Sony SLT a65/a77

racer

AVClub Addicted Member
2 February 2009
2,911
Rotterdam
Αύριο θα παρουσιαστεί η μηχανή που με έχει κάνει να σκέφτομαι να τα δώσω όλα και να γυρίσω σε Sony.. :p Ο λόγος φυσικά για την a77 :D


Schermata2011-08-21a220654.png




Schermata2011-08-21a220701.png


Schermata2011-08-21a220649.png


Schermata2011-08-21a220708.png


Schermata2011-08-21a220714.png



Το μόνο "κακό" είναι ότι δεν είναι ff.. Κάτι που θα "διορθώσει" η a99 μέσα στο 2012


a77 specs:

24.3 MP Exmor HD CMOS sensor
19 points AF sensor with 11 cross sensors
ISO 100-16000, with expandeable ISO 50 option
1920 x 1080 60p/24p AVCHD 2.0
P/A/S/M manual controls while recording video
1200 zone metering
Completely new developed Bionz processor
12 fps
1/8000 shutter speed
50ms minimum release time lag
electronic first shutter curtain
TrueBlack 921k 3-way tilt LCD
3 million dot OLED viewfinder
Smart teleconverter function with 1.4x and 2.0x option
Built-in flash
Built-in GPS
Battery life with over over 500 shots
Magnesium alloy body
Dust and Moisture proof
Multi Frame NR
SD card (no CF!)
Body only will be priced at $1000-$1200
Body + 16-50mm f/2.8 SSM Kit will be priced between $1600 and $1800.



Sony a65


Schermata2011-08-23a081503.png


Schermata2011-08-23a081455.png


Schermata2011-08-23a081446.png



specs, σε σχέση με την a77:

As you know the A65 shares the same 24 Megapixel sensor of the A77. The only differences are:
A77 has 19 point AF system with 11 cross sensors while the A65 has only 3 cross sensors.
A77 can do 12 fps while the A65 can do 10fps.
A77 has new 3 way tilting LCD, A65 has “classic” tilting LCD
A77 can do 50 ISO while A65 can not.
The A77 has a magnesium body while the A65 has not.
The A77 has 1/8000 shutter while A65 has a 1/4000 shutter
The A77 has a top LCD screen while the A65 has it not.
The A77 is Dust and Moisture proof while the A65 is not


Αύριο θα παρουσιαστούν επίσης η ΝΕΧ-7, ΝΕΧ-5Ν, ο 16-50 f2.8 SSM, η VG20, ο 50mm f1.8 OSS για ΝΕΧ, ο Zeiss 24mm f1.8 για ΝΕΧ αλλά αυτά είναι για άλλο thread :p
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,908
Τούμπανο... Το GPS και η οθόνη της θα με ενδιέφεραν στην 7000 (εν αναμονή των reviews).
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,883
Αττική
Εμένα πάλι με ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσει η Nikon τον συγκεκριμένο αισθητήρα στην αντικαταστάτρια της Nikon D300s που αναμένεται στο προσεχές διάστημα..

Άκρως εντυπωσιακή μηχανή πάντως (στα specs, αναμένουμε στην πράξη), μπορεί να ταρακουνήσει τους δύο μεγάλους που τον τελευταίο καιρό έχουν πέσει λιγο για ύπνο ...
 
Last edited:

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,883
Αττική
Τι ειναι το ff?και τι τιμες θα παιζουν?

FF=Full Frame
Τιμες δεν ειναι γνωστές ακόμα..

Εξαλλου η μηχανή δεν θα ειναι διαθεσιμη πριν τα μέσα προς τελος Σεπτέμβρη στην καλύτερη περίπτωση..

Και φαντάζομαι οτι δεν ειναι η ιδανική μηχανή για να ξεκινήσει καποιος την ενασχόληση με το σπόρ .....
 
