Συγκριτικο τεχνολογιων DLP-SXRD :Εντυπωσεις-Φωτογραφιες

Απάντηση: Συγκριτικο τεχνολογιων DLP-SXRD - Η εκδήλωση

Αυτό που παρατηρώ είναι οτι η φωτεινότητα δεν είναι ίδια στους δύο προβολείς με αποτέλεσμα να φαίνονται τα χρώματα στον περλ πιο σκούρα από τον όπτομα και αυτό να δυσκολεύει τη σύγκριση.
Στις φωτεινές σκηνές φαίνεται ο οπτομα πιο ευκρινείς.
Πιο καλός στις σκοτεινότερες σκηνές ο περλ.
Δεν μπορούσε να επιτευχθεί ισορροπία στο επίπεδο της φωτεινότητας αλλά και χρωματική ισορροπία;
Έτσι θα μπορούσαμε να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα.
Τώρα αυτά βέβαια μέσα από τη μικρή οθόνη του υπολογιστή.
Αναμένουμε τις δικές σας μαρτυρίες που σίγουρα θα είναι πιο άμεσες και ασφαλείς.

Στα ερωτήματά σου να είσαι σίγουρος ότι θα καλυφτείς απόλυτα, μόλις απαντήσουν αυτοί που ήταν υπεύθυνοι γιά τις ρυθμίσεις των μηχανημάτων.
 
17 June 2006
3,031
Απάντηση: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Άλλη μια συνάντηση έλαβε τέλος στο όμορφο χώρο του Μίλτου τον οποίο και ευχαριστώ για την φιλοξενία του.
Νομίζω ότι πρέπει να διευκρινίσω μερικά τεχνικά για το όλο στήσιμο των δύο προβολέων.
Ο χώρος 6,2 Χ 4,1 περιποιημένος «χρωματικά» για την όσο καλύτερη και ίσως ουδέτερη «συμπεριφορά» του στο τελικό αποτέλεσμα. Σαν οθόνη χρησιμοποιήθηκε μια Stewart με πλάτος 2,75 σαν player το HD DVD της Toshiba και οι προβολείς σκόπευαν την οθόνη από απόσταση περίπου 5,5 μέτρων με τον Optoma να καλύπτει οριακά το πλάτος της οθόνης. Ένα switcher της Gefen έδινε σήμα ταυτόχρονα και στα δυο προβολικά.
Στον VW-50 επιλέχτηκε η χρήση της αυτόματης ίριδας (auto1) ενώ στον Optoma επιλέχτηκε η χρήση της βηματικής ίριδας. Με την θέση της ίριδας στην θέση 9 πήραμε μια πολύ καλή και φωτεινή εικόνα ενώ την θέση της ίριδας στην θέση 15 πήραμε την ίδια φωτεινότητα με τον Sony αλλά έχανε πολύ στα σκοτεινά πλάνα ενώ η όποια χρήση υψηλότερου gamma σε συνδυασμό με την ίριδα στην θέση 15 δημιουργούσε ένα περίεργο πέπλο και χρωματικό πρόβλημα στα χαμηλά Ire.
Τελικά o Sony έπαιξε με την χρήση της αυτόματης ίριδας (auto1) και ο Optoma με την ίριδα στην θέση "9". Σε αυτήν την ρύθμιση οι μονομάχοι τάιζαν τα μάτια μας με μια φωτεινότητα 11FL ο Sony και κάτι λιγότερο από 15 FL ο Optoma.
Η συνάντηση έκλεισε με ολιγόλεπτη θέαση ενός Panasonic 1000 αρρύθμιστο.
Σας παραθέτω μετρήσεις και μερικά screenshots και περιμένουμε τα σχόλια των υπολοίπων.
 
Last edited:
17 June 2006
3,031
Απάντηση: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Sony VW-50
 

Attachments

  • sony cie chart.jpg
    sony cie chart.jpg
    65 KB · Views: 33
  • sony gamma chart.jpg
    sony gamma chart.jpg
    98.2 KB · Views: 29
  • sony rgb chart.jpg
    sony rgb chart.jpg
    62.1 KB · Views: 30
  • sony temp.jpg
    sony temp.jpg
    57.4 KB · Views: 32
17 June 2006
3,031
Απάντηση: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

OPTOMA HD 81
 

Attachments

  • optoma temp.jpg
    optoma temp.jpg
    80.1 KB · Views: 28
  • optoma rgb.jpg
    optoma rgb.jpg
    77.6 KB · Views: 27
  • optoma gamma.jpg
    optoma gamma.jpg
    102.5 KB · Views: 28
  • optoma cie chart.jpg
    optoma cie chart.jpg
    62.8 KB · Views: 29
17 June 2006
3,031
Απάντηση: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Και μερικά screenshots.
 

Attachments

  • IMG_2764.jpg
    IMG_2764.jpg
    143.7 KB · Views: 61
  • IMG_2771.jpg
    IMG_2771.jpg
    55 KB · Views: 35
  • IMG_2778.jpg
    IMG_2778.jpg
    82.8 KB · Views: 66
  • IMG_2763.jpg
    IMG_2763.jpg
    123.5 KB · Views: 57
  • IMG_2777.jpg
    IMG_2777.jpg
    134.2 KB · Views: 84
Last edited:

Zeb

AVClub Addicted Member
11 January 2007
1,876
Βάρη
Re: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Να ευχαριστήσω και εγώ με τη σειρά μου τον οικοδεσπότη μας και να τον συγχαρώ για τον πανέμορφο "προσωπικό" του χώρο και το μεράκι του στις επιλογές του εξοπλισμού που έχει κάνει...
Να ευχαριστήσω όλους τους παρευρισκομένους που με δέχτηκαν στην παρέα τους σαν να ήμουν από παλιά ήδη σε αυτή.
Να ευχαριστήσω τέλος τους διοργανωτές που μου έδωσαν την ευκαιρία να συμμετέχω σε ένα τέτοιο συγκριτικό εφάμιλο επαγγελματιών και οργανωμένο με μεράκι και ευρηματικότητα (αυτά τα χαρτονάκια στους φακούς με τραλάνανε...)
αλλά και για την αναλυτικότητα τους στις απαντήσεις όποιων ερωτήσεων και αν πέσανε στο τραπέζι...
Και τέλος να σας πω τα συμπεράσματά μου...
Επειδή η έκφραση "τώρα κάνουμε διύληση του κόνοπα" ακούστηκε πολλές φορές στο συσκεκριμένο μύτινγκ (σνιφ) θα σας εκφέρω δύο απόψεις... Μία χωρίς να λάβω υπ' όψιν τη συγκεκριμένη έκφραση και μία κάνοντας χρήση αυτής...

1. Τα δύο μηχανάκια ήταν εξαίσια. Η εικόνα τους σε SD ήταν ρεαλιστικότατη, η θέαση της ταινίας ξεκούραστη και τα χρώματά τους καταπληκτικά. Ο pearl ήταν λεπτομερέστατος, η κίνησή του ομαλή και το μάυρο του χορταστικότατο... Εγώ που σε κάθε dlp υλοποίηση βλέπω στανταρ rainbow τώρα δεν είδα... Ο οπτομα έδινε ρέστα σε κάθε σημείο... ειδικά όταν τροφοδοτήθηκαν τα μηχανάκια με HD ο όπτομα ξεπετάχτηκε έδειξε κανονικά τις δυνατότητες του...
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα από τα δύο του συνιστώ ανεπιφύλακτα και τους δύο...
2. Το μαύρο του περλ ήταν σαφώς πιο μαύρο από του όπτομα που σε ορισμένες σκούρες σκηνές έδειχνε γκρίζο σε σχέση με τον περλ. Τα χρώματά του, τουλάχιστων έτσι όπως τα είχε ρυθμίσει ο μάγος των χρωμάτων (βλ. Καστρουνής) ήταν πιο φυσικά ενώ ο όπτομα παρουσιάζε μία έντονη μπλε χροιά σε όλα του τα χρώματα, πράγμα το οποίο φαντάζομαι ότι διορθώνεται...
Σε υλικό SD ο περλ έδινε μία πιο ανάγλυφη εκόνα σε σχέση με τον οπτόμα... Όταν περάσαμε όμως σε HD υλικό από τα γνωστά HDDVD οι διαφορές γίνανε λιγότερες αλλά ο οπτόμα έδειξε τη δύναμή του στις λεπτομέρειες. Στα δικά μου τα μάτια, όπου στην εικόνα υπήρχαν και φωτεινά και σκοτεινά σημεία, οι λεπτομέρειες στα φωτεινά σημεία, στον περλ χανόντουσαν ενώ στον οπτόμα φαινοντουσαν ξεκάθαρα. Όσον αφορά το ντι-ιντερλεισινγκ ο οπτόμα ήταν τουλάχιστων 1 βήμα πίσω από τον περλ. Σε ένα πάτερν κατάλληλο για μια τέτοια σύγκριση (βλ. Καστρουνής) φαινόταν ξεκάθαρα η υπεροχή του περλ. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερη λεπτομέρεια σε δύσκολα σημεία μιας ταινίας με πολύ πληροφορία και έντονο κοντράστ... όταν τροφοδοτήσαμε τα μηχανάκια με εικόνα από τον χιούμαξ ήρθαν και εξισοροπήθηκαν (τουλάχιστων απ'ότι είδα εγώ)...

Εν κατακλείδι... Δεν μπορώ να σας πω ότι δε χάρηκα... Χάρηκα για δύο λόγους... Πρώτον επειδή ως κάτοχος ενός περλ είδα ότι το μηχανάκι μου δεν υστερεί δίπλα σε μία ακριβότερη υλοποίηση του ανταγωνισμού και δεύτερον επειδή δεν έχω μόνο εγώ barrel distortion...:award:

Παιδιά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ που για την ευκαιρία που μου δώσατε να συμμετέχω σε αυτό το συγκριτικό... Εύχομαι να υπάρξουν κι' αλλες ευκαιρίες στο μελλον να ξανασυναντηθούμε και συγνώμη που δεν μπόρεσα να έρθω στο επόμενο συγκριτικό που κάνατε στις 16:30 αλλά είχα ραντεβού όπως σας είπα... Ελπίζω να σας άρεσε...-bye-
 
17 June 2006
3,031
Απάντηση: Re: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Όσον αφορά το ντι-ιντερλεισινγκ ο οπτόμα ήταν τουλάχιστων 1 βήμα πίσω από τον περλ. Σε ένα πάτερν κατάλληλο για μια τέτοια σύγκριση (βλ. Καστρουνής) φαινόταν ξεκάθαρα η υπεροχή του περλ.


Γιάννη ίσως πάνω στην συζήτηση να έκανα λάθος για το τι ακριβώς βλέπαμε εκείνη την στιγμή και με το συγκεκριμένο pattern. Με αυτό το pattern αξιολογούμε την οξύτητα του χρώματος στον οριζόντιο και κάθετο άξονα όπως επίσης και στις γωνίες. Είναι κάτι που εαν θυμάσαι κατά την διάρκεια θέασης το επισήμανα.

Το φαινόμενο αυτό είναι ένα chroma bug και εμφανίζετε συνήθως με υλικό sd (576p).

Σας παραθέτω σχετικές photo.
1) OPTOMA
2) SONY
 

Attachments

  • OPTOMA HD 81.JPG
    OPTOMA HD 81.JPG
    10.6 KB · Views: 59
  • SONY VW50.JPG
    SONY VW50.JPG
    7.2 KB · Views: 60

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
28,131
Παλλήνη
Απάντηση: Συγκριτικο τεχνολογιων DLP-SXRD - Η εκδήλωση

Παιδια καλημερα.
Επειδη ειναι αδυνατον να βγαλετε οποιοδηποτε συμπερασμα απο screeshots, ας αποφυγουμε την συζητηση πανω σε αυτα.
Oι φωτο μπηκαν απλα για να παρετε μια αισθηση του πως καναμε το συγκριτικο.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=6990
 
