήσουμε μαζί σας

Το DVlab.eu είναι το πρώτο εργαστήριο που δίνει την δυνατότητα να πιστοποιηθείτε στο Fusion της Blackmagic Design. 12,13 και 14 Ιουνίου όποιος ασχολείται με το Davinci και το compositing θα έχει πολλά να μάθει. Πολύ χρήσιμο και για σκηνοθέτες και παραγωγούς αφού θα δείτε πολλά από τα κόλπα που χρησιμοποιούνται στην διεθνή αγορα παραγωγήςταινιών.
DVLAB1. Fusion – Main (Εκπαίδευση/πιστοποίηση)
Ημ/νία: 12-14 Ιουνίου
Σεμινάριο εκπαίδευσης για πιστοποίηση από την Blackmagic Design στην εργασία επάνω σε Fusion. Στην τιμή περιλαμβάνεται και η πιστοποίηση.
Ώρες/ μέρες: 18/3 – Κόστος: 250,00 + ΦΠΑ
* Απαιτείται να έχετε δικό σας Η/Υ ή να ζητήσετε να μοιραστείτε έναν (DV-PC) *
DV-PC-SHARING μέρες: 3 – Κόστος: 50,00


https://www.dvlab.eu/digital-fusion/fusion-professional-certification/
 
Last edited by a moderator:

alexanderchalkidis

New member
10 June 2019
2
From Story to Screen. Τριήμερο σεμινάριο Οπτικοακουστικών παραγωγών

Training Workshop

10-12 Ιουλίου,:09:30 – 18:00

Τριήμερο σεμινάριο με πρακτικές συμβουλές για την ολοκλήρωση μιας ανεξάρτητης παραγωγής από την ιδέα και το σενάριο μέχρι την διανομή και την μεγάλη οθόνη, βασισμένο στην ελληνική πραγματικότητα από ανθρώπους με εμπειρία στον χώρο. Θα συζητηθούν τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας δημιουργός και θα αναπτυχθούν λύσεις, τεχνικές και μέθοδοι για να επιτευχθούν οι στόχοι.
Το κόστος του τριήμερου σεμιναρίου είναι 403,00 συν ΦΠΑ (499 με το ΦΠΑ).


Ειδικές τιμές για μέλη του dvLAB, φοιτητές και εκπαιδευόμενους. Ενημερωθείτε στο [email protected]
Για εγγραφή, εκδήλωση ενδιαφέροντος ή για να μάθετε περισσότερα, πατήστε εδώ για να επικοινωνήσουμε.
Οι Νίκος Απειρανθίτης, Αργύρης Θέος, Τασος Κακουλίδης, Γιαννης Καλογερόπουλος, Γιάννης Κουτσομύτης και η ομάδα του dvLAB.eu θα φωτίσουν ο καθένας το χώρο του και όλοι μαζί την διαδρομή ενός έργου ‛από την ιδέα μέχρι την οθόνη’ (From Story to Screen).
Οι τομείς που θα καλύψει το εργαστήριο είναι οι παρακάτω:
  1. Intro. Ανάλυση Εργαστηρίου (Χαλκίδης Δαυίδ)
  2. Ιδέα – Σενάριο – Υλοποίηση – Επικοινωνία (Νίκος Απειρανθίτης)
  3. Προετοιμασία – Παραγωγή -(Γιάννης Κουτσομύτης)
  4. Σκηνοθεσία (Γιάννης Καλογερόπουλος)
  5. Εικόνα – Διεύθυνση Φωτογραφίας (Αργύρης Θέος)
  6. Editing – Post Production (Τασος Κακουλίδης)
  7. Διανομή (Γιάννης Κουτσομύτης)
  8. Panel (Απειρανθίτης, Θέος, Καλογερόπουλος, Κακουλίδης, Κουτσομύτης, Χαλκίδης)
ΠΡΟΣΟΧΗ! Για την καλύτερη οργάνωση των ομάδων που θα δημιουργηθούν παρακαλούμε να μας πληροφορήσετε για τα ενδιαφέροντά και την σχετική επαγγελματική σας εμπειρία.
Λόγω του διαδραστικού χαρακτήρα της εκδήλωσης οι θέσεις είναι περιορισμένες.
Δηλώστε το ενδιαφέρον σας τώρα για να επικοινωνήσουμε μαζί σας!
Ημέρα πρώτη, 10 Ιουλίου

