είστε πολύ αυστηροί κριτές....
για να τον βάλουν εκεί, κάτι θα είδαν.. δεν νομίζω να μπήκε "με μέσο"
Εγώ δεν τον έκρινα ως μουσικό, αφού έχει ελάχιστα δείγματα για να βγάλει κανείς άκρη. Μάλιστα, από τα ελάχιστα που έχω δει, μια χαρά κίνηση έχει (άρα μια ορχήστρα παίζει με ασφάλεια μαζί του) και μορφωμένος είναι, και έχει κι έναν άλφα ενθουσιασμό που χρειάζεται για να δέσει το γλυκό. Αλλα αυτό ισχύει για όλους τους πολύ καλούς και άνω μαέστρους της γενιάς μας, που είναι χιλιάδες.
Τον έκρινα ως επιλογή ως τιμονιέρη της σημαντικότερης (ΙΜΗΟ) αμερικανικής ορχήστρας, ενός ιστορικού γίγαντα της λόγιας μουσικής (Chicago Symphony). Τη στιγμή που υπάρχουν στην πιάτσα τεράστιες φυσιογνωμίες που έχουν φυσικά τα παραπάνω minimum χαρακτηριστικά, και παράλληλα τεράστια εμπειρία, ωριμότητα, και βέβαια καταγεγραμμένο έργο, κι έχουν μείνει ήδη στην ιστορία.
Δε λέω πως μπήκε με μέσο, φοβάμαι όμως ότι πλέον οι προτεραιότητες αλλάζουν ακόμα και σε αυτόν τον μέχρι τώρα (σχετικά) αμόλυντο χώρο, και πέρα από τα bare minimum που ανέφερα παραπάνω, αρχίζει να προέχει η φωτογένεια, το ωραίο μπλαμπλα, το ψαγμένο ντύσιμο από PR teams, κλπ κλπ κλπ. Διότι οι ορχήστρες, ακόμα και του βεληνεκούς της Chicago, ψάχνουν απεγνωσμένα για χορηγίες, και ποιος θα ήταν πιο κατάλληλος για να τις τραβήξει;