Last edited:

Billy the Kid

Moderator
Staff member
28 April 2007
14,978
Αθήνα
Για να δούμε πως θα τα πάει με το θόρυβο στα υψηλά ISO γιατί 24,3mp σε crop σώμα είναι κάπως...
Ειδικά με τη SONY που δεν έχει καλή παράδοση σε αυτό το θέμα.
Είδωμεν!....
 
22 June 2006
35,054
NEO HRAKLEIO
Κι εγω τις περιμενω, κυριως για το βιντεο!

Θα ειναι οι πρωτες vdslr με 1080 50fps , manual ρυθμισεις στο βιντεο.... Και με phase detection aurofocus !

Εχω την α55 και αν τη δωσω τελικα, θα ειναι γι αυτο το λογο.

Θελω επισης να δω πως θα πανε απο overheating στο βιντεο....
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Πάντως καταλαβαίνετε ότι 24,5 μεγα σε crop αισθητήρα είναι πολλά, πάρα πολλά, σα να έχουμε 40 + μεγα σε FF. Άρα οι φακοί που κληθούν να υποστηρίζουν αυτό τον αισθητήρα θα πρέπει να είναι only the best of the bests. Προσωπικά μπορώ να φανταστώ τους primes της ZEISS και 4-5 φακούς της SONY, άντε επτά το πολύ. Μου έρχονται στο μυαλό οι 16-35, 24-70, 24, 85, 70-200, 70-400, ίσως και ένας 50άρης. Υπάρχει κάτι άλλο;

Και φυσικά όποιος θέλει αυτό το σώμα θα πρέπει να πληρώσει και το τίμημα. Για να έχει ένα σετάκι από 16-18 μέχρι τα 200 σε εστιακή απόσταση θα πρέπει α υπολογίζει στα 4000 ευρώ ελάχιστο....

Κάνω λάθος;;;
 
22 June 2006
35,054
NEO HRAKLEIO
Αν εισαι επαγγελματιας , δεν ειναι πολλα λεφτα... Ειδικα αν εχει τετοια τιμη το σωμα!

Αν εισαι ερασιτεχνης σα κι εμας, οι φακοι που εχουμε , ειναι αρκετοι....

Εμενα , οι ευκολιες που μου παρεχουν οι sony , ειδικα στο βιντεο , ειναι μοναδικες....(εκει στοχευει η sony)

Αν δε ξυπνησουν οι canon - nikon, θα χασουν μεγαλο μεριδιο αγορας στο χωρο αυτο.
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,787
Αθήνα
Τα 24 mp είναι πρόκληση πάντως, αν καταφέρει η Sony να έχει καλύτερη συμπεριφορά από τις αντίστοιχες ( σε χρήμα ) Canonikon ίσως καταφέρει να διαψεύσει το γνωμικό: στούς δυο τρίτος δεν χωρεί...
 
19 June 2006
4,595
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Sony SLT a65/a77

Για να δούμε πως θα τα πάει με το θόρυβο στα υψηλά ISO γιατί 24,3mp σε crop σώμα είναι κάπως...
Ειδικά με τη SONY που δεν έχει καλή παράδοση σε αυτό το θέμα.
Είδωμεν!....

24,3μπ σε 1,5Χ crop αισθητήρα είναι το ίδιο πυκνά με τα 16μπ σε 4/3 αισθητήρα που η panasonic έχει απο πέρισυ (GH2) και το επανέλαβε φέτος (G3). Και μάλιστα αυτα τα 2 μοντέλα της είναι τα καλύτεράτης σε θόρυβο.

Η Sony τα τελευταία 2χρόνια έχει βελτιωθεί πολύ, η παράδοση των θορυβοδών αισθητήρων-μηχανών αφορά παλιότερες εποχές. Oi NEX και α55 - α580 είναι πολύ καλές.
Βέβαια πάλι η α580 υστερεί ελαφρά σε σχέση με τις d7000/K5 που φορούν τον ίδιο κατα βάση αισθητήρα και αυτό κυρίως λόγω του 12μπιτου dac που δεν ειναι αρκετό για τις δυνατότητες του συγκεκριμένου αισθητήρα.

Το μέγεθος των πιξελ (3,8μ) δεν είναι ανησυχητικό για τα σημερινά επίπεδα της τεχνολογίας την στιγμή που μπορεί και φτάχνει εξαιρετικά πιξελ 1,4μ στις κομπακτ.
Ισα ισα τα μικρότερα φορτία που θα έχει το κάθε μικρότερο πίξελ μάλλον θα ταιριάζουν καλύτερα με το παραδοσιακά 12μπιτο dac της sony.

Αν κάτι θα μπορούσε να ανησυχεί είναι η ταυτόχρονα μεγαλύτερη ταχύτητα (12καρέ) που έχει ο αισθητήρας κατι που αυξάνει τον ηλεκτρικό-θερμικό θόρυβο και τις απαιτήσεις σε ποιότητα και ποσότητα των κυκλωμάτων.
Αλλά και πάλι ο τρόπος που είναι φτιαγμένοι οι exmor αισθητήρες (πολλά παράλληλα κυκλώματα ανάγνωσης με dac σε κάθε στήλη) απαιτεί την μισή αυξηση χρονισμού σε καθένα απο αυτά τα κυκλώματα (διότι είναι πιο πολλές οι στήλες). Δηλαδή ενώ τα δεδομένα/sec είναι 80% περισσότερα ο χρονισμός είναι 40% πιο γρήγορος.
 
19 June 2006
4,595
Θεσσαλονίκη
Πάντως καταλαβαίνετε ότι 24,5 μεγα σε crop αισθητήρα είναι πολλά, πάρα πολλά, σα να έχουμε 40 + μεγα σε FF. Άρα οι φακοί που κληθούν να υποστηρίζουν αυτό τον αισθητήρα θα πρέπει να είναι only the best of the bests. Προσωπικά μπορώ να φανταστώ τους primes της ZEISS και 4-5 φακούς της SONY, άντε επτά το πολύ. Μου έρχονται στο μυαλό οι 16-35, 24-70, 24, 85, 70-200, 70-400, ίσως και ένας 50άρης. Υπάρχει κάτι άλλο;

Και φυσικά όποιος θέλει αυτό το σώμα θα πρέπει να πληρώσει και το τίμημα. Για να έχει ένα σετάκι από 16-18 μέχρι τα 200 σε εστιακή απόσταση θα πρέπει α υπολογίζει στα 4000 ευρώ ελάχιστο....

Κάνω λάθος;;;


Βλάση, μπορείς να το πάρεις και αλλιώς. Ο αισθητήρας θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει τους φακούς στο μέγιστο της απόδοσής τους.

Απότι βλέπουμε στις μετρήσεις, ακόμη και φτηνοί φακοί δίνουν περισσότερη ανάλυση/mm σε εναν πιό πυκνό αισθητήρα. Βέβαια δεν δίνουν το 100% της διαφοράς αλλά πάντα οι επιδόσεις ανεβαίνουν.
Και έχω την εντύπωση οτι ως τωρα ο αδύνατος κρίκος είναι η ανάλυση του αισθητήρα. Τουλάχιστον στα "καλά" διαφράγματα.

Απλά αν συγκρίνεις σε ανισο μέγεθος παρουσίασης (100% pixel view) σου μένει η άδικη εντύπωση οτι το αποτέλεσμα είναι ισως και χειρότερο.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Βλάση, μπορείς να το πάρεις και αλλιώς. Ο αισθητήρας θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει τους φακούς στο μέγιστο της απόδοσής τους.

Απότι βλέπουμε στις μετρήσεις, ακόμη και φτηνοί φακοί δίνουν περισσότερη ανάλυση/mm σε εναν πιό πυκνό αισθητήρα. Βέβαια δεν δίνουν το 100% της διαφοράς αλλά πάντα οι επιδόσεις ανεβαίνουν.
Και έχω την εντύπωση οτι ως τωρα ο αδύνατος κρίκος είναι η ανάλυση του αισθητήρα. Τουλάχιστον στα "καλά" διαφράγματα.

Απλά αν συγκρίνεις σε ανισο μέγεθος παρουσίασης (100% pixel view) σου μένει η άδικη εντύπωση οτι το αποτέλεσμα είναι ισως και χειρότερο.

Εκείνο που ξέρω Ηλία είναι ότι έχω ένα σετ επαγγελματικών ζουμ φακών που με ικανοποιεί και ακόμη περισσότερο όσους κατά καιρούς συνεργάζομαι. Όμως όταν τους φόρεσα πάνω στη D3X του polleni στην Αθήνα η διαφορά του 14-24 από τον 17-35 ήταν χαώδης σε όλα τα διαφράγματα. Και δεν ήταν μόνο η ανάλυση , αλλά και το μικροκοντράστ. Η διαφορά του 28-70 από τον 24-70 ήταν σημαντική, αλλά όχι χαώδης. Μεγάλη διαφορά όμως στις μικρολεπτομέρειες ειδικά αν έπεφταν πάνω σε αλλαγές φωτός. Η διαφορά του 70-200 2.8 ΙΙ από τον 80-200 ήταν μεγάλη στα διαφράγματα 2.8-4.0 (ειδικά σε βινιέτα) και παρέμεινε μεγάλη στα άκρα του καρέ, ενώ η διαφορά ήταν μικρή στο κέντρο του καρέ. Αυτά σε sRGB jpgs. Σε PROPHOTO TIFF 24bits (120 MB αρχείο) η διαφορά όρασης σε ένα NEC 24άρη wide gamut ήταν ορατή και από τη γυναίκα μου, η οποία δεν λάθεψε σε καμιά μαντεψιά.

Και ο polleni μου βρήκε μάλιστα μια D3X από Αγγλία με αρκετά λιγότερο από 4.000 ευρώ. Όμως δεν την πήρα γιατί ήθελα και 3.000 ευρώ για αλλαγές φακών.

Και μετά μου λέτε ότι σας φθάνουν οι φακοί σας;;; Μόνο αν υπάρχει επεξεργαστής που θα κάνει manipulation την κάθε φωτογραφία με βάση κάποιο default αρχείο.
 
19 June 2006
4,595
Θεσσαλονίκη
Αρα τι συμβαίνει, ο αισθητήρας αναδεικνύει τον φακο ή ο φακος τον αισθητήρα ??. Mάλλον και τα δυο, ετσι δεν είναι ??

Ποιά είναι η κατάταξη σε ποιότητα απεικόνισης (lanczos resampling στα 16μπ έτοιμο για Α3) d3x+17-35, d700+17-35, d3x+14-24, d700+14-24 ??

Αυτο που καταλαβαίνω οτι λες ειναι οτι δεν θα αντέξει κανείς ψυχολογικά την διαφορά του αριστου απο τον απλά καλό φακό και θα βάλει πλώρη για αναβαθμίσεις. ΟΚ .. δεν ξέρω ... είναι και πολλά τα λεφτά.

Αλλά το οτι ενας αναλυτικός αισθητήρας αναβαθμίζει σχεδον όλους τους φακούς το αμφισβητείς ??

Αυτο το τελευταίο που λες για "manipulation την κάθε φωτογραφία με βάση κάποιο default αρχείο" αν θες εξήγησε λίγο τι έχεις στο μυαλό ... νομίζω γίνεται (οχι εύκολα) στο Rawthwrapee.
 
22 June 2006
35,054
NEO HRAKLEIO
Οι διάφορες θα φανούν σε 100% crop - pixel pipping, αλλα με 24mpxiles , μπορείς να κανείς άνετα cropping Kai μεγέθυνση .

Στην οθόνη του υπολογιστή και σε νορμαλ εκτυπώσεις, δεν υπάρχει περίπτωση να δεις σημαντικές διάφορες.

Δε μιλάμε φυσικά για μέτριους και κακούς φακούς.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Οι διάφορες θα φανούν σε 100% crop - pixel pipping, αλλα με 24mpxiles , μπορείς να κανείς άνετα cropping Kai μεγέθυνση .

Στην οθόνη του υπολογιστή και σε νορμαλ εκτυπώσεις, δεν υπάρχει περίπτωση να δεις σημαντικές διάφορες.

Δε μιλάμε φυσικά για μέτριους και κακούς φακούς.

εγώ δεν μιλώ ούτε για μέγεθος αρχείου, ούτε μόνο για οξύτητα. Μιλώ για χρώμα, μιλώ για μικροκοντράστ, το οποίο δίνει μια άλλη αίσθηση στη φωτο (αυτή για την οποία παλιότερα ήταν γνωστοί κάποιοι ZEISS φακοί), και φυσικά όχι στο jpg αλλά σε tiff κι όχι στα 8 Bits.

Δεν κάνω υποθέσεις, αφού κάποια στοιχεία τα είδα με τα μάτια μου σε οθόνη και σε χαρτί (σε 30Χ50 εκ. όχι σε κάποια τεράστια διάσταση).

Και μπορείτε να το κάνετε κι εσείς όσοι τουλάχιστον είστε στην Αθήνα. Να σας κλείσω ένα ραντεβού για μια βόλτα με τον polleni Και τον greg61 του phototeam κι εκεί θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε τί διαφορά έχουν κάποιοι φακοί πάνω σε κορυφαίους αισθητήρες. τα αποτελέσματα θα τα πάρετε σε καρτούλα για τον ΗΥ σας.
 
19 June 2006
4,595
Θεσσαλονίκη
Οι διάφορες θα φανούν σε 100% crop - pixel pipping, αλλα με 24mpxiles , μπορείς να κανείς άνετα cropping Kai μεγέθυνση .

Στην οθόνη του υπολογιστή και σε νορμαλ εκτυπώσεις, δεν υπάρχει περίπτωση να δεις σημαντικές διάφορες.

Δε μιλάμε φυσικά για μέτριους και κακούς φακούς.

To τι μπορούν να αποδώσουν με εναν καλό φακό σε ανάλυση τα 24,3μπ ενος αισθητήρα με 3/2 1,5Χκροπ μπορεί να το δεί κανείς ήδη (με μικρή απόκλιση κατω του 5%) στα δείγματα της G3/GH2 στο image resource - dpreview.
Επειδή καδράρουν σε ίδιο ύψος και τα δυο φορματ (4/3 vs 3/2) τα δείγματα των 16μπ 4/3 χρησιμοποιούν περίπου τα ίδια πιξελ που θα χρησιμοποιεί και ο 24,3μπ 3/2 για τα συγκεκριμένα αντικείμενα των chart-still lives. Για παράδειγμα το κεντρικό νόμισμα στο μπουκάλι του Dpreview αποτυπώνεται με 160Χ160 πιξελ.

**Και το ενδιαφέρον είναι πως με ενα σωστό downsampling (lanczos - catmullRoll) se 80% (16mp -> 10mp, 24mp -> 15mp) ελάχιστη (μηδανική θα έλεγα) πραγματική πληροφορία χάνεται. Και η όποια υπεροχή του δειγματισμού με πολλά πιξελ παραμένει. (Eίναι αυτό που λέμε οτι ενας αισθητήρας bayer έχει πραγματική ανάλυση αρκετά μικρότερη απο την ονομαστική εξ'ού και το πλεονέκτημα σε ανάλυση των foveon).

Το τί μπορεί να αποδώσει ενας φακός (στο κέντρο του) σε εναν αισθητήρα με πολλά πιξελ μπορεί κανείς να το δεί βάζοντας εναν καλό ταιριασμένο TC 1.4X (για να δεί την απόδωση στα 2Χ μπ) ή 2Χ TC (για να δεί την απόδωση σε 4Χ μπ).