και όμως ο ήχος τους είναι χάλι μαύρο!Wishbone ash αμερικάνικες κόπιες +1
και όμως ο ήχος τους είναι χάλι μαύρο!Wishbone ash αμερικάνικες κόπιες +1
Λογικό...Οι Αμερικάνοι τις αγγλικές παραγωγές τις επαναεπεξεργάζονταν.και όμως ο ήχος τους είναι χάλι μαύρο!
Χμ περίεργο αυτό που λες οσο αφορα για τις αμερικάνικες κόπιες.Λογικό...Οι Αμερικάνοι τις αγγλικές παραγωγές τις επαναεπεξεργάζονταν.
Επαιρναν τα master από τους Άγγλους και boostάριζαν τα πρίμα,γιατί πίστευαν ότι έτσι ο ήχος γινόταν πιο "πιασάρικος".
Ίσχύει σε όλο το φάσμα του εξ' Άγγλίας ροκ των 70'ς.Δεν πας ποτέ σε Αμερικάνικες κόπιες.
Ψάχνεις για ευρωπαικές..
Όπως και αποφεύγεις επανεκδόσεις που βασίζονται στα Αμερικάνικα "πειραγμένα" remasters.
Ιαπωνικες ???Χμ περίεργο αυτό που λες οσο αφορα για τις αμερικάνικες κόπιες.
Το λεω διότι όπως ξέρω εγώ σαν κόπιες έρχονται πρώτες οι αγγλικές και δεύτερες οι αμερικανικές θεωρούνται πολύ καλές, στην τρίτη θεση βάζω τις γερμανικές που είναι πολυ προσεγμένες.
Στατιστικά μεχρι τωρα στα 200 εχω 4-5 αγγλικές (DECCA), 10-12 ιαπωνικές.Ιαπωνικες ???
Εχω καταπληκτικες ηχογραφήσεις απο Καναδα, Ολλανδια επισης.
Αμα σου πω πανο τις ξεχασα εντελώς διότι ειναι πανάκριβες μάλλον και δεν μου πηγε καν το μυαλό εκεί. Εχουν πει παντος τα καλύτερα λόγιαΙαπωνικες ???
Εχω καταπληκτικες ηχογραφήσεις απο Καναδα, Ολλανδια επισης.
Ιαπωνικες ???
Εχω καταπληκτικες ηχογραφήσεις απο Καναδα, Ολλανδια επισης.
Tις αμερικάνικες τις προτιμάς στις αμερικάνικες παραγωγές. Για τις αγγλικές μακριά.Χμ περίεργο αυτό που λες οσο αφορα για τις αμερικάνικες κόπιες.
Το λεω διότι όπως ξέρω εγώ σαν κόπιες έρχονται πρώτες οι αγγλικές και δεύτερες οι αμερικανικές θεωρούνται πολύ καλές, στην τρίτη θεση βάζω τις γερμανικές που είναι πολυ προσεγμένες.
Και οι Γάλλοι έχουν καλές κόπιες.Ιαπωνικες ???
Εχω καταπληκτικες ηχογραφήσεις απο Καναδα, Ολλανδια επισης.
Ναι ξεχασα να το πω εχεις δίκιο όσο αφορά αμερικανικές παραγωγές.Tις αμερικάνικες τις προτιμάς στις αμερικάνικες παραγωγές. Για τις αγγλικές μακριά.
Οι Γιαπωνέζικες επίσης είναι λαχείο και υπερτιμημένες.Και στο λέω από εμπειρία καθώς έχω αρκετές.
Εξαιρετικές σαν ποιότητα βινυλίου και εκτύπωσης,μιλάμε για τάφο χωρις να είναι 180γρ.Αλλά...
Οι Γιαπωνέζοι συνήθιζαν να κόβουν τα μπάσα στα μάστερ για να μπορούν να παίζουν οι δίσκοι στα σπίτια τους που είναι μικρά και μπουμάριζαν με το παραμικρό.
Δεν είναι τυχαίο ότι με την έλευση του cd όταν οι Αμερικάνοι ξεφοτώνονταν τους δίσκους τους-κυρίως της τζαζ-οι Γιαπωνέζοι έπεσαν με τα μούτρα να αγοράζουν αμερικάνικές κόπιες.
Oι δικιές τους έπασχαν από μπάσο.
Το 90% των τζαζ βινυλίων της "χρυσής' εποχής της Blue Note,της Verve,της Prestige,της Impulse κ.α. βρίσκεται στην Ιαπωνία πια.Κάτι ξέρουν αυτοί.
Στα remastered cd βέβαια οι Ιάπωνες κάνουν εκπληκτική δουλειά.
To επιβεβαιωνω 100%.......Δεν είναι τυχαίο ότι με την έλευση του cd όταν οι Αμερικάνοι ξεφοτώνονταν τους δίσκους τους-κυρίως της τζαζ-οι Γιαπωνέζοι έπεσαν με τα μούτρα να αγοράζουν αμερικάνικές κόπιες.
Oι δικιές τους έπασχαν από μπάσο.........
όχι μόνο αυτό..Ναι ξεχασα να το πω εχεις δίκιο όσο αφορά αμερικανικές παραγωγές.
Ακου εκει τωρα αλήθεια αυτο με τους ιαπωνες; επειδη ειχα μικρα σπίτια και μπουμαριζαν ε; ωραια ευχαριστω για τις πληροφορίες τελικά καλα που ανοίχτηκε αυτό το νήμα να μαθαίνουμε.
Αρχικά να πω οτι με τον Ερμή εχω ζήσει κι εγω 3-4 χρόνια και εγινε πολυ μεγάλη αναβαθμιση στο υπολοιπο σύστημα για να πειστω και να τα αποχωριστω.Οταν λεω "αμπασο", εννοω στο ιδιο συστημα.
Εχω το ιδιο cd σε διαφορες εκδοσεις και το γιαπονεζικο παιζει παντα "αδειο".
Ολα αυτα βεβαια στο δικο μου συστημα (παλιο και νεο).
Δεν θα ελεγα οτι ο Ερμης TLS στερειτο μπασου....τουναντιον ενα καρο κοσμος τον κατηγορουσε και αυτον και εμενα που το αγορασα
Δεν θυμαμαι αν και ποσα Γαλλικα εχω, αλλα φανταζομαι θα εχουν σιγουρα.Και οι Γάλλοι έχουν καλές κόπιες.
ΠιθανονΜαλλον εισαι τυχερος.
To θεμα ειναι οτι (δεν θυμαμαι το λογο) ειχαμε λυσιαξει να ψαχνουμε (και να χρυσοπληρωνουμε) γιαπωνεζικες εκδοσεις.Θυμάμαι ομως αυτο που περιγράφεις ''παίζει πάντα άδειο'' σε πολλα ιαπωνικα cd και συμφωνώ, και κατα ενα βαθμό ισχύει το ιδιο και στα βινυλια τους.