Σωστά, δεν με χαλάει καθόλου! (αλώστε θα ήταν περιττή κίνηση η αγορά pro-τελικού, αν υπήρχε ικανοποίηση με σκέτο τον av).
Όμως επειδή έχω διαβάσει αρκετά για αυτό το θέμα, αναφέρω εδώ την περίπτωσή μου.
Πληρώνουμε ένα αρκετά μεγάλο ποσό για μια συσκευή η οποία όπως αναφέρεται και στις προδιαγραφές της, διορθώνει τον χώρο, τακτοποιεί το χαμηλό κλπ.
Αν πάρω όμως το παράδειγμα στον χώρο μου (δύσκολος ομολογουμένως) με τον marantz τώρα αλλά και με αντίστοιχα ποιοτικούς yamaha, ποτέ δεν κατάφερα να διορθώσω κάτι προς το καλύτερο, όσες προσπάθειες και να έκανα.
Ευτυχώς όπως αναφέρετε και παραπάνω, υπάρχει και pro δικάναλος, (μάλλον μονόδρομος). Παρά ταύτα έχω προσέξει, ότι ακόμη και σε ακρόαση home cinema, πάλι σε pure υπάρχει πιο σωστό αποτέλεσμα.
Να αναφέρω και ένα παράδειγμα για να καταλάβετε.... Γνωρίζετε τις κατασκευές klipsch. Ιδιαίτερα απαιτητικά ηχεία που δεν δέχονται ενδιάμεσες καταστάσεις ή θα φτάνουν την απόλυτη ικανοποίηση, φυσικότητα, είτε καταστρέφουν τα πάντα. Εξαρτάται αυτό αποκλειστικά από το υπόλοιπο σύστημα, (ενισχυτικά κυρίως, καλώδια, αρχεία κλπ). Αφού γίνει λοιπόν η γνωστή διαδικασία παραμετροποίησης με τα μικρόφωνα κλπ, όπως προανέφερα, το σήμα χαλάει... τα klipsch πχ γίνονται κουραστικά και χωρίς την γνώριμη live ζωντάνια τους. Βλέποντας το αποτέλεσμα της παραμετροποίησης παρατηρώ ότι ο av ανεβάζει τι? Τις υψηλές συχνότητες! Που ? σε ηχείο klipsch! Καταλαβαίνετε λοιπόν το αποτέλεσμα! Μπάχαλο. Επίσης το χαμηλό χάνει σε ατάκα και φυσικότητα. Επαναλαμβάνω και με τον 7009 τώρα αλλά και με ιδίου κόστους yamaha, πριν.
Μοναδική περίπτωση που ίσως πράγματι να έχει νόημα, και μου ξεφεύγει, είναι η επένδυση σε ένα πολύ πολύ ποιοτικό sub. Είναι όμως έτσι? Και προς τι το ανέβασμα στις παραπάνω συχνότητες? Αυτές δεν έχουν να κάνουν με sub!
Υστερόγραφο? Μαγικό το κουμπάκι pure για τους παράξενους σαν και μένα!