Απάντηση: Re: Τεχνικές καθαρισμού αισθητήρα.
Πριν από κανενα δίμηνο καθάρισα τον αισθητήρα της υπέρυθρης G3. Tην μηχανή την παρέλαβα με βρώμικο αισθητήρα από σερβις της Γερμανίας. Επειδή δεν ήθελα να την στείλω πίσω παρηγγειλα από εδώ εξειδικευμένο κιτ της VissibleDust για αισθητήρα m43 με 4-5 σκουπάκια μέσα και 2 διαφορετικά μπουκαλάκια υγρού καθαριστικού. Κόστος 34 πιο ακριβό από τα αντίστοιχα για Apsc αισθητήρα (περίπου στα 28 ). Μέχρι να το παραλάβω έκανα spot removal στις φωτό. Το έχω στο γραφείο το κιτ μετά την επέμβαση και μάλιστα έχουν περισσέψει κάποια σκουπάκια που σίγουρα θα χρειαστούν μελλοντικά. Ο λόγος είναι οτι στις υπέρυθρες μετατροπές μαζί με το ΑΑ φίλτρο απομακρύνεται συνήθως και το ειδικό παλλόμενο φίλτρο καθαρισμού του αισθητήρα οπότε σκονίτσα και λερώματα θα ξαναβρώ μπροστά μου αν συνεχίσω το σπορ της υπέρυθρης φωτογραφίας.
Πριν ξεκινήσω όλη τη διαδικασία φύσηξα με blower μην τυχόν είναι σκόνη αλλά δυστυχώς παρέμεινε το πρόβλημα.
Οι οδηγίες και τα σχετικά βίντεο που είδα λένε να σκούπισες μια φορά και προς μια κατεύθυνση και σε όλα δείχνουν από την μια άκρη προς την άλλη. Τα μπουκαλάκια έχουν διαφορετικό υλικό ανάλογα με το είδος και την σύσταση του λεκέ και αυτό τελικά αποδείχθηκε σωτήριο σε εμένα. Υπάρχει μάλιστα και σετ με 3 μπουκάλια για πιο δυνατή βρώμα ακόμη. Άλλο είναι να είναι κολλημένο σκουπίδι, άλλο κάποιο λάδι ή δαχτυλιά με λίπος από χερι που έχει μείνει κλπ. Τεσπά η θεωρία από την πράξη διαφέρει πολύ. Ολα τα βίντεο δείχνουν πως να το κανεις σε μεγάλο αισθητήρα. Στον μικρό αισθητήρα είναι καπως διαφορετικά και πιο δυσκολα θα έλεγα. Εισάγεις διαφορετικά το σκουπάκι προς το εσωτερικό της μηχανής και όταν φτάσεις στον αισθητήρα το κινείς από πάνω προς τα κάτω (ή ανάποδα) και όχι από το ένα πλάι στο άλλο όπως γίνεται στους μεγαλύτερους αισθητήρες.
Με το ένα υγρό δεν κατάφερα να κάνω τίποτε. Άλλαξα το σκουπάκι και έβαλα από το δεύτερο υγρό και κατάφερα και έβγαλα το 1 από τα 2 στίγματα. Δεν άλλαξα τρίτο σκουπάκι και έκανα πάλι κίνηση με το ίδιο αφού ήταν καλά ποτισμένο και απομάκρυνα και το δεύτερο λεκέ. Η G3 δεν έχει σταθεροποίηση. Σε μηχανή με σταθεροποίηση από ότι έχω διαβάσει πρέπει να την εχεις ανοιχτή , να βάλεις λίγη πίεση και να κανεις και την προσευχή σου να μην είναι μεγαλύτερη από όσο χρειάζεται και απορρυθμίσεις τον μηχανισμό.
Πριν από κανενα δίμηνο καθάρισα τον αισθητήρα της υπέρυθρης G3. Tην μηχανή την παρέλαβα με βρώμικο αισθητήρα από σερβις της Γερμανίας. Επειδή δεν ήθελα να την στείλω πίσω παρηγγειλα από εδώ εξειδικευμένο κιτ της VissibleDust για αισθητήρα m43 με 4-5 σκουπάκια μέσα και 2 διαφορετικά μπουκαλάκια υγρού καθαριστικού. Κόστος 34 πιο ακριβό από τα αντίστοιχα για Apsc αισθητήρα (περίπου στα 28 ). Μέχρι να το παραλάβω έκανα spot removal στις φωτό. Το έχω στο γραφείο το κιτ μετά την επέμβαση και μάλιστα έχουν περισσέψει κάποια σκουπάκια που σίγουρα θα χρειαστούν μελλοντικά. Ο λόγος είναι οτι στις υπέρυθρες μετατροπές μαζί με το ΑΑ φίλτρο απομακρύνεται συνήθως και το ειδικό παλλόμενο φίλτρο καθαρισμού του αισθητήρα οπότε σκονίτσα και λερώματα θα ξαναβρώ μπροστά μου αν συνεχίσω το σπορ της υπέρυθρης φωτογραφίας.
Πριν ξεκινήσω όλη τη διαδικασία φύσηξα με blower μην τυχόν είναι σκόνη αλλά δυστυχώς παρέμεινε το πρόβλημα.
Οι οδηγίες και τα σχετικά βίντεο που είδα λένε να σκούπισες μια φορά και προς μια κατεύθυνση και σε όλα δείχνουν από την μια άκρη προς την άλλη. Τα μπουκαλάκια έχουν διαφορετικό υλικό ανάλογα με το είδος και την σύσταση του λεκέ και αυτό τελικά αποδείχθηκε σωτήριο σε εμένα. Υπάρχει μάλιστα και σετ με 3 μπουκάλια για πιο δυνατή βρώμα ακόμη. Άλλο είναι να είναι κολλημένο σκουπίδι, άλλο κάποιο λάδι ή δαχτυλιά με λίπος από χερι που έχει μείνει κλπ. Τεσπά η θεωρία από την πράξη διαφέρει πολύ. Ολα τα βίντεο δείχνουν πως να το κανεις σε μεγάλο αισθητήρα. Στον μικρό αισθητήρα είναι καπως διαφορετικά και πιο δυσκολα θα έλεγα. Εισάγεις διαφορετικά το σκουπάκι προς το εσωτερικό της μηχανής και όταν φτάσεις στον αισθητήρα το κινείς από πάνω προς τα κάτω (ή ανάποδα) και όχι από το ένα πλάι στο άλλο όπως γίνεται στους μεγαλύτερους αισθητήρες.
Με το ένα υγρό δεν κατάφερα να κάνω τίποτε. Άλλαξα το σκουπάκι και έβαλα από το δεύτερο υγρό και κατάφερα και έβγαλα το 1 από τα 2 στίγματα. Δεν άλλαξα τρίτο σκουπάκι και έκανα πάλι κίνηση με το ίδιο αφού ήταν καλά ποτισμένο και απομάκρυνα και το δεύτερο λεκέ. Η G3 δεν έχει σταθεροποίηση. Σε μηχανή με σταθεροποίηση από ότι έχω διαβάσει πρέπει να την εχεις ανοιχτή , να βάλεις λίγη πίεση και να κανεις και την προσευχή σου να μην είναι μεγαλύτερη από όσο χρειάζεται και απορρυθμίσεις τον μηχανισμό.
Last edited: