Re: Sony alpha A7 - A7r, Α7s , Α7ΙΙ και Α7R mkII Full Frame Mirrorless
Με όλο το σεβασμό μπορούσες να υποστηρίξεις την φωτογραφική ανωτερότητα της Canon με βάση
- την πλήρη και ώριμη πλέον γκάμα φακών χωρίς αντάπτορες κτλ.
- με βάση την ποιότητα κατασκευής των ακριβών σωμάτων
- τη δυνατότητα για δύο κάρτες που είναι χρήσιμη σε επαγγελματίες
- την εργονομία που δε σε κουράζει με 500 ρυθμίσεις και 20 κουμπιά
- το πόσο γρήγορα ξεκινάει να τραβάει μία ακριβή canon
- το μέγεθος του buffer σε ριπή
- το bitdepth που δίνει χρωματική ελαστικότητα (δική μου έκφραση) στα αρχεία στα χαμηλά ISO
- τη διάρκεια της μπαταρίας
- τη πληρότητα του συστήματος σε 3rd party εξοπλισμό, φλας, κτλ.
- κτλ κτλ.
Και αντί όλων αυτών τελικά μένεις στην χρωματική παλέτα του αλγόριθμου των jpeg της κάθε εταιρείας, τη στιγμή που μιλάμε για μηχανές αξίας 3Κ+ που απευθύνονται σε επαγγελματίες κυρίως και λίγους ευκατάστατους χομπύστες, με επιχείρημα ότι πολλών η επεξεργασία είναι πολύ έντονη για τα γούστα σου.
Δεν νομίζω ότι σε τέτοια βάση μπορεί να γίνει debate με επιχειρήματα.
Αν είναι να γίνει αντίλογος (αν και δεν βλέπω τον λόγο σε αυτή την περίπτωση - επίσης υπάρχει άλλο θέμα για κόντρες), τότε τουλάχιστον ας γίνει με τα σωστά επιχειρήματα και όχι με το χρώμα του jpeg.
Εγώ δεν διεκδικώ δάφνες ...πρωτοπορίας! Τις αφήνω για άλλους....
Όσο για την επεξεργασία των raw έχει ...χαλάσει το μάτι μας να βλέπουμε υπέρ κορεσμένα αφύσικα χρώματα που δεν υπάρχουν πουθενά, όπως και τόνους επιδερμιδων που δείχνει ότι όλοι έχουμε ινδιάνικο αίμα!
Εγώ μιλάω για την χρωματική παλέτα ταυτότητα της κάθε εταιρίας και εκεί η Fuji, canon, ακόμα και η Samsung (σύγκρινε πχ την nx500 με την a6000) είναι αρκετά μπροστά ειδικά οι 2 πρώτες.
Με όλο το σεβασμό μπορούσες να υποστηρίξεις την φωτογραφική ανωτερότητα της Canon με βάση
- την πλήρη και ώριμη πλέον γκάμα φακών χωρίς αντάπτορες κτλ.
- με βάση την ποιότητα κατασκευής των ακριβών σωμάτων
- τη δυνατότητα για δύο κάρτες που είναι χρήσιμη σε επαγγελματίες
- την εργονομία που δε σε κουράζει με 500 ρυθμίσεις και 20 κουμπιά
- το πόσο γρήγορα ξεκινάει να τραβάει μία ακριβή canon
- το μέγεθος του buffer σε ριπή
- το bitdepth που δίνει χρωματική ελαστικότητα (δική μου έκφραση) στα αρχεία στα χαμηλά ISO
- τη διάρκεια της μπαταρίας
- τη πληρότητα του συστήματος σε 3rd party εξοπλισμό, φλας, κτλ.
- κτλ κτλ.
Και αντί όλων αυτών τελικά μένεις στην χρωματική παλέτα του αλγόριθμου των jpeg της κάθε εταιρείας, τη στιγμή που μιλάμε για μηχανές αξίας 3Κ+ που απευθύνονται σε επαγγελματίες κυρίως και λίγους ευκατάστατους χομπύστες, με επιχείρημα ότι πολλών η επεξεργασία είναι πολύ έντονη για τα γούστα σου.
Δεν νομίζω ότι σε τέτοια βάση μπορεί να γίνει debate με επιχειρήματα.
Αν είναι να γίνει αντίλογος (αν και δεν βλέπω τον λόγο σε αυτή την περίπτωση - επίσης υπάρχει άλλο θέμα για κόντρες), τότε τουλάχιστον ας γίνει με τα σωστά επιχειρήματα και όχι με το χρώμα του jpeg.