Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Sensor Size & Format wars
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιαρίμης Ηλίας" data-source="post: 1163653" data-attributes="member: 340"><p><strong>Re: Sensor Size</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Επειδή πέρα απο τις διαστάσεις του αισθητήρα παίζει ρόλο και η παράμετρος "ποσοστό αξιοποίησης" δεν είναι σίγουρο οτι η Canon 550D είναι Η λυση στα χαμηλά βαλάντια. Ισως η Panasonic GH1 είναι ισάξια ή και καλύτερη σε αυτό το θέμα.</p><p></p><p>Λόγω περιορισμένου bandwidth όλες οι φωτογραφικές (DSLR & Compact) με πολλά μεγαπίξελ, οταν δουλεύουν σε video mode, δεν χρησιμοποιούν ολα τα πίξελ του αισθητήρα τους που αντιστοιχούν στο βιντεοκαρέ (δεν προλαβαίνουν). </p><p>Κάποιες "γραμμές" και "στήλες" δεν συμμετέχουν καθόλου στο τελικό αποτέλεσμα και ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα συγχώνευσης γειτονικών πίξελ (pixel binning) ηλεκτρικά σε real time αλλοιώς κλάφτα Χαράλαμπε. Θα χρειαζόταν πολύ μεγάλο bandwidth πανίσχυροι επεξεργαστές κλπ. <strong>ακριβά πράγματα</strong></p><p></p><p>Το σίγουρο είναι οτι οι τρέχουσες υλοποιήσεις χρησιμοποιούν λιγότερο απο το 1/2 του φωτός που έχει συλλάβει ο αισθητήρας τους ισως και λιγότερο απο το 1/3 για να συνθέσουν την βιντεο-εικόνα τους. Παίζει ρόλλο πόσο αποτελεσματικό binning γίνεται και δεν είναι όλες ίδιες σε αυτόν τον τομέα. Ενας αισθητήρας που σχεδιάζεται και για βιντεοσκόπηση έχει πιό βολική για binning καλωδίωση και πιό βολικό πληθος μεγαπίξελς απο εναν απλά φωτογραφικό. Φυσικά ένας dedicated βιντεοαισθητήρας είναι ακόμα πιο αποτελεσματικός στον τομέα του - δεν χάνει ουτε πίξελ.</p><p></p><p>Αυτή η υποδειγματοληψία (μαζί με το ακατάλληλο για αναλύσεις βίντεο antialiasing φίλτρο) οδηγεί στα γνωστά προβλήματα moire/aliasing στο βίντεο των φωτογραφικών.</p><p></p><p>Επίσης έτσι δικαιολογείται κατα ένα μεγάλο μέρος η εμφάνιση θορύβου στα καρέ του video. Αν γινόταν χρήση όλων των πίξελ και στην συνέχεια resampling σε 1920χ1080 με έναν καλό αλγόριθμο ο θόρυβος θα ήταν ανύπαρκτος. Μπορεί εύκολα κάποιος να το διαπιστώσει συγκρίνοντας ένα θορυβόδες βιντεοκαρέ με το αντίστοιχο φωτοκαρε (ίδιος φωτισμός - ταχύτητα - διάφραγμα - ISO) κατεβασμένο με resampling στην ανάλυση του βίντεο. Και αν έχει όρεξη λήψη και με 2πλάσια - 3πλάσια κλπ ταχύτητα για να βρεί σε ποιό έπιπεδο έρχεται στα ίσια ο θόρυβος.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιαρίμης Ηλίας, post: 1163653, member: 340"] [b]Re: Sensor Size[/b] Επειδή πέρα απο τις διαστάσεις του αισθητήρα παίζει ρόλο και η παράμετρος "ποσοστό αξιοποίησης" δεν είναι σίγουρο οτι η Canon 550D είναι Η λυση στα χαμηλά βαλάντια. Ισως η Panasonic GH1 είναι ισάξια ή και καλύτερη σε αυτό το θέμα. Λόγω περιορισμένου bandwidth όλες οι φωτογραφικές (DSLR & Compact) με πολλά μεγαπίξελ, οταν δουλεύουν σε video mode, δεν χρησιμοποιούν ολα τα πίξελ του αισθητήρα τους που αντιστοιχούν στο βιντεοκαρέ (δεν προλαβαίνουν). Κάποιες "γραμμές" και "στήλες" δεν συμμετέχουν καθόλου στο τελικό αποτέλεσμα και ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα συγχώνευσης γειτονικών πίξελ (pixel binning) ηλεκτρικά σε real time αλλοιώς κλάφτα Χαράλαμπε. Θα χρειαζόταν πολύ μεγάλο bandwidth πανίσχυροι επεξεργαστές κλπ. [B]ακριβά πράγματα[/B] Το σίγουρο είναι οτι οι τρέχουσες υλοποιήσεις χρησιμοποιούν λιγότερο απο το 1/2 του φωτός που έχει συλλάβει ο αισθητήρας τους ισως και λιγότερο απο το 1/3 για να συνθέσουν την βιντεο-εικόνα τους. Παίζει ρόλλο πόσο αποτελεσματικό binning γίνεται και δεν είναι όλες ίδιες σε αυτόν τον τομέα. Ενας αισθητήρας που σχεδιάζεται και για βιντεοσκόπηση έχει πιό βολική για binning καλωδίωση και πιό βολικό πληθος μεγαπίξελς απο εναν απλά φωτογραφικό. Φυσικά ένας dedicated βιντεοαισθητήρας είναι ακόμα πιο αποτελεσματικός στον τομέα του - δεν χάνει ουτε πίξελ. Αυτή η υποδειγματοληψία (μαζί με το ακατάλληλο για αναλύσεις βίντεο antialiasing φίλτρο) οδηγεί στα γνωστά προβλήματα moire/aliasing στο βίντεο των φωτογραφικών. Επίσης έτσι δικαιολογείται κατα ένα μεγάλο μέρος η εμφάνιση θορύβου στα καρέ του video. Αν γινόταν χρήση όλων των πίξελ και στην συνέχεια resampling σε 1920χ1080 με έναν καλό αλγόριθμο ο θόρυβος θα ήταν ανύπαρκτος. Μπορεί εύκολα κάποιος να το διαπιστώσει συγκρίνοντας ένα θορυβόδες βιντεοκαρέ με το αντίστοιχο φωτοκαρε (ίδιος φωτισμός - ταχύτητα - διάφραγμα - ISO) κατεβασμένο με resampling στην ανάλυση του βίντεο. Και αν έχει όρεξη λήψη και με 2πλάσια - 3πλάσια κλπ ταχύτητα για να βρεί σε ποιό έπιπεδο έρχεται στα ίσια ο θόρυβος. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Sensor Size & Format wars
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…