Το σεμινάριο From story to Screen, που σχεδίασε το τμήμα dvLAB με τους συνεργάτες και επίσημους προσκεκλημένους του, περιλαμβάνει τα παρακάτω:
Ιδέα – Σενάριο – Υλοποίηση – Επικοινωνία (Νίκος Απειρανθίτης)


  • Δημιουργία μιας ιστορίας
  • Δομή β€“ Υπόθεση
  • Σχήματα, σενάρια και προτάσεις
  • Ήρωες. Δημιουργία, εξέλιξη και πλοκή
  • Διάλογος
  • Τεχνικές για το σωστό format για την σύνταξη επαγγελματικών σεναρίων
  • Διαφορετικά είδη και μορφές (κωμωδία, ντοκυμαντέρ, αστυνομικά, τηλεοπτικά κτλ)
  • Πνευματικά δικαιώματα
  • Πώς θα πουλήσετε ένα σενάριο
Προετοιμασία – Παραγωγή (Γιάννης Κουτσομύτης)


  • Τρόποι εύρεσης χρημάτων για οπτικοακουστική παραγωγή
  • Ιδιωτικά κεφάλαια, χορηγίες, γκρίζα διαφήμιση
  • Συμμετοχή του κράτους. Νομοσχέδια υποστήριξης οπτικοακουστικών έργων – οικονομικά οφέλη
  • Συμπαραγωγές με εταιρίες εξωτερικού.
  • Ευρωπαικό πλαίσιο συμπαραγωγών
  • Ανάλυση, διαχείριση σεναρίου
  • Προεργασία, προετοιμασία για το γύρισμα
  • Ο προϋπολογισμός που αφορά τους πάντες
  • Επιλογή συνεργατών (μπροστά και πίσω από την κάμερα)
  • Επιλογή εξοπλισμού
  • Επιλογή χώρων γυρίσματος
  • Προετοιμασία για το γύρισμα.
  • Ανάλυση του storyboard
  • Πρόβλεψη των πιθανών δυσκολιών η απρόβλεπτων
  • Οργάνωση του γυρίσματος
  • Πρόγραμμα γυρίσματος οικονομία χρόνου και χρημάτων
  • Ρεαλιστικές επιλογές ώστε να τηρηθεί το πρόγραμμα
  • Το χρήμα είναι χρόνος και αντίθετα …
Ημέρα δεύτερη, 11 Ιουλίου

Σκηνοθεσία (Γιάννης Καλογερόπουλος)


  • Ανάλυση, διαχείριση σεναρίου.
  • Προεργασία, προετοιμασία για το γύρισμα.
  • Storyboard και αναζήτηση των καλυτέρων συνθήκων. Οι απαραίτητοι συμβιβασμοί και το επιθυμητό
  • Επιλογή συνεργατών (μπροστά και πίσω από την κάμερα)
  • Επιλογή εξοπλισμού
  • Επιλογή χώρων γυρίσματος
  • Προετοιμασία για το γύρισμα
  • Πρόβες με ηθοποιούς
  • Δοκιμαστικά γυρίσματα. Στυλ και προοπτικές της αισθητικής
  • Ανάλυση του storyboard
  • Εικόνα και ήχος
  • Η μουσική και πόσο σημαντική είναι για την ταινία
  • Ο σεναριογράφος ο μουσικός και ο μοντέρ. Η συμμετοχή τους στο γύρισμα και η βοήθεια που μπορούν να προσφέρουν
  • Ρεαλιστικές επιλογές ώστε να τηρηθεί το πρόγραμμα
  • Ο σκηνοθέτης είναι ο διαχειριστής πολλών ικανών ανθρώπων που πρέπει να τους πείσει να αποδώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους
  • Στυλ, τρόποι και τερτίπια, για να πέτυχεις την άψογη λειτουργία της ομάδας
  • Θέματα εμπιστοσύνης. Ανταγωνισμοί και λάθη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
  • Σημασία στη λεπτομέρεια αλλά και χρονικά περιθώρια.
  • Κάθε λήψη ελέγχεται άμεσα. Κατόπιν της αποχώρησης από το χώρο κανένα λάθος δεν μπορεί να διορθωθεί
  • Διάφοροι τρόποι απόδοσης των ηθοποιών και τι είναι καλύτερο για κάθε περίπτωση.
  • Οι θέσεις της μηχανής και η σημασία στις πρόβες πριν τη λήψη
  • Πως θα αποφύγουμε την παγίδα των πολλών λήψεων
  • Η χρησιμότητα της άλλης προσέγγισης εναλλακτικής λήψης αν δεν είμαστε σίγουροι τι είναι καλύτερο.
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν αρνητικά η θετικά την πορεία των γυρισμάτων
  • Τα χρονικά περιθώρια του κάθε γυρίσματος και πως δεν θα φέρουμε εκνευρισμό και χάσιμο χρημάτων
  • Στο μοντάζ μετά το καθημερινό γύρισμα. Οι απόψεις των συνεργατών που μπορεί να μας βοηθήσουν η και όχι.
  • Οι διορθώσεις στο storyboard που οφείλουμε, προσαρμόζοντας το στις ρεαλιστικές συνθήκες που διαμορφώνονται
  • Πόσο εφικτές είναι οι αλλαγές πορείας στο σενάριο όταν ήδη έχουν αρχίσει τα γυρίσματα
  • Τελείωσαν τα γυρίσματα. Και τώρα τι;
  • Ακούμε προτάσεις και αποφασίζουμε η εφαρμόζουμε τις αποφάσεις μας;
  • Η αξία του μιξάζ και της τελικής εικόνας
Εικόνα – Διεύθυνση Φωτογραφίας (Αργύρης Θέος)