Last edited:

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Απάντηση: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Πρώτα απ' όλα να εκφράσω και εγώ τις ευχαριστίες μου στον οικοδεσπότη μας, το Μίλτο, διότι αιθσάνομαι άσχημα που δεν κατάφερα/πρόλαβα να τον χαιρετήσω. Άψογος σε όλα του! Μόνο κακό ότι μας τάισε (τα πάντα!) και πήγαμε με μειωμένη όρεξη στην ταβέρνα :flipout: :flipout :flipout:

Φυσικά, ευχαριστώ και τα παιδιά που κουράστηκαν για να γίνει και αυτό το συγκριτικό πραγματικότητα.

Όσον αφορά στους δύο προβολείς, η μεγαλύτερη διαφορά ήταν στη χρωματική απόδοση, με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να επικεντρωθούμε στις μικρολεπτομέρειες των άλλων χαρακτηριστικών. Επίσης αισθητή ήταν η διαφορά στο μαύρο, υπέρ του Pearl. Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τα δικά μου μάτια, ο Pearl σε ελάχιστες στιγμές έδειξε λίγο καλύτερος στην κίνηση ενώ ο Optoma έδωσε καλύτερη εικόνα μόνο σε video υλικό από τον Humax. Κάποιες άλλες διαφορές που παρατήρησα (υπέρ του Optoma) ήταν και πάλι θέμα διαχείρισης χρώματος.

Αλήθεια, Μανώλη, τα τρίγωνα που παρέθεσες έχουν σίγουρα τους σωστούς τίτλους; Ήταν του Sony μεγαλύτερο από του Optoma;

Α, ότι περάσαμε πολύ καλά χρειάζεται να το πω; ;)
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Re: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Κατ ' αρχας θελω και εγω να ευχαριστησω τον οικοδεσποτη μας για την δυνατοτητα που μας εδωσε κυριως να συγκρινουμε, αλλα και να ξαναβρεθουμε.

Μιλτο ευχαριστουμε.


Και οι δυο προβολεις μου αρεσαν παρα πολυ.
Καπου "κερδιζε" ο ενας, καπου ο αλλος. Καπου "εχανε" ο ενας, καπου ο αλλος. Στα δικα μου ματια, καλυτερο μαυρο ο περλ, πιο ευκρινης ο οπτομα. Ο οπτομα "μπεδιζε", ο περλ "κιτρινιζε".
Στην κινηση μου φανηκαν ισαξιοι, ισως ενα μικρο προβαδισμα για τον περλ. Ο οπτομα ειχε καλυτερη ευκρινια, αλλα με πολυ ψαξιμο εβλεπες διαφορα, και μονο αν εκανες "pause".
Κατα την διαρκεια της ταινιας δυσκολα εβλεπες διαφορα στην ευκρινια.
Με δυο λογια, αν ηθελα να παρω εναν απο τους δυο, σιγουρα θα μου ηταν πολυ δυσκολο να αποφασισω. Ενδεχομενος, τον περλ, κυριως λογω του οτι ειναι πιο "ευελικτος" στην τοποθετηση του. Κατα τα αλλα πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα γουστου περι του τι προτιμαει ο καθενας. πχ καλυτερο μαυρο με ελαφρια κιτρινιλα, ή καλυτερη ευκρινια με ελαφρια μπλεδιλα?
Αυτα απο το πλεον "απαιδευτο" ματι. -bye-
 
22 June 2006
34,897
NEO HRAKLEIO
Να πω κι εγω με τη σειρα μου ενα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστω στον οικοδεσποτη μας, για τη παραχωρηση του χωρου και του Sony και για τη ποικιλια των εδεσματων που μας προσεφερε.

Απο μια γρηγορη ματια που εριξα στα αποτελεσματα της "ψηφοφοριας" στο ερωτηματολογιο που ετοιμασαμε βγαινει το συμπερασμα οτι οι περισσοτεροι συμφωνειτε στα εξης:

Υπερ SONY - καλυτερη (οριακα) κινηση και μαυρο (ξεκαθαρα)
Υπερ Οπτομα - καλυτερη ευκρινεια (ΠΟΛΥ οριακα - μεγαλυτερο βαθος πεδιου και δυναμικη περιοχη).

Σε αυτο το συγκριτικο , θελαμε να επικεντρωθουμε οχι τοσο στη χρωματικη συμπεριφορα οσο στη αναλυτικοτητα και ευκρινεια του καθε προβολεα με υλικο sd kai hd.

Η πρωτη μου εκτιμηση ειναι οτι τελικα ΔΕΝ υπαρχει τετοιο ''θεμα'', απλα μια ΜΙΚΡΗ αισθηση πιο μαλακης εικονας (που δεν ενοχλει) στο Σονυ εναντι του Περλ κυριως σε HD υλικο.
Φυσικα , κανεις απο εσας δεν τον ειδε να παιζει με HTPC (επομενο συγκριτικο ?), γιατι τοτε τα αποτελεσματα θα ηταν διαφορετικα!!!

Περιμενουμε και την κριση των υπολοιπων.
 
Re: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις

Σειρά μου λοιπόν να γράψω τις εντυπώσεις μου!

Κατ' αρχήν, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον οικοδεσπότη μας πού ανοίγοντας το σπίτι του σε εμάς μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε το συγκριτικό κάτω από πρακτικά ιδανικές συνθήκες.

Τώρα, όσο για τα μηχανήματα, τι να πω. Νομίζω ότι το κοινό συμπέρασμα που βγάλαμε όλοι οι παρευρισκόμενοι στο συγκριτικό είναι ένα: και τα δύο μηχανήματα είναι τουλάχιστον εξαιρετικά. Οι διαφορές κρίθηκαν στα σημεία, μετά από παύσεις στην αναπαραγωγή και ουσιαστικά ψάξιμο για διαφορές.

Οι χρωματικές διαφορές μεταξύ τους ήταν ορατές με γυμνό μάτι, αλλά να μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για δύο πολύ διαφορετικές τεχνολογίες, και είναι διαφορές που μπορούν να περιοριστούν σημαντικά με ρυθμίσεις. Ο Optoma όντως μπλέδιζε, και ο Sony ήταν πιο ουδέτερος, αλλά με φαινομενικά μικρότερο "punch". Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τις διαφορές στη φωτεινότητα, με τον Optoma να είναι εμφανώς ποιο φωτεινός.

Όσο αφορά την σύγκλιση, μπορώ να πω ότι μου φάνηκαν ουσιαστικά ισοδύναμοι. Ο Optoma φυσικά λόγω μονότσιπου DLP δεν είχε θέμα, αλλά και ο Pearl για του οποίου τα προβλήματα σύγκλισης έχουν γραφτεί πολλά, ήταν επίσης άψογος!

Όσο αφορά το μαύρο, εδώ τα πράγματα είναι ενδιαφέροντα. Ο Pearl σε σκοτεινές σκηνές είχε σαφώς καλύτερο μαύρο, αλλά αυτό ήταν κυρίως λόγω της δυναμικής ίριδας. Βέβαια, δεν μπορούμε να κατακρίνουμε έναν προβολέα γιατί έχει πολύ καλή δυναμική ίριδα! Το αντίθετο.. Απλά, υπάρχει ένα θέμα μείωσης της ευκρίνειας όταν η ίριδα είναι κλειστή. Ειπώθηκε ότι η ευκρίνεια επηρεάζεται μόνο σε στατικά πλάνα, αλλά εγώ δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Το μάτι μου δεν είναι τόσο εξασκημένο ώστε να πιάσει τις τόσο μικρές διαφορές σε κινούμενη εικόνα. Ο Optoma από την άλλη, αν και διαθέτει λειτουργία αυτόματης ίριδας, πρακτικά αυτή δεν είναι αποτελεσματική, οπότε και δεν τέθηκε σε λειτουργία.

Όπως καταλαβαίνετε, με εξαίρεση τις χρωματικές διαφορές, δυσκολευτήκαμε να δούμε σημαντικές διαφορές, και σίγουρα δεν θα ανακηρυχτεί ένας νικητής. Τα δύο μηχανήματα έχουν το κάθε ένα τα δυνατά σημεία του. O Sony είναι πιο "κινηματογραφικός", ενώ ο Optoma πιο φωτεινός και άρα κατάλληλος και για μεγαλύτερες οθόνες, ίσως και πιο αναλυτικός.

Αλλά ο κάθε ένας από εμάς έχει τα δικά του κριτήρια, και σύμφωνα με αυτά θα αποφασίσει. Πάντως ένα πράγμα είναι σίγουρο: και τα δύο μηχανήματα είναι εξαιρετικά.
 
Γειά σας και από μένα,
Ευχαριστούμε τον Μίλτο και την οικογένειά του που μας «ανέχθηκαν» στο χώρο τους καθώς και τους «γνωστούς άγνωστους» που ώρες πριν και μετά παιδεύονται για έχουμε όσο ποιό χρήσιμα συμπεράσματα.
Να πω πως αν δεν υπήρχε το κόλπο της ταυτόχρονης θέασης, σίγουρα κανείς δεν θα μπορούσε να αποφασήσει αν υπάρχουν ή όχι θετικά ή αρνητικά. Απ’ ότι φαίνεται υπάρχει πλέον πρόβλημα να πεις σε κάποιον πάρε την α την β ή την γ τεχνολογία.
Θυμάστε τα προβλήματα που βλέπαμε παλιά; Ε ξεχάστε τα.
Πρωτα πρώτα δεν κουράζεσαι ( 4 ώρες έβλεπα εγώ 124 Ιντσες από τα 3 μέτρα)
Μετά κανένα πρόβλημα κίνησης.
Μαύρο; Ναι και οι δύο αν και κάποια IRE πρέπει να τα έκοβε ή η πηγή ή το suits.
Ευκρήνια; Πολύ καλή.

Κατά την γνώμη μου αρχίζουμε να μπαίνουμε σε λογικές του τύπου τι αντιπροσωπεία έχει, τι τιμή έχει, αν μπορεί εύκολα να σεταριστεί από τον Μανώλη κλπ

Και πάλι ευχαριστώ.
 

Δεβελέκος Στράτος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,621
Πρώτα απ' όλα να εκφράσω και εγώ τις ευχαριστίες μου στον οικοδεσπότη μας, το Μίλτο, διότι αισθάνομαι άσχημα που δεν κατάφερα/πρόλαβα να τον χαιρετήσω. Άψογος σε όλα του!
Κατα τα άλλα τι να πω εγω πιστεύω ότι εχουμε αρχισει να hiendιζουμε ψαχνωντας διαφορες στα συννεφακια τοσο καλοί που ειναι αυτοι οι προβολείς (ειμαι απο τους τυχερους που δεν βλέπει διαφορες)....
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
26,070
Land of Dystopia
Re: Απάντηση: Συγκριτικο τεχνολογιων DLP-SXRD - Η εκδήλωση

Παιδια καλημερα.
Επειδη ειναι αδυνατον να βγαλετε οποιοδηποτε συμπερασμα απο screeshots, ας αποφυγουμε την συζητηση πανω σε αυτα.
Oι φωτο μπηκαν απλα για να παρετε μια αισθηση του πως καναμε το συγκριτικο.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=6990

Τάκη, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, εάν δεν είσαι εκεί δεν βγάζεις ασφαλή ( ? ) συμπεράσματα.
Μια ακόμη φορά μπράβο σε όλους και περαστικά στον Γίγα.
 
17 June 2006
24,034
Αθήνα
Τώρα εγώ τι να πω; ας όψεται η κ....ίωση.:devil-smiley-029: Εβραζα δύο φορές. Μία από τον πυρετό και δεύτερον που καθόμουν πάνω σε αναμμένα κάρβουνα που δεν μπορούσα να παρευρεθώ.

Μπράβο σε όλους τους διοργανωτές , σε όλους τους παρευρισκόμενους και φυσικά στον οικοδεσπότη Μίλτο -bye-:award: