Εχει κανενας εμπειρια απο το σερβις της SAMSUNG???
Εχω αγορασει μια οθονη 22'' LCD MONITOR 225MW η οποια μου εβγαλε κατι παραξενες καθετες ασπρες γραμμες. πηρα τηλεφωνο στο σερβις και μου ειπανε θα με ειδοποιησουνε αν διορθωνεται το προβλημα με MASTER RESET.αφου περασανε 2 μερες και δεν με ειδοποιησανε τους ξαναπηρα τηλεφωνο και μου ειπανε οτι την επομενη θα με ειδοποιησουνε.περναει και η επομενη μερα και αφου τους ξαναπηρα σε πιο αυστηρο τονο μου ειπανε οτι μιας και δεν πηρανε απαντηση απο την μαμα SAMSUNG για το αν λυνεται το προβλημα θα μου το περασουνε σαν βλαβη και θα μου την αντικαταστησουνε.μου ζητησανε διευθυνση και λοιπα στοιχεια και μου ειπανε οτι θα την στειλουν με speedex.εχουνε περασει 3 μερες και ουτε φωνη ουτε ακροαση.αραγε με δουλευουνε??η αληθεια ειναι οτι μεσολαβησαν και οι απεργιες.μηπως φταιει αυτο??ειπα να τους αφησω και να τους παρω απο δευτερα τηλ.
εχει κανεις σας εμπειρια απο το σερβις της ΣΑΜΣΟΥΝΓΚ?
Εχω αγορασει μια οθονη 22'' LCD MONITOR 225MW η οποια μου εβγαλε κατι παραξενες καθετες ασπρες γραμμες. πηρα τηλεφωνο στο σερβις και μου ειπανε θα με ειδοποιησουνε αν διορθωνεται το προβλημα με MASTER RESET.αφου περασανε 2 μερες και δεν με ειδοποιησανε τους ξαναπηρα τηλεφωνο και μου ειπανε οτι την επομενη θα με ειδοποιησουνε.περναει και η επομενη μερα και αφου τους ξαναπηρα σε πιο αυστηρο τονο μου ειπανε οτι μιας και δεν πηρανε απαντηση απο την μαμα SAMSUNG για το αν λυνεται το προβλημα θα μου το περασουνε σαν βλαβη και θα μου την αντικαταστησουνε.μου ζητησανε διευθυνση και λοιπα στοιχεια και μου ειπανε οτι θα την στειλουν με speedex.εχουνε περασει 3 μερες και ουτε φωνη ουτε ακροαση.αραγε με δουλευουνε??η αληθεια ειναι οτι μεσολαβησαν και οι απεργιες.μηπως φταιει αυτο??ειπα να τους αφησω και να τους παρω απο δευτερα τηλ.
εχει κανεις σας εμπειρια απο το σερβις της ΣΑΜΣΟΥΝΓΚ?