Paris2018
AVClub Enthusiast
- 16 September 2018
- 1,190
Θέλοντας να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το τι ισχύει με τα καμμένα πίξελ κάλεσα στην astra service.Απο εκεί με παρέμπεψαν στη Sony Hellas.Εκει δεν μου έδωσαν σαφείς απαντήσεις και μου είπαν πως πρέπει να ξαναμιλήσω με την Astra και να τη δει τεχνικος.Ειναι δυνατόν να μην υπαρχουν σαφείς κατευθύνσεις και πολιτικές απο εταιρίες κολοσσούς όπως η Sony;Δηλαδή όλα είναι στο μάτι του κάθε τεχνικού και προϊσταμενου και στη διάθεσή της εταιρίας κάθε φορά;Για να μην τα πολυλογω μου έκλεισαν ραντεβού να έρθουν να τη δουν.Η πλάκα είναι πως εγώ σε πρώτη φάση ήθελα απλώς πληροφορίες και βαριέμαι απίστευτα τη διαδικασία να έρθει μάστορας εδώ ,να τη δει και να με πάρει μετά από μερικές μέρες και να μου πει δεν καλύπτεται από την εγγύηση.Να πω την αλήθεια προτιμώ να μου το πουν από το τηλέφωνο και να μην έρθουν καθόλου από εδω γιατί θα εκνευριστω πιο πολύ και μαζί με το αρχικό θέμα της ανομοιογένειας που πάλι είχα φάει άκυρο, τα νεύρα μου θα τεντωθουν και εν τέλει θα το κυνηγήσω όσο δεν πάει.Καποιος εδώ να πει τη γνώμη του;Μάκη για ένα πίξελ στην είχαν αλλάξει; Παρεμπιπτόντως σήμερα ξαναεξετασα την τηλεόραση πιο ενδελεχώς και διαπίστωσα συνολικά 9 μαύρα πίξελ σε όλη την επιφάνεια της τηλεόρασης που προφανώς όμως δεν φαίνονται σε απλή θέαση.