Sony W805A/7A: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

sailo

New member
31 May 2012
12
Re: Sony W805/7: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Δοκιμασε αυτο που λεει ο φιλος χαβιτο(θα το δοκιμασω και εγω)

Θα το δοκιμάσω και εγώ το βράδυ που θα έχω απόλυτο σκοτάδι στο σπίτι και θα σας ενημερώσω!
 

yiannis.sp79

New member
9 February 2014
5
Ιωαννινα
Re: Sony W805/7: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

καλησπερα κ απο μενα!Μπορεις να κανεις mirroring απο iphone 4s?εχω κατεβασει το tvsideview αλλα λειτουργει μονο σαν remote control
 

ΠΑΤΣΟ

New member
14 August 2007
43
Sony W805/7: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Όχι φιλε μου, δεν γίνεται mirroring με iPhone, ο μόνος τρόπος να το συνδέσεις ειναι μέσω του hdmi adaptor της apple. Δυστυχώς το NFC δεν υποστηρίζεται απο τα iPhone ακόμα ίσως σε κάποιο μελλοντικό μοντέλο
 
Last edited:

SprKKK

New member
21 February 2014
6
Re: Sony W805/7: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλημερα σε ολους. Απεκτησα μια 55W807 μετα απο συμφωνη γνωμη της συζυγου για να αντικαταστησω sony 40".
Σε γενικες γραμμες ειμαστε και οι δυο πολυ ικανοποιημενοι, ιδιαιτερα σε οτι αφορα και τηνθεαση SD περιεχομενου απο τα ελληνικα καναλια.
Η αληθεια ειναι οτι κοιτουσαμε και την αντιστοιχη Samsung 55F6500 αλλα ειχα την εντυπωση οτι η Sony επαιζε πολυ καλυτερα σημα χαμηλής ποιοτητας οπως αυτο των καναλιων, και οπως και να το κανεις TV θα βλεπεις....

Το μονο μου προβλημα ειναι το Clouding. Εχω καποιο θεμα με την κατω αριστερη γωνια. Την ημερα δεν ειναι ποτε ορατο. Το βραδυ με ολα τα φωτα σβηστα και με την φωτεινοτητα στο 4, βλεπεις κατι σαν γκρι σκια στην κατω αριστερη γωνια. Καποιος που δεν το ξερει δεν θα το προσεξει. Αν η εικονα δεν εχει black bars δεν το βλεπεις, παρα μονο σε 3D οπου μπορει στην κατω γωνια να δεις κατι σαν γκρι αντι για μαυρο σε πολυ σκουρα πλανα...και παλι ολα αυτα με τα φωτα σβυστα.

Δεδομενου οτι οι τηλεορασεις αυτες εχουν ολες θεματακι με το clouding αξιζει να την παω πισω??( παντα υπαρχει η πιθανοτητα να σου κατσει χειροτερο πανελ). Ετσι κι αλλιως εμεις δεν βλεπουμε σχεδον ποτε κατι χωρις εστω και λιγο φως στο δωματιο.

Γενικα, τι ρυθμισεις ειναι καλες για Ευκρίνεια και για Motion Flow? Εγω εχω 4-5 και Διαγής, οπως το βρηκα σε πορηγουμενη καταχωρηση στο thtread. Μπορω να κανω κατι αλλο καλυτερο?

Χιλια ευχαριστω και συγγνωμη για το μεγαλο ποστ!!!
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Re: Sony W805/7: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Το θέμα που έχεις είναι , όπως και σε σένα, γνωστό πρόβλημα της συγκεκριμένης τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, είσαι από τους τυχερούς που είναι στο λιγότερο δυνατό :
<<Το βραδυ με ολα τα φωτα σβηστα και με την φωτεινοτητα στο 4, βλεπεις κατι σαν γκρι σκια στην κατω αριστερη γωνια. Καποιος που δεν το ξερει δεν θα το προσεξει. Αν η εικονα δεν εχει black bars δεν το βλεπεις, παρα μονο σε 3D οπου μπορει στην κατω γωνια να δεις κατι σαν γκρι αντι για μαυρο σε πολυ σκουρα πλανα...και παλι ολα αυτα με τα φωτα σβυστα. >>
Αν λοιπόν είναι όπως τα λες, μη κάνεις καμία προσπάθεια αλλαγής, το πιθανότερο να πέσεις σε χειρότερο κομμάτι , διότι αυτό που έχεις είναι από τα καλύτερα.
Προσπάθησε να ασχοληθείς όσο μπορείς καλύτερα και με τις ρυθμίσεις της ( δεν έχω ίδιο μοντέλο, ούτε καν sony, για να σε βοηθούσα λίγο ) και θα είσαι άρχοντας.
Καλοθέατη και απροβλημάτιστη.
 

SprKKK

New member
21 February 2014
6
Re: Sony W805/7: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

σε ευχαριστω φιλε μου...μιας που το προβλημα δεν ειναι σημαντικο θα την κρατησω και θα την απολαυσω!!!!
 

Feregorn

Established Member
27 February 2014
153
Re: Sony W805/7: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα στην παρέα. Αγόρασα το Σάββατο 22/2 το συγκεκριμένο μοντέλο από Κωτσόβολο. Παρατήρησα έντονο άσπρο φως, χωρίς συμμετρία, να βγαίνει από τις 4 γωνίες της τηλεόρασης το οποίο διακρινόταν ανεξαρτήτως ρυθμίσεων, οποτεδήποτε η τηλεόραση δεν απεικόνιζε κάποιο φωτεινό χρώμα που να φτάνει στις γωνίες. Ψάχνοντας το λίγο, βρήκα ότι αυτό το φαινόμενο ονομάζεται flashlighting (http://www.rtings.com/info/what-is-flashlighting) και στην δικιά μου τηλεόραση αν και η φωτογραφική δεν τα καταφέρνει αρκετά καλά εμφανίζεται όπως στην επισυναπτόμενη φωτογραφία.
small.jpg
Με την τηλεόραση δεν είχα κανένα άλλο απολύτως πρόβλημα, ήξερα ότι λόγω IPS δεν θα είχε και τα καλύτερα μαύρα αλλά τα ζωντανά της χρώματα και το παθητικό 3D με έκανα να την επιλέξω, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν υπολόγιζα και ούτε μπορώ να το συνηθίσω γιατί γίνεται αντιληπτό στο 80% των περιπτώσεων.
Εντός DOA τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο και μετά τη Καθαρά Δευτέρα, ήρθε τεχνικός από την Sony, την είδε, μου είπε ότι κάτι τέτοιο τόσο έντονο δεν έχει ξαναδεί και την πήρε μαζί του. Ωστόσο πέρασαν 2 μέρες χωρίς ενημέρωση, και ενώ μου είχε πει ότι θα επικοινωνούσαν μαζί μου και αυθημερόν, αλλά δεν με πειράζει αυτό γιατί μπορεί να έπεσε πολλή δουλειά. Τηλεφωνάω λοιπόν, σήμερα εγώ, και μου λένε από το κέντρο ότι μπορεί να μην είναι πρόβλημα διότι ο υπεύθυνος δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν βρίσκεται εντός προδιαγραφών. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο, όπως φαίνεται στη φωτογραφία αλλά και στην ιστοσελίδα που περιγράφει το πρόβλημα
flashlighting-television.jpg
, να θεωρηθεί εντός προδιαγραφών; Εσείς έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;

Αν τυχόν μου πουν ότι κάτι τέτοιο δεν χρήζει αλλαγής, εγώ μπορώ να κάνω χρήση της ρήτρας υπαναχώρησης του Κωτσόβολου, να επιστρέψω την τηλεόραση και να πάρω είτε μια άλλη είτε τα χρήματα μου πίσω; Να αναφέρω, ότι είχα αγοράσει κιόλας και το πακέτο εγγύησης 5 χρόνων του Κωτσόβολου γιατί μου έκαναν μια συνολική προσφορά.
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Κακος φιλε μου δεν την πηγες στο καταστημα επιτοπου για να στην αλλαξουν(βαση DOA)τωρα θα επαιρνες αλλη και θα ξεμπερδευες.Επειδη εχω και εγω ιδιο μοντελο τηλεορασης!!τετιο συννεφο δεν εχω στην δικια μου.Οπωτε πρεπει με την μια να σου γινει αντικατασταση με καινουργιο μοντελο.Αν τυχων σου αρχισουνε να σου λενε δικαιολογιες τυπου(δεν φαινεται να ειναι προβλημα και ειναι πανω στα φυσιολογικα επιπεδα)παρε τηλεφωνο στο κωτσοβολο και πες τους να σου δωσουν τα λεφτα σου πισω λογο οτι σε καλυπτει ο νομος.Μην το αφησεις να σου πλασαρουν ελατωματικο κομματι σαν φυσιολογικο!!!τα κοροιδα ξυπνησανε πες τους.
 

music_lover

Senior Member
5 November 2007
412
Να μη δεχθεις τιποτα λιγοτερο απο αλλαγη τηλεορασης η τα λεφτα σου πισω!
 

Feregorn

Established Member
27 February 2014
153
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Το φαντάστηκα ότι ήταν πολύ παράξενο όλο αυτό και αφού επικοινώνησα μαζί τους εντός DOA ήρθε η Sony και την πήρε για να δουν ποιο είναι το πρόβλημα. Μου είπαν από τον Κωτσόβολο πως άμα θέλω να την επιστρέψω λόγω DOA θα πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την αντιπροσωπία της Sony. Τους παίρνω τηλέφωνο μετά από 2 μέρες και μου λένε από τη Sony ότι ακόμα δεν έχουν καταλήξει άμα υπάρχει πρόβλημα. Επειδή όμως για τα λεφτά που έχω δώσει, δεν γουστάρω να περιμένω άλλο μέχρι να αποφασίσουν + να την επισκευάσουν και επειδή λήγει σύντομα η προθεσμία των 10 εργάσιμων ημερών που δίνει ο Κωτσόβολος για να επιστρέψει κανείς αυτό που αγόρασε στα πλαίσια της ρήτρας της "υπαναχώρησης", σκέφτομαι να πάω να την πάρω από το σερβίς και να την πάω κατευθείαν στον Κωτσόβολο για να μου δώσουν είτε πίσω τα λεφτά, είτε να μου την αλλάξουν άμα βρω κάποια άλλη. Η αντιμετώπιση από το σερβίς, του στυλ περίμενε και θα σου πούμε εμείς, δεν μου άρεσε καθόλου, διότι επειδή αυτή "χρονοτριβούν" εμένα θα μου φύγει η προθεσμία της επιστροφής! Σωστά δεν πράττω ή είμαι υπερβολικός;
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Το φαντάστηκα ότι ήταν πολύ παράξενο όλο αυτό και αφού επικοινώνησα μαζί τους εντός DOA ήρθε η Sony και την πήρε για να δουν ποιο είναι το πρόβλημα. Μου είπαν από τον Κωτσόβολο πως άμα θέλω να την επιστρέψω λόγω DOA θα πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την αντιπροσωπία της Sony. Τους παίρνω τηλέφωνο μετά από 2 μέρες και μου λένε από τη Sony ότι ακόμα δεν έχουν καταλήξει άμα υπάρχει πρόβλημα. Επειδή όμως για τα λεφτά που έχω δώσει, δεν γουστάρω να περιμένω άλλο μέχρι να αποφασίσουν + να την επισκευάσουν και επειδή λήγει σύντομα η προθεσμία των 10 εργάσιμων ημερών που δίνει ο Κωτσόβολος για να επιστρέψει κανείς αυτό που αγόρασε στα πλαίσια της ρήτρας της "υπαναχώρησης", σκέφτομαι να πάω να την πάρω από το σερβίς και να την πάω κατευθείαν στον Κωτσόβολο για να μου δώσουν είτε πίσω τα λεφτά, είτε να μου την αλλάξουν άμα βρω κάποια άλλη. Η αντιμετώπιση από το σερβίς, του στυλ περίμενε και θα σου πούμε εμείς, δεν μου άρεσε καθόλου, διότι επειδή αυτή "χρονοτριβούν" εμένα θα μου φύγει η προθεσμία της επιστροφής! Σωστά δεν πράττω ή είμαι υπερβολικός;
Σωστα πρατεις!!!(κλασικη κουτοπονηρια των σερβις)πηγαινε αυριο πρωι πρωι να την παρεις!!!και επειτα βαλτη κανονικα στην κουτα της!!! και απο εκει στο κωτσοβολο και δωστην τους κολαρο.Αν σου αρχισουν τα σουξουμουξους!!! πες τους οτι δεν την θες διοτι δεν εισαι καθολου ικανοποιημενος με το οπτικο αποτελεσμα που βλεπεις!!και αν δεν στην αλλαξουν με καινουργιο κομματι,η στην τελικη δεν σου δωσουν πισω πιστωτικο για να παρεις εσυ οτι αλλο γουσταρεις!!θα κινηθεις εναντιων τους νομικα).Παρε μαζι σου αν μπορεις και της φωτογραφιες που μας εδειξες!!!πιστευω οτι θα σε βοηθησουν να βγαλεις ακρη πιο γρηγορα με δαυτους.
Υ.Γ Καταγγελια στο συνηγορο του πολιτη!!και στο καταναλωτων!!!+ οτι θα τους κανεις θεμα σε ολλα τα μπλογκ και φορουμ που υπαρχουν!!
 
Last edited:

Feregorn

Established Member
27 February 2014
153
Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση φίλε spartan27. Ειλικρινά άμα δεν υπήρχατε εσείς να με βοηθήσετε και δεν διάβαζα διεξοδικά και όλους τους όρους, μπορεί να την πατούσα και να έχανα την προθεσμία της επιστροφής! Τέλος καλό, όλα καλά πάντως, γιατί πήρα την τηλεόραση από το σερβίς, τους είπα να βάλουν μέσα και τα παρελκόμενα της και την έκλεισαν κιόλας! Οπότε την πήγα στον Κωτσόβολο και εκεί μου επέστρεψαν τα μετρητά, αφού περίμενα λίγο για να ρωτήσουν τον διευθυντή, καθώς το ποσό ήταν μεγάλο. Ωστόσο, πέρα από την όλη φάση από το σερβίς της Sony που ήταν διαρκώς σε μια καθυστέρηση και ποτέ δεν έμαθα ποιο ήταν το πόρισμα του ειδικού, η αντιμετώπιση μου από το κατάστημα ήταν πολύ καλή και η πολιτική της επιστροφής χρημάτων στα πλαίσια του όρου της "υπαναχώρησης" από μια αγορά, εντός 10 εργάσιμων ημερών, είναι δυστυχώς κάτι που δεν εφαρμόζεται από την πλειοψηφία των καταστημάτων....οπότε αξίζει, παρά τις τσιμπημένες τιμές, να λάβει τα εύσημα ο Κωτσόβολος

Υ.Σ. Μια ώρα μετά που πήρα την τηλεόραση από τη Sony και ενώ ήμουν στον Κωτσόβολο για να πάρω τα χρήματα μου πίσω, λαμβάνω μήνυμα από το Service Center της Sony που με ευχαριστούσε που τους προτίμησα!!! Ειλικρινά, λυπήθηκα το κόστος της τηλεφωνικής κλήσης που θα έκανα για να τους εξηγήσω πόσο εκτίμησα την εξυπηρέτησή τους!!!
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
Τουλάχιστον λύθηκε το πρόβλημα σου! Συμφωνώ πώς η αντιμετώπιση που έχουν τα servis των περισσότερων εταιριών έναντι των καταναλωτών είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη και θα πρέπει να το κοιτάξουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να έχουν πελάτες αλλά όταν λειτουργείς εκ του ασφαλούς (βλέπε εξουσιοδοτημένα servis) είναι λογικές τέτοιες κατακριτέες συμπεριφορές! Όσον αφορά την προαναφερόμενη αλυσίδα καταστημάτων και εγώ με τη σειρά μου, μόνο θετικά λόγια έχω να πώ και όχι αρνητικά ακόμα και εάν είναι λίγο ή πολύ (ανάλογα) ακριβότερη έναντι των υπολοίπων αλλά η συμπεριφορά του προσωπικού απέναντι μας είναι επαγγελματική και πάνω από όλα ανθρώπινη!!! Θα έλεγα πώς είναι παράδειγμα πρός μίμηση για όλους τους υπολοίπους! Συγνώμη από τους διαχειριστές για το off topic αλλά θεωρώ πώς κάποια πράγματα είναι καλό να γράφονται!
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση φίλε spartan27. Ειλικρινά άμα δεν υπήρχατε εσείς να με βοηθήσετε και δεν διάβαζα διεξοδικά και όλους τους όρους, μπορεί να την πατούσα και να έχανα την προθεσμία της επιστροφής! Τέλος καλό, όλα καλά πάντως, γιατί πήρα την τηλεόραση από το σερβίς, τους είπα να βάλουν μέσα και τα παρελκόμενα της και την έκλεισαν κιόλας! Οπότε την πήγα στον Κωτσόβολο και εκεί μου επέστρεψαν τα μετρητά, αφού περίμενα λίγο για να ρωτήσουν τον διευθυντή, καθώς το ποσό ήταν μεγάλο. Ωστόσο, πέρα από την όλη φάση από το σερβίς της Sony που ήταν διαρκώς σε μια καθυστέρηση και ποτέ δεν έμαθα ποιο ήταν το πόρισμα του ειδικού, η αντιμετώπιση μου από το κατάστημα ήταν πολύ καλή και η πολιτική της επιστροφής χρημάτων στα πλαίσια του όρου της "υπαναχώρησης" από μια αγορά, εντός 10 εργάσιμων ημερών, είναι δυστυχώς κάτι που δεν εφαρμόζεται από την πλειοψηφία των καταστημάτων....οπότε αξίζει, παρά τις τσιμπημένες τιμές, να λάβει τα εύσημα ο Κωτσόβολος

