Συγχαρητήρια στην LG

kstnos

New member
20 December 2008
33
πειραζοντας το service menu χαλασα την tv και ετσι δεν δουλευε το τηλεκοντρολ ουτε η τηλεοραση φυσικα!!!!!! ενα φαξ ηταν αρκετο στην LG και σημερα μου εστειλαν καινουργια της κουτας!!!!!

ευχαριστω δημοσια την lg λοιπον!!!!!

LG :worshippy::worshippy::worshippy:
 

kstnos

New member
20 December 2008
33
Τους είπες ότι σκάλιζες το service menu και σου άλλαξαν την τηλεόραση;;;; :chinscratch:
Μωρέ μπράβο!!!

οχι δεν τους ειπα οτι σκαλιζα το μενου. εγω τους ειπα τι προβλημα ειχε μου ειπαν να στειλω φαξ την αποδειξη και να γραψω πανω τον σειριακο αριθμο και σημερα εστειλαν καινουργια και πηραν την παλια :grinning-smiley-043
 

verbatim

Established Member
11 October 2007
286
Νέα Ιωνία Αττικής
Θα ξαναπουληθεί εννοείτε!!!! Αλλάζει την main board με μια καινούρια και πακετάρισμα ξανά για το μαγαζί. Η οποία main είναι από τα λεφτά της εγγύησης που πέρνει το service.
 

Giannis Amar

AVClub Addicted Member
23 August 2006
1,416
Πειραιάς
Όταν θες να κάνεις πελατεία δίνεις και κ.λ.
Εγγύηση 0 pixel, άλλαγη με καινούρια όπως την περίπτωσή σου κτλ. κτλ.
 

Κρυωνάς Νίκος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,407
Κιλκίς
Μπράβο στην LG, είναι σημαντικό για μια μεγάλη εταιρεία, εκτός από το να έχει καλό προϊόν, να αφήνει ευχαριστημένους τους πελάτες και μετά την αγορά.

Η εντύπωση μου είναι ότι η αντιμετώπιση των εταιριών βελτιώνεται καθημερινά και αυτό είναι πολύ θετικό
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Η εντύπωση μου είναι ότι η αντιμετώπιση των εταιριών βελτιώνεται καθημερινά και αυτό είναι πολύ θετικό

Δίκιο έχεις τώρα που το λες... Φτάσαμε από εκεί που κάποιοι θεωρούσαν το τηλεχειριστήριο αναλώσιμο να αλλάζονται τηλεοράσεις λόγω clouding... :a0210:
 

KOS32

New member
7 September 2008
12
Συγχαρητηρια και απο μενα για το after sale service που εχει...
Ειχα προβλημα με μια 46 lcd (σε καφετερια) η οποια επαθε προβλημα στην εικονα.. δεν επαιζαν σωστα τα χρωματα κτλ η LG τελικα την αντεκατεστησε με το νεο μοντελο!!! και σχετικα συντομα.. χιλια ευχαριστω LG!