Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
SONY Ruby και αντιμετώπιση καταστήματος & αντιπροσωπείας.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Μελίδης Μιχάλης" data-source="post: 11620" data-attributes="member: 240"><p>Το θέμα είναι αν πληρώνεις παραπάνω και τελικά δεν έχεις αυτό που σου υπόσχονται.</p><p>Η Sony για τα συστήματα αυτοκινήτου λέει ότι αν τα τοποθετήσει ένας Sony Expert δικός τους εξουσιοδοτημένος, η εγγύηση από 1 χρόνο γίνεται 2. Και αυτό γραπτώς.</p><p>Σε μένα που παρουσιάστηκε πρόβλημα σε ένα CD δεκάδισκο 4 φορές η ίδια βλάβη από την αρχή, δεν μου άλλαζαν την κεφαλή. Στο χρόνο επάνω μου είπαν ότι έληξε η εγγύηση και δεν αναγνώριζαν την 2ετή που μου δώσανε στην αρχή. Τελικά πλήρωσα και μόνο τότε αλλάχτηκε η κεφαλή, η οποία ήταν ελλατωματική από τη μάνα της, με καινούργια.</p><p>Ενώ όταν το πήγαινα στο σέρβις απλώς τη ρυθμίζανε λίγο και έπαιζε για λίγο καιρό και ξανά τα ίδια. Έπρεπε να πληρώσω για κεφαλή που από την αρχή ήταν ελλατωματική. </p><p>Γι´αυτό το λόγο γκρινιάζω. Μακάρι να άλλαξαν τα πράγματα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Μελίδης Μιχάλης, post: 11620, member: 240"] Το θέμα είναι αν πληρώνεις παραπάνω και τελικά δεν έχεις αυτό που σου υπόσχονται. Η Sony για τα συστήματα αυτοκινήτου λέει ότι αν τα τοποθετήσει ένας Sony Expert δικός τους εξουσιοδοτημένος, η εγγύηση από 1 χρόνο γίνεται 2. Και αυτό γραπτώς. Σε μένα που παρουσιάστηκε πρόβλημα σε ένα CD δεκάδισκο 4 φορές η ίδια βλάβη από την αρχή, δεν μου άλλαζαν την κεφαλή. Στο χρόνο επάνω μου είπαν ότι έληξε η εγγύηση και δεν αναγνώριζαν την 2ετή που μου δώσανε στην αρχή. Τελικά πλήρωσα και μόνο τότε αλλάχτηκε η κεφαλή, η οποία ήταν ελλατωματική από τη μάνα της, με καινούργια. Ενώ όταν το πήγαινα στο σέρβις απλώς τη ρυθμίζανε λίγο και έπαιζε για λίγο καιρό και ξανά τα ίδια. Έπρεπε να πληρώσω για κεφαλή που από την αρχή ήταν ελλατωματική. Γι´αυτό το λόγο γκρινιάζω. Μακάρι να άλλαξαν τα πράγματα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
SONY Ruby και αντιμετώπιση καταστήματος & αντιπροσωπείας.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…