  • Εισαγωγή στην έννοια της οπτικής αφήγησης και της εφαρμογής της μέσω του κινηματογραφικού φωτισμού (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες)
  • Το φως (Επίδειξη)
  • Daylight, tungsten, θερμοκρασία χρώματος
  • Τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων (Επίδειξη)
  • Fresnel, open face, panel (Επίδειξη)
  • Πυράκτωση, HMI, φθορισμός, LE, CRI TLαφιλτρα
  • Το χρώμα στον κινηματογράφο (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες)
  • Θεωρία χρώματος, χώροι χρώματος, διαχείριση χρώματος κατά την λήψη. Ισορροπία λευκού, ισορροπία μαύρου, color
  • Grading (Εισήγηση)
  • Πρακτικά παραδείγματα (Βιωματική παρουσίαση)
  • Η σημασία της κατεύθυνσης του φωτός (Βιωματική παρουσίαση)
  • Key light, fill light, back light, side light, kicker light
  • Εργαστήριο φωτισμού (βιωματικές ασκήσεις0
  • Περισσότερα ζητήματα κινηματογραφικού φωτισμού (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες)
  • Εργαστήριο φωτισμού (βιωματικές ασκήσεις)
  • εισαγωγή στις χρωματικές διορθώσεις μέσω του λογισμού DaVinci Resolve (Βιωματική παρουσίαση)
  • βασικές λειτουργίες της περιοχής χρωματικών διορθώσεων του Resolve, όργανα μέτρησης, codecs, παραδοτέα
Ημέρα τρίτη, 12 Ιουλίου

Μοντάζ – Post Production (Τάσος Κακουλίδης)


  • ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ: Το μοντάζ ως τεχνική και δημιουργική αναγκαιότητα συγκερασμού ομοειδών και ετερόκλητων στοιχείων.
  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ: Η γλώσσα της εικόνας ανά εποχή. Η γλώσσα της εικόνας σήμερα. Δομή και σημεία ενδιαφέροντος. Εκφραστικά μέσα. Τεχνικές και τεχνοτροπίες. Αφηγηματικό μοντάζ, παράλληλη δράση, flash-back, μονοπλάνο, jump-cut. Κώδικες και στυλ. Ακαδημαϊκό και προσωπικό στυλ. Πραγματικός, φιλμικός και ψυχολογικός χρόνος.
  • Δεοντολογία, τομείς ευθύνης, συνεργασία με σκηνοθέτη και παραγωγό. Κρίσιμες αποφάσεις
  • ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
  • Τεχνικές προδιαγραφές, ψηφιοποίηση
  • Προεργασία, ξεσκαρτάρισμα, ταξινόμηση, συγχρονισμοί.
  • Πρώτο, Δεύτερο, Τελικό μοντάζ
  • Color correction – Sound design – Final mix – Composition.
  • Προγράμματα μονταζ
  • Διαφορές – ομοιότητες – δυνατότητες
  • ΣΧΕΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ & ΗΧΟΥ. ΡΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΑΖ
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ – ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ
  • ΜΟΝΤΑΡΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ: Μεγάλες διάρκειες: Ταινίες μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ, τηλεταινίες, σειρές. Μικρές διάρκειες: Ταινίες μικρού μήκους, διαφημιστικά σποτς, trailers, Ειδική κατηγορία: Video-clip, εταιρικές παρουσιάσειςγάμοι-τελετές.
  • TIPS – ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Διανομή (Γιάννης Κουτσομύτης)

Η ενηλικίωση ενός έργου είναι η προβολή του σε ένα φεστιβάλ ή σε μία αίθουσα. Οσο πιο νωρίς σχεδιάσουμε που απευθυνόμαστε τόσο πιο πολύ μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την διαδικασία. Τι πρεπει να προσέξουμε να κάνουμε και τι να μην κανουμε.
  • Διανομή. Πότε και πως την σχεδιάζουμε
  • Κατοχύρωση του έργου
  • Τα trailer που πρέπει να γίνουν και πως να προωθηθούν
  • Παραγωγοί β€“ Διανομείς. Πότε ακούμε τις συμβουλές τους και πότε τις αγνοούμε
  • Ειδικές περιπτώσεις διανομής. Φεστιβάλ, προσκλήσεις, Τηλεόραση
  • Οι νέοι διανομείς. Οι κυρίαρχοι του ιντερνετ (Google, Netflix, Apple, Facebook κτλ)
  • Εταιρίες διανομής. Θετικά και αρνητικά
  • Συμμετοχή του κράτους
Ανοιχτή συζήτηση – Panel

Ανοιχτή συζήτηση με όλους τους συμμετέχοντες επάνω σε θέματα που μας απασχόλησαν τις προηγούμενες μέρες μεταξύ των οποίων και τα
  • Ο φόβος του τερματοφύλακα πριν απο το πέναλτυ. Ποιά πράγματα μας εμποδίζουν από το να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα
  • Ο ρόλος του σκηνοθέτη στο μοντάζ και στο post production μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.
  • Είναι μια ταινία το όραμα του σκηνοθέτη ή το όραμα της ομάδας των ανθρώπων που την κατασκευάζουν;
 
Last edited by a moderator:

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Απάντηση: Re: Davinci Resolve Updates

ΕΚΘΕΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΣΕΚΑΦ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

O Σύνδεσμος Εισαγωγέων Κατασκευαστών Αντιπροσώπων και Εμπόρων Φωτογραφικών Ειδών και Συστημάτων Εικόνας (www.sekaf.gr) στα πλαίσια των δράσεων ενημέρωσης και επιμόρφωσης της φωτογραφικής κοινότητας θα πραγματοποιήσει Ημερίδα – Έκθεση – Σεμινάριο στα Ιωάννινα στις 10/11/2019 στο Ξενοδοχείο Du Lac.

Ημερομηνία : Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019
Χώρος : Hotel Du Lac , Ακτή Μιαούλη, 45221 Ιωάννινα

Στην ημερίδα αυτή θα συμμετάσχουν οι παρακάτω εταιρίες που θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στο κοινό τα τελευταία προϊόντα και υπηρεσίες τους με live demos.

ΑΓΚΟΠΙΑΝ (PROFOTO, ago used – Μεταχειρισμένα, Ιστορικές Φωτ/κες Μηχανές )
ALBOOM DIGITAL (Ψηφιακά Άλμπουμ – Εκτυπώσεις φωτογραφιών)
ALBUMAKE a better way to remember
ART DIGITAL ALBUM (σχεδιασμός και παραγωγή πρωτότυπων ψηφιακών άλμπουμ)
ARTPOINT (Digital Printing & Handmade Albums)
ARX PHOTOLAB (φωτογραφικές-ψηφιακές εκτυπώσεις και παραγωγή ψηφιακών album)
CANON GREECE (φωτ/κες μηχανές mirrorless & DSLR,φακοί,φωτ/κοί εκτυπωτές,επαγγελματικοί εκτυπωτές φωτογραφιών)
DIGITAL LAB SERVICE (ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ – USB – SELFIEBOOTH – ΧΗΜΙΚΑ)
DIVITEC Α.Ε. (KODAK, LUCKY, BENQ, BLAUPUNKT Batteries)
FISHEYE LTD (Epson Authorized Service Partner)
FUJIFILM HELLAS A.E (Φωτογραφικές Μηχανές mirrorless,instax – Φωτ/κοι Εκτυπωτές & Συστήματα Εκτυπώσεων)
ΚΑΜΠΑΝΑΟΣ Α.Ε.Ε. (Kodak/Tura/Eurolight/Ilford/Tecco/Philips Bat./Energizer LED/Sublimation-Epson Drylab/LFP)
PHOTOMETRON (Hasselblad, ViewSonic, Broncolor, Datacolor)
SIGMA GREECE (φακοί , φωτογραφικές μηχανές, αξεσουάρ)
ΣΤΑΜΟΣ Α.Ε. (DNP, SONY, GODOX)

Ταυτόχρονα με την ημερίδα θα πραγματοποιηθεί και ένα δωρεάν σεμινάριο για φωτογράφους με εισηγητή τον κύριο Βασίλη Παππά από το www.epixeirein.gr με θέμα «Σύγχρονα εργαλεία Marketing για επιχειρήσεις Υπηρεσιών & Εμπορίου» .
Η διοργάνωση θα διαρκέσει από τις 10.00 μέχρι και τις 19.00 την Κυριακή
10/11/2019.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους επαγγελματίες και τους φίλους της φωτογραφίας.

Για περισσότερες πληροφορίες www.sekaf.gr 211 8009395
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Απάντηση: Re: Davinci Resolve Updates

Υπάρχει περίπτωση αν τα καταφέρω την Κυριακή να παρευρεθώ στο σεμινάριο στα Γιάννενα. Αν κάποιος μέλος απο την ευρύτερη περιοχή θα είναι εκεί και έχει όρεξη για κουβεντούλα ας μου στειλει π.μ.
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,345
Αθήνα
Διήμερο εργαστήριο φωτογραφίας και επεξεργασίας ψηφιακής εικόνας από την εθνική βιβλιοθήκη: https://www.nlg.gr/news/diimero-erg...thniki-vivliothiki-tis-ellados-gia-enilikoys/

Είναι δωρεάν και απευθύνεται σε ενήλικες αρχάριους.

edit: υπάρχει και για μαθητές 14-17 ετών https://www.nlg.gr/news/diimero-erg...-tis-ellados-gia-mathites-ilikias-14-17-eton/
 
Last edited:

Apollwn

Banned
11 January 2014
5,281
Αθήνα
Εδώ και χρόνια ρίχνω μια ματιά στα παρακάτω σεμινάρια ποικίλης ύλης .... προσωπικά μόνο σε φωτογραφία και βίντεο.


Setting Up a Home Studio with John Cornicello - επιλογή 14

https://www.creativelive.com
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
αν υπαρχει ενδιαφερον απο το φορουμ και τα μελη του, μπορω να οργανωσω μια μικρη παρουσιαση του Davinci online .... οποιος θελει μπορει να δηλωσει ενδιαφερον εδω ή καπου αλλου ?
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,241
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Απάντηση: Re: Σεμινάρια/ webinars/ workshop/ μαθήματα φωτογραφίας

Eγώ γράφτηκα να παρακολουθήσω ένα free σεμινάριο της MOMA με τίτλο Seeing Through Photographs, λαμβάνει χώρα σε 6 βδομάδες και βγαίνει άνετα: https://www.coursera.org/learn/photography/home/welcome

Πηγή: https://www.pttl.gr/seeing-through-photographs-moma-free-online-course/

ΥΣ
βεβαια για να το προφτάσω πρέπει να ξεπετάξω πρώτα έως τέλος του μήνα 100 ώρες νηπιακής μάθησης από το <επιστημονικό σεμινάριο> κατάρτησης :drool:
 

tiniakos

AVClub Fanatic
7 August 2007
16,146
Τήνος / Ελλάς
αν υπαρχει ενδιαφερον απο το φορουμ και τα μελη του, μπορω να οργανωσω μια μικρη παρουσιαση του Davinci online .... οποιος θελει μπορει να δηλωσει ενδιαφερον εδω ή καπου αλλου ?
Πολύ ωραία κίνηση Γιάννη.
Εμένα θα με ενδιέφερε.
Μπορώ να σου δώσω και κωδικούς webex αν σε βολεύει η πλατφόρμα.
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
θα ειναι μια εισαγωγη, σαν κι αυτο που εκανα κανα μηνα πριν στην ΑΜΥ.
Για να δει ο κοσμος τι μπορει να κανει το προγραμμα, αν αξιζει να μεταβεις απο αλλο NLE κλπ.

Τι προσφερει επισης η δωρεαν εκδοση και τι η studio, ποια τα προτερηματα και μειονεκτηματα της σουιτας , λιγο απ ολα.

αν υπαρχει ενδιαφερον να το προγραμματισω.