Απάντηση: Sony A6300
Ναι
To Aμερικανικο μοντελο εχει δυνατοτητα 4Κ/25p;
Ναι
To Aμερικανικο μοντελο εχει δυνατοτητα 4Κ/25p;
Με μισή καρδιά κρατάω ακόμη την προπαραγγελία.
1080 θολούρα σκέτη, που δυστυχώς σημαίνει και θολό 1080/100p και με περισσότερο θόρυβο λόγω του έξτρα κροπ, 4Κ με το μόνιμο άγχος της υπερθέρμανσης, απουσία σταθεροποίησης και οθόνης αφής, κακή αυτονομία, χάλια εργονομία.
Έχετε δίκιο, αλλά η αφετηρία του σκεπτικού μου δεν είναι η ίδια η μηχανή, αλλά η εκμετάλλευση των FE φακών μου, σε περιπτώσεις όπου το CAF tracking θα δείξει την αξία του.
Την α6300 την προορίζω για ταίρι με τον FE70-200/4, με τον οποίο συνεργάζεται άψογα η μηχανή στο CAF tracking.
Αντίστοιχα στο ευρυγώνιο με τον FE28/2 και τον FE16-35/4 πάνω στο gimbal Beholder DS-1.
Και τέλος με τον FE55/1.8.
Είναι φακοί που δεν χρησιμοποιώ στις α7ΙΙ και α7s.
Στη μεν α7ΙΙ βάζω FE35/1.4, Mitakon50/0.95, FE90/2.8macro και περιμένω τον Samyang 135/2 και τον νέο GM FE85/1.4.
Στη δε α7s έχω μόνιμα καρφωμένο τον Zeiss Loxia50/2.
Κάποια στιγμή θα αντικατασταθεί η α7ΙΙ με α7rII, αλλά προς το παρόν περισσότερη ευχαρίστηση θα μου χαρίσει το παιχνίδι με τους φακούς σε τρία διαφορετικά σώματα (α6300, α7ΙΙ και α7s).
36-360 eq. ενδιαφέρον θα έχει και ο FE24-240 πάνω στην α6300.
Στα 780 έρχεται και οικονομικά αναλογικά, εφόσον δεν έχει κανείς υπέρμετρες απαιτήσεις ποιότητας από έναν x10 ζουμ.
Θανάση, χόμπι είναι και όπως και τα υπόλοιπα χόμπι ήχου και εικόνας του φόρουμ μας συγκαταλέγεται στα ακριβά χόμπι.
Το παιχνίδι με τους φακούς για πολλούς έχει περισσότερο ενδιαφέρον από τα σώματα τα οποία έρχονται και παρέρχονται.
Με Sony φωτογραφικές ξεκίνησα το 2011 με Nex-7 + Zeiss 24/1.8. Με ψηφιακές βιντεοκάμερες Sony από το 1997 και την DCR-PC1.
Από 2001-2010 ήμουν με σώματα DSLR Canon και όλη την γκάμα των καλών "L" φακών.