Καλημερα και καλος σας βρηκα,πριν κανω βιαστικες κινησεις θα ηθελα τις γνωμες σας.
Αγορασα απο τα Multirama 2*37LH7030 (Διαβασα το Thread εδω πριν προβω στην αγορα αλλα στην τιμη των 333 η μια πραγματικα δεν θα με χαλαγε να κανει σπασιματα και καθε 1 δευτερολεπτο )
Τεσπα η μια ηταν αψογη χωρις σπασιματα επαιζε τα παντα απο το USB Stick γενικα υπερευχαριστημενος η δευτερη τωρα ειναι αλλη ιστορια...
Με το που την βαζω στην πριζα κατι ασπρες τελειες εκαναν βολτες στην πανω μερια του Panel καπακια την παω στο LG Service του Ηρακλειου Κρητης και ο τεχνικος με την μια λεει προβλημα στο Mainboard.
Μου λεει τα βασικα για τις κινησεις που μπορω να κανω Αντικατασταση-Πιστωτικο-Επισκευη.
Πρωτη μου επιλογη φυσικα αντικατασταση με καινουργια αλλα με ενημερωσε οτι επειδη ειναι παλιο μοντελο δεν παιζει με την καμια τον ρωτησα για αυτο που κανουν οι σωστες εταιριες με αντικατασταση με παρομοιο μοντελο με ιδια χαρακτηριστικα μου λεει τα εκοψαν αυτα :rifle:
Πιστωτικο δεν ηθελα σε καμια περιπτωση μιας και με αυτα τα χρηματα δεν επαιρνα 37αρα με τετοια χαρακτηριστικα αλλα ουτε 32αρα οποτε του δινω το ΟΚ για επισκευη.
Περνανε 2 εβδομαδες (με συνεχη μου επικοινωνια με την LG οσο και με τον τεχνικο) και σημερα πεφτει το κορυφαιο.
Το ανταλλακτικο θα ερθει τον Αυγουστο και μαλιστα μπορει να ειναι το τελευταιο 10ημερο του Αυγουστου...
Μιλησα με την εξυπηρετηση πελατων της LG και μου ελεγαν τα δικα τους.
Ναι περιμενετε μεχρι τον Αυγουστο(Να μεινετε χωρις τηλεοραση) ή θα σας κοψουμε πιστωτικο(Να σας ξεφορτωθουμε).
Οκ καταλαβαινω οτι ειναι παλιο μοντελο αλλα στην τελικη εγω την αγορασα απο καταστημα πριν 2 εβδομαδες και δεν με απασχολει ποσο καιρο ειναι στην αγορα και αν η LG ειναι ανικανη να εξυπηρετησει τους πελατες της.
Οι κινησεις μου τωρα;
Να ξαναμιλησω με το τμημα Service ή την "Εξυπηρετηση Πελατων" δεν ειναι λυση.
Παραπονα στα Κεντρικα για την Αντιπροσωπο στην Ελλαδα σκεφτομαι σαν επομενο βημα.
Τι λετε;
Αγορασα απο τα Multirama 2*37LH7030 (Διαβασα το Thread εδω πριν προβω στην αγορα αλλα στην τιμη των 333 η μια πραγματικα δεν θα με χαλαγε να κανει σπασιματα και καθε 1 δευτερολεπτο )
Τεσπα η μια ηταν αψογη χωρις σπασιματα επαιζε τα παντα απο το USB Stick γενικα υπερευχαριστημενος η δευτερη τωρα ειναι αλλη ιστορια...
Με το που την βαζω στην πριζα κατι ασπρες τελειες εκαναν βολτες στην πανω μερια του Panel καπακια την παω στο LG Service του Ηρακλειου Κρητης και ο τεχνικος με την μια λεει προβλημα στο Mainboard.
Μου λεει τα βασικα για τις κινησεις που μπορω να κανω Αντικατασταση-Πιστωτικο-Επισκευη.
Πρωτη μου επιλογη φυσικα αντικατασταση με καινουργια αλλα με ενημερωσε οτι επειδη ειναι παλιο μοντελο δεν παιζει με την καμια τον ρωτησα για αυτο που κανουν οι σωστες εταιριες με αντικατασταση με παρομοιο μοντελο με ιδια χαρακτηριστικα μου λεει τα εκοψαν αυτα :rifle:
Πιστωτικο δεν ηθελα σε καμια περιπτωση μιας και με αυτα τα χρηματα δεν επαιρνα 37αρα με τετοια χαρακτηριστικα αλλα ουτε 32αρα οποτε του δινω το ΟΚ για επισκευη.
Περνανε 2 εβδομαδες (με συνεχη μου επικοινωνια με την LG οσο και με τον τεχνικο) και σημερα πεφτει το κορυφαιο.
Το ανταλλακτικο θα ερθει τον Αυγουστο και μαλιστα μπορει να ειναι το τελευταιο 10ημερο του Αυγουστου...
Μιλησα με την εξυπηρετηση πελατων της LG και μου ελεγαν τα δικα τους.
Ναι περιμενετε μεχρι τον Αυγουστο(Να μεινετε χωρις τηλεοραση) ή θα σας κοψουμε πιστωτικο(Να σας ξεφορτωθουμε).
Οκ καταλαβαινω οτι ειναι παλιο μοντελο αλλα στην τελικη εγω την αγορασα απο καταστημα πριν 2 εβδομαδες και δεν με απασχολει ποσο καιρο ειναι στην αγορα και αν η LG ειναι ανικανη να εξυπηρετησει τους πελατες της.
Οι κινησεις μου τωρα;
Να ξαναμιλησω με το τμημα Service ή την "Εξυπηρετηση Πελατων" δεν ειναι λυση.
Παραπονα στα Κεντρικα για την Αντιπροσωπο στην Ελλαδα σκεφτομαι σαν επομενο βημα.
Τι λετε;