Να κι ένα άλλο tip:
Βάλε τα ηχεία να κοιτάνε το ένα το άλλο, σχεδόν να ακουμπούν τα μεγάφωνα. Στη συνέχεια συνέδεσε το ένα ηχείο εκτός φάσης (το κόκκινο στο μαύρο και το μαύρο στο κόκκινο). Με αυτό τον τρόπο το ακουστικό αποτέλεσμα ακυρώνεται και δεν ακούς τίποτα.
αν δεν εχεις δικσους - στρωτηρια ξεκινας με ροζ ηχο
η αλλιως ραδιοφωνικα παρασιτα σε χαμηλη ενταση
Αυτό με τη σύνδεση εκτός φάσης είναι κάτι το επίφοβο ή είναι σίγουρη η διαδικασία? Το προτείνουν και οι κατασκευαστές ή είναι πατέντα?
φανταζομαι γιατι θελει τα ηχεια αντικριστα απλα δεν θελω να το πιστεψω
κατι τετοια κανουν οι αγγλοι και λουκετωνουν την μια πισω απο την αλλη εταιριες πασης φυσεως
το εκτος φασης το κανει για να μην εχεις υψηλο θορυβο λογο οτι το γουφερ αντι να σκαει δουλευει αναστροφα
σωστο προς τη βαβουρα δεν κανει διαδρομη ιση με αυτη που θα εκανε το γουφερ αν δουλευε σωστα
το αντικριστα δουλευει ως brutal way
δηλαδη τα db του ενος ηχειου μασουλανε τα db του αλλου ηχειου
η καπως ετσι παιζεις με 2 σαμπ και βαζεις το ενα να φαει τα στασιμα του χωρου με το αλλο
ταδε εφη hometheatermag πριν 8 χρονια
Είμαι νέοπας στο θέμα του ήχου και πλέον ευτυχισμένος ιδιοκτήτης ενός Yamaha 461 και ενός ζευγους ηχείων Wharfedale Diamond 8.4 :2thumb22sup: (σε λίγο έπεται και η υπόλοιπη σειρά)
Ακούω που λένε για στρώσιμο ηχείων. Τι πρέπει να κάνω για ένα σωστό "στρώσιμο"? Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που θα βοηθήσει στη μακροζωία κ την καλύτερη απόδοση του συστήματος είναι ευπρόσδεκτη! :ears: