ε, ψιλολογικο οταν αντι για σκετο ατμοσφαιρικο προσθετεις τουρμπινα και κομπρεσσορα (μαζι και τα δυο κιολας).
Οταν θα τουρμπισουν ολες οι μαρκες (εκει πανε ολοι αλλωστε, δεν θα αργησουν και οι ιαπωνες) , τοτε μην περιμενετε αξιοπιστια απο κανενα αμαξι.
Δεν τους φταιει αυτο κατα την γνωμη μου, το Polo απλο 1400 ειναι και μου εβγαλε καπακι κινητηρα στα 30 χιλιαδες χιλιομετρα (πριν τα 3 χρονια κατοχης) , μου εβγαλε και βλαβη στο αιρ κοντισιον μεσα στο καλοκαιρι...
ε, ψιλολογικο οταν αντι για σκετο ατμοσφαιρικο προσθετεις τουρμπινα και κομπρεσσορα (μαζι και τα δυο κιολας).
Οταν θα τουρμπισουν ολες οι μαρκες (εκει πανε ολοι αλλωστε, δεν θα αργησουν και οι ιαπωνες) , τοτε μην περιμενετε αξιοπιστια απο κανενα αμαξι.
Τι σίγουρο είναι από συζήτηση που είχα εχθές με μηχανικό της Φιατ ότι, τα Punto 2000-2006 έβγαλαν πολλά προβλήματα στο ηλεκτρικό τιμόνι..... (950 ευρά η ταρίφα τόσα πλήρωσα πριν 2 χρόνια για το punto της γυναίκας...),
να εχει 10 κιλα σκονη και 7 κιλα σουσαμι και ψιχουλα.:BDGBGDB55:
και τα Daihatshu και τα SUZUKI!!
Maserati 2.24 biturbo 1990 μοντέλο.
Τα τελευταία δύο χρόνια δεν μου έχει ζητήσει δραχμή. Τρομερά οικονομικό.
Το γεγονός ότι είναι σε ακινησία δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο.
Πεζο 206 του 1999
Τρομπα βενζινης στα 175000
δισκο πλατω στα 190000 μπορεί να φοράνε ίδιες μηχανές με τα citroen αλλά η μεγάλη τους διαφορά είναι σε αυτό .... καμία σχέση στο δίσκο πλατό !!!
αισθητηρας ρελαντι στα 230000
Τωρα ειναι στα 260000 και τα 2 απο τα παραπανω δεν τα θεωρω βλαβες αλλα φθορες οποτε...:grinning-smiley-043
γνήσιος πεζάκιας.....-bye-