Κατατοπιστηκότατοι
Mail customer support Sony.
------------------
Ενδιαφέρομαι για την αγορά της KD-55XE9305 και θα ήθελα να ρωτήσω:
(α) τι ισχύει όσο αφορά την εγγύηση του panel για προβληματικά (καμένα ή κολλημένα) pixels & sub-pixels; Σε ποιο όριο θεωρείται προβληματικό το panel και γίνεται αντικατάσταση;
(β) τι διαφορά έχουν οι 2 επεκτάσεις εγγύησης στα 5 χρόνια που βλέπω και ποιο το κόστος τους για τη συγκεκριμένη τηλεόραση; (αν υπάρχουν τα κείμενα της επέκτασης εγγύησης και μπορούσατε να μου τα στείλετε θα το εκτιμούσα)
(γ) η επέκταση εγγύησης πρέπει να αγοραστεί κατά την αγορά ή μπορεί να γίνει και στην συνέχεια και μέχρι ποιο διάστημα;
--------------------------
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ηλεκτρονικό σας μήνυμα και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony.
Οσον αφορα το ερωτημα σας για τα καμμενα και προβληματικα pixels,θα θελαμε να σας ενημερωσουμε οτι εξαρταται απο την περιπτωση και απο την διαγνωση που
θα γινει απο το εξουσιοδοτημενο κεντρο τεχνικης υποστηριξης.
Σχετικα με το ερωτημα σας για την εγγυηση σας ενημερωνουμε οτι επεκταση εγγυησης μπορειτε να αγορασετε σε διαστημα ενος μηνα απο την αγορα,
αφου απευθυνθειτε σε καποιο εξουσιοδοτημενο καταστημα SONY μπορειτε να ενημερωθειτε για το κοστος και τα κειμενα της εγγυησης.
Παρακατω θα βρειτε την λιστα με τα sony stores για ολη την Ελλαδα.
http://sonycenter.gr/#
------------------------
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk