Sony PlayStation 5 Pro

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,957
Εντωμεταξύ την κονσόλα την βρίσκεις παντού αλλά το drive πουθενά (και κάνα δυο που το έχουν το κοπανάνε +50% 😄)
 
Εντωμεταξύ την κονσόλα την βρίσκεις παντού αλλά το drive πουθενά (και κάνα δυο που το έχουν το κοπανάνε +50% 😄)

Κι εδώ έτσι είναι, σκέψου ότι το drive το αγόρασα πριν καν αποφασίσω να αγοράσω την κονσόλα, επειδή βρήκα τυχαία ένα ξεχασμένο κομμάτι στο... Walmart και είχε return window μέχρι τέλος... Γενάρη.
 
  • Like
Reactions: tiniakos

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,957
Κι εδώ έτσι είναι, σκέψου ότι το drive το αγόρασα πριν καν αποφασίσω να αγοράσω την κονσόλα, επειδή βρήκα τυχαία ένα ξεχασμένο κομμάτι στο... Walmart και είχε return window μέχρι τέλος... Γενάρη.
ΛοοοοΛ Είσαι θεός 🤣
 
Λοιπόν έπαιξα λίγο με τις ρυθμίσεις του Spiderman 2 να δω το κόστος του fidelity pro με VRR και uncapped, και να πω την αλήθεια οι διαφορές είναι ανεπαίσθητες, τόσο σε smoothness, όσο και σε.... γραφικά σε σχέση με το performance mode. Δηλαδή καταντάει τελικά ψυχολογικό το θέμα, είτε να παίξεις uncapped performance και να είσαι μόνιμα πάνω από τα 60, ή VRR fidelity και να είσαι ελάχιστα κάτω, χωρίς να καταλαβαίνεις σπασίματα επί της ουσίας.

Εξάλλου, πάντα υπήρχαν δυο κατηγορίες γραφικών βελτιώσεων, αυτές που φαίνονται με γυμνό μάτι (τύπου AA, ή τα βασικά ray tracing), και αυτές που προσθέτουν ρεαλισμό (του τύπου σωστότερη κατανομή φωτός με βάση τη φυσική κλπ), ωστόσο δεν είναι εμφανείς εκτός κι αν κάτσεις να τις ψάξεις. Και οι δυο τρώνε τρελό επεξεργαστική φορτίο, η δεύτερη κατηγορία όμως μπορεί απλά να λείπει χωρίς να λείψει σε κανέναν (σε κανονικές συνθήκες).
 

tiniakos

AVClub Fanatic
7 August 2007
16,646
Τήνος / Ελλάς
Εδώ πάντως να βγω ελάχιστα εκτός θέματος να πω ότι το sound design στα (καλά) παιχνίδια έχει απογειωθεί τα τελευταία χρόνια. Εκτός του ότι πλέον παίζεις σε κανονικότατο Atmos, αυτό είναι συχνά πολύ πιο καλοφτιαγμένο κι από καλές κινηματογραφικές παραγωγές. Πχ, το Forbidden West που παίζω αυτές τις μέρες, είναι πιο καλογραμμένο κι από τα demo της Dolby. Θόλος που πολύ σπάνια βρίσκεις σε ταινίες, με συνεχή παρουσία, με διακριτά εφέ (πχ πουλιά να ταξιδεύουν με ξεκάθαρη πορεία πάνω από το κεφάλι σου), καταπληκτικά transitions, και βέβαια χορταστικές χαμηλές. Φυσικά όλα αυτά είναι τα ίδια ακριβώς στο απλό PS5, δεν αλλάζει κάτι στον ήχο στο Pro. Απλά τώρα με την ευκαιρία των 60fps, η εμπειρία ξεφεύγει.
Hellblade 2 με ακουστικά.
Νομίζω ότι δεν είναι απλά κορυφαία εμπειρία, τρύπησαν το ταβάνι σε κάθε κατηγορία.
 
  • Like
Reactions: karamela

tiniakos

AVClub Fanatic
7 August 2007
16,646
Τήνος / Ελλάς
Σκεφτόμουν και εγώ να πάρω κάτι σε ατμό αλλά δεν έχω βολικό χώρο για τα πίσω ηχεία.
 

karamela

AVClub Fanatic
6 November 2013
11,773
Hellblade 2 με ακουστικά.
Νομίζω ότι δεν είναι απλά κορυφαία εμπειρία, τρύπησαν το ταβάνι σε κάθε κατηγορία.
Ενώ σαν παιχνίδι δεν με ξετρέλανε καθώς ήταν μικρό σε διάρκεια και ουσιαστικά ήταν ένα Walking Simulator, από την άλλη οπτικοακουστικά ήταν απίστευτο....ειδικά ηχητικά με καλά ακουστικά Atmos που άκουγες τις φωνές μέσα στο κεφάλι της Senua, σε έπιαναν ανατριχίλες, ότι καλύτερο έχω ζήσει ακουστικά σε παιχνίδι!!

Πάντως για μένα το καλύτερο Soundtrack που αξίζει να το παίξεις με καλό ηχοσύστημα ήταν στο Nier Automata....
 
  • Like
Reactions: bvb7 and tiniakos
Πάντως όλα όσα έχω δοκιμάσει ως τώρα δουλεύουν άψογα (Forbidden West, Spiderman 2, God of War Ragnarok, FC 25). Δηλαδή, (και αυτό που έχει τελικά το όλο νόημα), πραγματικά τη νιώθω σαν καινούρια κονσόλα, και όχι απλά marginal improvement που φοβόμουν στην αρχή. Όχι για το πόσο καλύτερη είναι η εικόνα (που πραγματικά αυτό είναι ελάχιστο), αλλά για το πόσο συγκλονιστικά διαφορετικό είναι το 60 fps που πλέον είναι εφικτό χωρίς θολούρες, με εικόνα ουσιαστικά αντίστοιχη με αυτό που είχαν τα 30fps στο παλιό.

Διαβάζω κάποιες γκρίνιες για περίεργα artifacts του PSSR σε τίτλους όπως Alan Wake, Silent Hill κ.α., αλλά δεν έχω κανένα από αυτά για να επιβεβαιώσω/διαψεύσω. Λογικό είναι εξάλλου σε ένα νέο hardware να χρειαστούν κάποια patches για μικροπροβλήματα που θα προκύπτουν.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: tiniakos
Όσο για την ξενέρα της έλλειψης drive, αυτό συμπεραίνω ότι δε συνέβη για να μας αρμέξει για την αγορά του, αλλά επειδή φαίνεται αυτή να είναι η νέα πολιτική της εταιρίας, δηλαδή να να κινείται προς καθαρά digital διανομές (θέλοντας να σκοτώσει την αγορά των retailers αλλά και των μεταχειρισμένων). Δηλαδή, και πάλι το άρμεγμα είναι στόχος, απλά με διαφορετικό τρόπο :)

Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι στο PS6 δε θα υπάρχει καν drive option, γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο. Το πολύ πολύ, και απλά για backwards compatibility (μόνο τίτλους PS4-5) να βγάλουν κάποιο σκοπίμως ογκώδες, άσχημο, εξωτερικό (και όχι όπως το τρέχον να ενσωματώνεται) drive, με σύνδεση usb, και οτιδήποτε άλλο μπορούν για να το κάνουν ανεπιθύμητο επί της ουσίας. :cool:
 
Last edited:
Φαίνεται ότι η Pro έκδοση του GT7 αλλάζει τελείως επίπεδο την εμπειρία, ειδικά σε όσους παίζουν με PSVR2. Αν κανείς τα έχει και τα τρία, ας μας γράψει εντυπώσεις. Εγώ με VR δεν τσιμπάω για την ώρα.

 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,957
Φαίνεται ότι η Pro έκδοση του GT7 αλλάζει τελείως επίπεδο την εμπειρία, ειδικά σε όσους παίζουν με PSVR2. Αν κανείς τα έχει και τα τρία, ας μας γράψει εντυπώσεις. Εγώ με VR δεν τσιμπάω για την ώρα.

Όντως, άλλο επίπεδο με το VR2…..χάλια μαύρα (τα είχα γράψει αναλυτικά προ καιρού)