Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Πραγματι, στο ΙΣΟ 100 που είδα έχει διαφορά στο pixelpeeping. Σαν να έχει κουνηθεί ελαφρά πάνω/κατω η Α7ΙΙ. Επειδή τυχαίνουν στραβές σε τετοιες φωτό πιο ασφαλές είναι να εξετάζουμε τις φωτό σε low light (διλέγουμε την λάμπα στο lighting) οπου ο χρόνος έκθεσης είναι μεγάλος και οποια στιγμιαία ατυχία επηρεάζει σε μικρότερο ποσοστό.

http://www.dpreview.com/reviews/ima...1&x=0.26323285775972205&y=-1.1338432122370936

Βέβαια θα μπορούσε να είναι συστηματικό λάθος π.χ. shutter shock που δεν επηρεάζει την μακρά λήψη αλλά επηρεάζει την κανονική.

Στο άλλο θέμα του ποστ#4336 σχετικά με την δυναμική περιοχή. Ακόμα και τα πιο αξιόπιστα σαιτ κάνουν πατάτες. Η DxO εχει δημοσιεύσει μερικά παράξενα αποτελέσματα οπως

- 1/2 στοπ μικρότερη δυναμική περιοχή η A7II apo A7
- 2/3 stop μικρότερη δυναμική περιοχή η Samsung NX1 απο την NX500

Διαταυρώνοντας με τα αποτελέσματα του Bill Claff http://www.photonstophotos.net/Charts/PDR.htm#Nikon D5500,Samsung NX1,Sony ILCE-7,Sony ILCE-7M2

βλέπουμε οτι

- μέτρησε τις δύο Sony σαν ισάξιες
- η μέτρηση της ΝΧ1 είναι αισθητά καλύτερη αποτι την μετρησε η DxO πολύ κοντα στην μετρηση της D5500 (0.2 stop διαφορά αντι 0,8 στην DxO, πρακτικά ίδια με την ΝΧ500)
http://www.dxomark.com/Cameras/Comp...msung-NX1-versus-Samsung-NX500___998_976_1007
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Ηλία σχετικά με ην αναλυτική δυνατότητα της Α7ΙΙ όπως προανέφερα, είμαι παθών. Σε σχέση με την Α7 είναι πίσω, κάτι όχι τόσο εμφανές στα μεγάλα διαφράγματα όσο στα μικρά (ειδικά στο background). Έκανα λήψεις με τρίποδο και χωρίς, με το ίδιο ακριβώς κομμάτι του Zeiss FE 4/2470, με και χωρίς σταθεροποίηση και φυσικά με τις ίδιες ρυθμίσεις πάνω στις 2 μηχανές. Τα αποτελέσματα ήταν τέτοια που επέστρεψα το 1ο κομμάτι της Α7ΙΙ ελπίζοντας ότι το 2ο θα είναι οκ αλλά και πάλι τα προβλήματα ήταν τα ίδια και αναγκάστηκα να την πουλήσω. Άλλα 2 άτομα που πήραν την Α7ΙΙ από Ελλάδα ανέφεραν το ίδιο πράγμα. Η στάση της Sony ότι η μηχανή λειτουργεί όπως πρέπει, μου δίνει την εντύπωση ότι ακόμη και μέσα στην αδιαφορία του service τελικά η Α7ΙΙ έχει τέτοιο καλιμπράρισμα που δίνει χειρότερα αποτελέσματα από την Α7.
 

bower

Senior Member
19 October 2010
497
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Δλδ υπέστεις το κόστος της μεταπώλησης καινούγιας μηχανής γιατί το ένα σε σχέση με το άλλο σου φάνηκε soft:

image.png


για να τη χρησιμοποείς μετά με τον zeiss 24/70?
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Φίλε δούλεψα την Α7ΙΙ όπως ακριβώς την Α7. Στο dpreview βλέπω την καλύτερη εκδοχή του προβλήματος της Α7ΙΙ. Πριν αρκετούς μήνες είχα αγοράσει την Α7ΙΙ αλλά είχα κρατήσει και την Α7 και τις δούλεψα και τις δύο με το ίδιο κομμάτι του FE 4/2470. Όπως έγραψα και πιο πάνω, η Α7ΙΙ ποτέ δεν μου έδωσε το οπτικό αποτέλεσμα της Α7. Όχι μόνο έλλειπε λεπτομέρεια αλλά οι ανεστίαστες λήψεις ήταν ανησυχητικά πολλές. Πίστεψέ με, γνωρίζω πολύ καλά πως δουλεύει η Α7 και σίγουρα δεν υπήρχαν περιθώρια λάθους στο χειρισμό της.

Ο φακός που ρωτάς δεν έχει σχέση με το αποτέλεσμα. Και τον 1635 να έβαζες, η Α7 πάλι θα έδινε καλύτερο αποτέλεσμα. Είναι θέμα σώματος, όχι φακού. Εσύ έχεις δουλέψει την Α7ΙΙ μαζί με την Α7 για να δεις αν έχουν διαφορές; Επαναλαμβάνω ότι τα ίδια συμπεράσματα με τα δικά μου έβγαλαν άλλοι 2 γνωστοί μου και σημειώνω επίσης πως το πρόβλημα στην Α7ΙΙ δεν είχε να κάνει μόνο με την αυτόματη αλλά και με τη manual εστίαση. Ειδικά στην αυτόματη εστίαση, σε πολύ εύκολο σημείο εστίασης που ήταν αδύνατο να γίνει λάθος στην εστίαση, η Α7ΙΙ παρουσίαζε μεγάλες αποκλίσεις στην επιτυχία της εστίασης ακόμα και σε 10-15 επαναλαμβανόμενες λήψεις. Η Α7 πάντα έπιανε φόκους με απόλυτη επιτυχία. Δηλαδή τα προβλήματα ήταν 2: η αστοχία στην εστίαση και η μειωμένη λεπτομέρεια στις λήψεις που είχαν πιάσει σωστά την εστίαση.

Πριν 9 μήνες ξεκίνησα ένα σχετικό thread στο φόρουμ του dpreview και ένα μέλος συνεχώς επέμενε πως έκανα κάτι λάθος με τον χειρισμό της Α7ΙΙ, πως κάτι δεν είχα σετάρει σωστά, κάτι δεν γνώριζα καλά. Μετά από λίγο καιρό μου στέλνει πμ όπου έγραφε "βλέποντας τις φωτογραφίες σου, τελικά κατάλαβα πως δεν έχεις έλλειψη γνώσεων στη λήψη μιας φωτογραφίας"... Παραθέτω το σχετικό thread (δείτε κι εσείς τα δείγματα μεταξύ των 2 μηχανών): http://www.dpreview.com/forums/thread/3800918
 

bower

Senior Member
19 October 2010
497
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Θίγεις τρία θέματα: 1."έλλειψη λεπτομέρειας", 2."ανεστίαστες λήψεις", 3."o φακός δεν έχει σχέση με το αποτέλεσμα (των προβλημάτων)".

1) η διαφορά είναι, αν μη τι άλλο....... πολύ μικρή.

2) αυτό κανείς δεν το αντιλέγει. εσύ όμως έθιξες θέμα ποιότητα της φωτογραφίας στο πρώτο ποστ, όχι ότι οι φωτό χάνουν λεπτομέρεια λόγω κακής εστίασης. Αυτό όντως ισχύει βελτιώθηκε αρκετά με το phase detection.

3) εφόσον δίνεις σημασία στο 1, μου έκανε εντύπωση που χρησιμοποιείς έναν γνωστό για την έλλειψη οξύτητάς του φακό που σαφώς σου δίνει διαφορά μεγαλύτερη από το 1.

επιπλέον, κανείς δεν αμφισβητεί τις φωτογραφικές σου ικανότητες. είμαι και follower.... ;)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ηλία να ανεβασω 80ΜΒ επειδη δεν με πιστευεις, δεν... Κατανοω ομως την πισινή σου.
Το πολύ να ποστάρω αύριο τεστ με φως ημέρας. Πάντως τα χρώματα ήταν πολυ πιο κοντά στο πιο έντονο του uncompressed.
Απο βδομάδα με τον sel55f18z.

ανεβάζω.... τα πρωτότυπα εννοείται. έκανα και απεγκατάσταση, η αρχική κατάσταση δεν επανήλθε.
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Θίγεις τρία θέματα: 1."έλλειψη λεπτομέρειας", 2."ανεστίαστες λήψεις", 3."o φακός δεν έχει σχέση με το αποτέλεσμα (των προβλημάτων)".

1) η διαφορά είναι, αν μη τι άλλο....... πολύ μικρή.

2) αυτό κανείς δεν το αντιλέγει. εσύ όμως έθιξες θέμα ποιότητα της φωτογραφίας στο πρώτο ποστ, όχι ότι οι φωτό χάνουν λεπτομέρεια λόγω κακής εστίασης. Αυτό όντως ισχύει βελτιώθηκε αρκετά με το phase detection.

3) εφόσον δίνεις σημασία στο 1, μου έκανε εντύπωση που χρησιμοποιείς έναν γνωστό για την έλλειψη οξύτητάς του φακό που σαφώς σου δίνει διαφορά μεγαλύτερη από το 1.

επιπλέον, κανείς δεν αμφισβητεί τις φωτογραφικές σου ικανότητες. είμαι και follower.... ;)

Φίλε μου να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα σε αυτά που γράφεις:

1. Όντως είναι μικρή αλλά υπαρκτή

2. Το βελτιωμένο phase detect έχει να κάνει κυρίως με την ταχύτητα εστίασης, όχι με την ακρίβειά της. Για ακρίβεια εστίασης ψάχνουμε στη contrast detect. Ακριβώς για αυτό οι χρήστες των DSLR δουλεύουν σε Live View, δηλαδή σε contrast detect όταν θέλουν τη μέγιστη ακρίβεια στην εστίαση (με τραγικά αργή εστίαση) και με το OVF όταν θέλουν ταχύτητα στην εστίαση το οποίο δουλεύει με phase detect.

3. Μεγάλο θέμα αυτό. Ο FE 4/2470 για ζουμ φακός είναι πολύ καλός στα 2/3 του κάδρου και όντως έχει πρόβλημα στα άκρα του. Μέχρι τώρα η Sony δεν έχει δώσει εναλλακτική λύση για φακό μεσαίου ζουμ με σταθεροποίηση και σταθερό μεγάλο διάφραγμα. Μόνη λύση είναι η χρήση φακού τρίτης εταιρείας μέσω αντάπτορα (κι εδώ θα έψαχνα μόνο τον Canon 2470 f2.8L MkII με τον αντάπτορα Metabones IV). Καταλαβαίνεις πως η εναλλακτική είναι ιδιαίτερα ακριβή και στα 2/3 του κάδρου δεν θα έβλεπα και τόσο τραγικές διαφορές. Επίσης αν και ο Sony 2470 δέν έχει καλά άκρα, είναι άψογος σαν κατασκευή, με δακτύλιο manual zoom σαν κρέμα και εξαιρετική προστασία από σκόνη, βροχή κλπ.

Τον έχω 1,5 χρόνο, δούλεψε πολλές φορές σε δυνατό αέρα σε παραλία, χωράφια, σε βροχή, ομίχλες κλπ και δεν πέρασε μέσα ούτε 1 κόκκος σκόνης ή υγρασία. Αν σκεφτόμουν άλλο 1 φακό, θα ήταν ο Zeiss FE 1635 F4 ο οποίος δίνει καλύτερα αποτελέσματα σε λήψεις με μικρά εστιακά μήκη, κάτι που όντως υστερεί ο 2470. Πραγματικά αξίζει και ελπίζω τα οικονομικά μου να μου δώσουν τη δυνατότητα να τον πάρω σύντομα. Σε εστιακά μήκη πάνω από 35 συνήθως δεν τραβάω τοπία αλλά κοντινά με μεγάλο διάφραγμα και κάποιες fine art, οπότε εκεί τα άκρα μπορούν να υστερούν ακ´μα και ως "ποιητική αδεία". Αν η Sony βγάλει νέο 2470 f2.8 ή έστω αναβαθμισμένο 2470 F4 θα είμαι ο πρώτος που θα τον αγοράσει.
 

bower

Senior Member
19 October 2010
497
Last edited:

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Να ξεκαθαρίσω και κάτι σχετικά με την Α7ΙΙ: πραγματικά εύχομαι τα προβλήματα που ανέφερα να είναι περιορισμένα σε κάποια παρτίδα κι όχι by design. Αν η Sony δεν βγάλει σύντομα φακό 2470 f2.8 ή 2470 F4 Mk2 OSS, τότε η Α7ΙΙ είναι η μόνη λύση (εστω και ακριβή) για να δουλέψεις με αξιοπρεπή 2470 και σταθεροποίηση. Μιλάμε για επιπλέον κόστος ~2400 ευρώ αλλά και πάλι αν σκεφτείς ότι αυτό που κερδίζεις είναι μόνο το 1/3 ως καλύτερο κάδρο, ξαφνικά η λογική ξεπερνά την επιθυμία...

Όσο για τα νέα RAW αρχεία, ίσως πλέον να απομυθοποιήσουμε και το 14bit compressed. Δεν είμαι σε αυτά τόσο ειδικός όσο ο Ηλίας αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το νέο τελικό αποτέλεσμα να είναι αντιληπτό ως διαφορά ποιότητας. Φυσικά πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιες συνθήκες λήψης κάνουν τη διαφορά τα 14 bits.
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να επικολλήσω το λινκ. μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

http://www.filedropper.com/compressed
http://www.filedropper.com/uncompressed

Εντάξει κατεβαίνουν ... αργααα ομως .. ρε παίδες που τα βρίκετε αυτα τα file sharing !! .. μερικά είναι μπελάς πραγματικός (αργά αν δεν εγγραφείς, διαφημίσεις, κωδικοί .) Ενα βολικό είναι το www.filebin.net αλλά είναι προσωρινή αποθήκευση για 1 μηνα .. εγω προτίμησα να ανοίξω ενα google drive και ρυθμίζω την διαθεσιμότητα όπως με βολεύει.
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Πρώτη διάγνωση, δεν υπάρχουν διαφορές οξύτητας/χρωματος.

Μάλλον ο Bower έβλεπε αρχικά το jpeg preview που είναι ενσωματωμένο στο raw. Ισως και διότι το LR το θεώρησε μη υποστηριζόμενο και δεν προχώρησε στην επεξεργασία.

Νομίζω οτι κατι αναφέρθηκε και για άλλες περιπτώσεις οτι στην αρχή με το LR/ACR εμφανίζεται μια πολύ ζωντανή εικόνα και μετά ξεθωριάζει .. είναι ακριβώς αυτό που λέω .. στην αρχή επειδή το φορτωμα και αρχική επεξεργασία του raw είναι κάπως αργή (1-2sec μπορεί και παραπάνω σε αργά μηχανήματα) το LR δείχνει το ενσωματωμένο στο raw jpeg preview το οποίο όμως εχει ήδη υποστεί contrast/sharpen/saturation κλπ σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της μηχανής. Μετά απο αυτό το διαστημα και οταν είναι έτοιμο το raw παρουσιάζεται με τις ρυμίσεις contrast/sharpen/saturation κλπ καθώς και τα χρωματικά προφιλ της Adobe .. οι οποίες συνήθως είναι αρχικά ουδέτερες και αρα το αποτέλεσμα πιο σοφτ/θαμπο/ακορεστο.

Μετα απο το φόρτωμα του αρχείου στην καινούργια έκδοση έγινε αυτή η neutral επεξεργασία και αποθηκεύτηκαν στο παράπλευρο αρχείο ρυθμίσεων xmp οι ρυθμίσεις (και πιθανώς μαζί και ενα preview αποτέλεσμα αυτης της ουδέτερης επεξεργασίας πάλι για γρήγορα φορτωμα).
Ξαναανοίγοντας το raw με την παλιά εκδοση ομως το πράγμα είχε αλλάξει .. διότι βρέθηκε δίπλα του αυτο το αρχείο xmp και χρησιμοποιήθηκε και απο την παλιά έκδοση αντι να δείξει οπως την πρωτη φορά το jpeg preview. ;)

Στον παρακατω φάκκελο έχω εξάγει τα jpeg preview και τα εχω σε 2 εκδοσεις για να τα δεί ο Bower αν μοιάζουν με αυτό το ζωηρό που είδε αρχικά.
α) οπως βγήκαν δηλ. χωρίς ενσωματωμένο icc profile .. αυτη η μορφή είναι πιθανόν να φαίνεται και πιο ζωηρή (ειδικά σε οθόνες με χρωματική γκαμα μεγαλύτερη απο sRGB) ακριβως επειδή δεν έχει χρωματικό προφίλ και χρησιμοπιείται χωρις color management. Δινω 80% πιθανότητα ακριβώς αυτο να δείχνει και το LR οταν πρωτοανοίγει το αρχείο.
β) με ενσωματωμένο sRGB icc που είναι και το σωστό και που θα φαίνεται ίδιο με το ξεχωριστό jpeg της μηχανής αν η λήψη έγινε σε raw+jpeg mode.
https://drive.google.com/folderview?id=0B0NqktTgc54sZ01IaUdoYmRLNDg&usp=sharing
 

_tzo_

Banned
18 November 2007
11,985
Θεσσαλονίκη
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Ακόμη κι αν βγει στα 2300 ;

Προσιτός σίγουρα δεν θα είναι πάντως, f/2.8 σειράς G.

Το θετικό είναι ότι η ανακοίνωση ζουμ φακών 2.8 προλειαίνει το έδαφος για pro σώμα α9 e-mount.
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Δε νομίζω να βγει τόσο ακριβός. Τον υπολογίζω στα 1800. Τέτοιες τιμές (2000+) βρίσκεις μόνο στους prime από Zeiss. Φυσικά δεν έχω κόλλημα με τη μπλε μάρκα, αρκεί ο φακός να είναι καλός. πχ ο 70-200 f/4 δεν είναι Zeiss, είναι G αλλά έχει εξαιρετική απόδοση. Βασικά θα με ικανοποιούσε ακόμη κι ένας 4/2470 Mk2 με βελτιωμένα άκρα. Αν πάμε σε εναλλακτική πρόταση, τότε μιλάμε για:

- Canon 2470 f2.8 L Mk2 USM (+ Metabones IV adaptor), άρα το κόστος το υπολογίζουμε στα ~2400 (λύση μόνο για τη νέα σειρά των Α7 Mk2 γιατί ο φακός δεν έχει σταθεροποίηση).
- Nikon 2470 f2.8 Mk2 VR (+ Commlite adaptor), άρα το κόστος το υπολογίζουμε στα ~2800 (η καλύτερη λύση για την πρώτη σειρά των Α7 γιατί έχει σταθεροποίηση ο φακός).

Εκεί που μάζευα χρήματα για τον 4/1635, τώρα μάλλον θα τα "επενδύσω" αλλού...
 

_tzo_

Banned
18 November 2007
11,985
Θεσσαλονίκη
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι σειράς G φακός ζουμ 2.8 με σταθεροποίηση που προορίζεται για την επερχόμενη σειρά α9 θα βγει μόλις 1800 από η στιγμή που ο SAL2470z (α-mount) χωρίς σταθεροποίηση έχει σημερινή τιμή στη sony.gr 2230 ;
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Αυτός είναι της Zeiss φίλε μου, οπότε η μπλε μάρκα είναι a priori πιο ακριβή (αλλά δεν παίρνεις απαραίτητα πιο ποιοτικό φακό).
 

_tzo_

Banned
18 November 2007
11,985
Θεσσαλονίκη
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Ενώ οι G είναι φτηνοί;
Μακάρι να επαληθευτεί η αισιοδοξία σου, αν και πολύ αμφιβάλλω.
1600$ launch price είχε ο σειράς G 70-200/4.
1100$ launch price είχε ο σειράς G 90/2.8 macro
Και θα βγει ο FE24-70/2.8 σειράς G μόλις 1800;

Με παραξενεύει επίσης ότι παρόλο που είσαι landscaper ενδιαφέρεσαι αποκλειστικά για ζουμ φακούς, και μόνη εναλλακτική των e-mount ζουμ θεωρείς τους CaNikon φακούς, πάλι ζουμ.
Χάθηκαν οι σταθεροί e-mount; Π.χ. Zeiss Loxia 21/2.8 ή Batis 25/2 αν θες AF για ευρυγώνιο; Σε συνδυασμό με τον κορυφαίο 55/1.8;
Την ευκολία και γοητεία του 16-35 την καταλαβαίνω, αλλά γιατί τέτοια επιμονή στα 24-70;
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Είμαι (και) landscaper. Αν είσαι αναγκασμένος λόγω κόστους να δουλεύεις μόνο με 1 φακό, τότε ο 24-70 είναι η καλύτερη λύση. Το έχω ξαναγράψει ότι δεν έχω άλλο φακό. Τους CaNikon τους αναφέρω ως εναλλακτική λύση μεσαίου ζουμ, όχι ως πανάκεια για τοπία. Επίσης κάποιες λήψεις είναι χεράτες ακόμα και με f/16 (ο τρέχων 4/2470 έχει πολύ καλή σταθεροποίηση). Σίγουρα η καλύτερη λύση είναι να έχω prime φακούς αλλά το κοστολόγιο ξεφεύγει τρελά αν πάρεις 2-3 βασικούς prime (21/24mm, 55mm, 85mm).

Επίσης όποιος έχει δουλέψει αρκετά με τοπία αλλά και λήψεις bokeh με λεπτομέρειες/closeups (μεγάλα διαφράγματα) ξέρει ότι κάποιες φορές οι prime δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά ενός ζουμ φακού. Δεν έχεις πάντα χρόνο/ευκολία να αλλάζεις φακούς σε ομίχλη, αέρα, βροχή, σε γκρεμό μπροστά ή πίσω σου κλπ...
 

_tzo_

Banned
18 November 2007
11,985
Θεσσαλονίκη
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

Εσύ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου. Εγώ πάντα προτιμούσα ζουμ στα δύο άκρα, ευρυγώνιο και τελέ και στη μέση σταθερό.
Με τη χρυσή τριάδα FE16-35/4 OSS + FE55/1.8 + FE70-200/4 OSS στα 2600 καλύπτομαι πολύ περισσότερο από το να είχα τον επερχόμενο FE24-70/2.8 αξίας πάνω από 2.000 ως έναν και μοναδικό (και βαρύ) φακό μόνιμα στη μηχανή.
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,945
Alexandria, Greece
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

κάτσε να δούμε πότε θα βγει ο νέος 2470 και τι ψάρια θα πιάνει και μετά αποφασίζουμε. Πάντως αυτό που μου λείπει κυρίως δεν είναι τόσο τα mm αρχή-τέλος όσο η ποιότητα στα άκρα στα 24-35mm.
 

pigimakos

Established Member
19 November 2009
223
Νεα Φιλαδελφεια
Re: Sony Alpha A7 - Α7 ΙΙ

,καλημέρα παιδιά, θέλω να πάρω να φλασακι οικονομικό -κάτω από 100 ευρω- για χρήση κυρίως πορτραίτων - πάρτι σε εσωτερικό χώρο....έχετε να προτείνεται κάτι? Έχω την α7 με τον κιτ φακο