Πήρα την ιδεα απο τους αλγοριθμους resampling του "Gamma aware resampling"
http://forum.doom9.org/showthread.php?t=160038
Η θεωρία είναι οτι μερικά στάδια στηνεπεξεργασία εικόνας γίνονται καλύτερα με gamma=1.0 (resampling, sharpening, exposure ...)
που όπως φαίνεται στο λινκ σε ορισμένες περιπτώσεις π.χ. κάνει αχρείαστο το sharpening μετα απο σμίκρυνση, είπα να βρώ εναν τρόπο να εφαρμοστεί αυτή η τεχνική στο Photoshop.
Η λύση είναι ορισμένα color spaces με gamma = 1.0. Αυτά τα επισυνάπτω σε ζιπ που περιλαμβανει αρχεία αντίστοιχα των γνωστών ΑdobeRGB, sRGB, ProPhotoRGB τα οποία έχουν τα ίδια πρωτεύοντα χρώματα και θερμοκρασία αλλά έχουν γ=1,0 (αντι των κανονικών 2,2 για AdobeRGB, 1.8 για ProphotoRGB, 2.4 με γραμμικό κομμάτι 12,92 το sRGB).
** Για να το δεχθεί ως συνημμένο o server, έβαλα πρόσθετο επέκταμα doc, σβήνοντας το .doc μένει ενα κανονικό rar
Απλά πριν το resampling πάμε "Επεξεργασία"."Μετατροπή σε προφιλ".... και επιλέγουμε το αντίστοιχο με gamma 1.0 δηλ. αν είμαστε σε sRGB διαλέγουμε sRGB_g1, αν σε Adobe -> Adobe_g1 ετσι ώστε να μην αλλάζουμε χρωματικό χωρο αλλά μόνο το gamma. Μετα το τέλος των εργασιών που πρέπει να γίνουν σε gamma=1.0 ξανακάνουμε μετατροπη σε κανονικό sRGB κλπ.
Το παραδειγμα είναι τραβηγμένο, έχει επιλεγει μια εικόνα που επηρρεάζεται πολύ απο αυτη την διαδικασία, δεν ειναι τυπικό.
Το πρωτότυπο 2400Χ1200
http://eoimages.gsfc.nasa.gov/images/imagerecords/55000/55167/earth_lights_lrg.jpg
Resampling se 25%. Αριστερα με κανονικο biqubic, δεξια πάλι με biqubic αλλα αφου πρωτα μετατρέψαμε σε gamma 1.0 . Μερικά φωτα που "σβήνουν" με κανονικό ρεσαμπλινγκ μένουν αναμένα αν κανουμε το ρεσαμπλινγκ με gamma 1.0 .
Θα ήθελα να το δοκιμάσει όποιος μπορεί με νορμαλ εικόνες και να γράψει πως του φαίνεται. Εγώ έκανα πολύ λιγες δοκιμές (με θετικό αποτέλεσμα) μόνο σε κάποιες εικόνες σαν του παραδείγματος επειδή το χρειάστηκα.