Υ.Σ. Μια ώρα μετά που πήρα την τηλεόραση από τη Sony και ενώ ήμουν στον Κωτσόβολο για να πάρω τα χρήματα μου πίσω, λαμβάνω μήνυμα από το Service Center της Sony που με ευχαριστούσε που τους προτίμησα!!! Ειλικρινά, λυπήθηκα το κόστος της τηλεφωνικής κλήσης που θα έκανα για να τους εξηγήσω πόσο εκτίμησα την εξυπηρέτησή τους!!!
Χαρηκα πολυ φιλε μου για την θετικη εξελιξη των πραγματων(ειχα και εγω μια αισιοδοξια μεσα μου οτι ολλα θα πηγαινανε μια χαρα στην περιπτωση σου)Τωρα για τον λογο καθυστερησης φυσικα κανει μπαμ οτι καπιοι θελανε να περασει η προθεσμια επιστροφης του προιοντος!!!!(D.O.A)ωστε να μην εχεις αυτη την δυνατοτητα σαν καταναλωτης.Τεσπα ελπιζω στο επομενο κομματι που θα παρεις!!!να ειναι εντελος απροβληματιστο και να το χαρεις. :ernaehrung004:
 

Feregorn

Established Member
27 February 2014
153
Ευχαριστώ παιδιά! Επειδή δεν είχαν τα μοντέλα Sony που ήθελα, είμαι standby για να δω τι λένε τα καινούργια μοντέλα που θα ωθήσουν κιόλας τις τιμές των προηγούμενων προς τα κάτω, αλλά η αναμονή θα είναι δύσκολή γιατί 55" ήταν αυτές! :-D
 

SprKKK

New member
21 February 2014
6
Παιδια καλημερα
Στην δικη μου 55w805 που ειναι 3 εβδομαδων, αρα δε μπορω να την επιστρεψω πισω στο καταστημα εμφανιστηκε μια μαυρη σκια κατω δεξια περιπου στο υψος που βγαινουν οι υποτιτλοι. Εινα σαν μουτζουρα, παντα πιο σκοτεινη απο το υπολοιπο πανελ. Δεν φευγει με καθαρισμα και ειναι ορατη παντα στα ανοιχτα χρωματα. Διαστασεις περιου 2χ1 εκατοστο. Το βρισκω ασηζητητη πολυ ενοχλητικο και απαραδεκτο για ενα μοντελο που εκανε και αρκετα χρηματα. Δευτερα πρνω τηλεφωνο την Sony. Άλλη προταση για να κινηθω? Μπορω να πιεσω το καταστημα για να την παρει πισω με καποιον τροπο?
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Dirty screen effect λέγεται αν είναι σαν να έχει "βρωμιά" το πάνελ. Θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι υπήρχε από την αρχή απλά δεν το είχες προσέξει νωρίτερα.
 

SprKKK

New member
21 February 2014
6
Dirty screen effect λέγεται αν είναι σαν να έχει "βρωμιά" το πάνελ. Θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι υπήρχε από την αρχή απλά δεν το είχες προσέξει νωρίτερα.

To Θεμα ειναι το αλλαζει το service? ειναι πολυ ενοχλητικο
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Αυτό δεν το ξέρω , μπορείς να δοκιμάσεις να δηλώσεις βλάβη στο επίσημο service και μάλιστα ακόμη καλύτερα θα ήταν να προσπαθήσεις μήπως και στην αλλάξουν με κάποια Sony από τα μοντέλα του 2014 που δεν έχουν πάνελ IPS , πχ. την KDL-55W815B (που όμως δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα αλλά αναμένεται)...

http://www.saturn.de/mcs/product/SONY-KDL-55W815B,48352,474978,1146316.html?langId=-3