Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
31,992
Eastern Europe
Εχοντας παραλαβει καμμια δεκαπενταρια δεματα απο περυσι τον Ιουνιο, μπορω να πω οτι απο το Βanggood Κινας δεν υπαρχει θεμα με τελωνειο.

Για αλλο κινεζοκαταστημα δεν γνωριζω.
 
  • Like
Reactions: nickolas

lazarefa

AVClub Enthusiast
18 October 2007
784
Ενδέχεται να κάνω αγορά από Banggood. Αξία προϊόντος χωρίς τα μεταφορικά περί τα 55 ευρώ. Η στάνταρντ μέθοδος αποστολής που εμφανίζει είναι η banggood express.
Μετά δίνει επιλογή για priority direct mail και τέλος για EU priority line.
Ποια/ες από τις 3 παραπάνω επιλογές αποστολής είναι σίγουρο ότι δεν θα έχει μπλεξίματα με τελωνείο, δασμούς κλπ;
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
31,992
Eastern Europe
Με την μεθοδο αποστολης "banggοod express" δεν ειχα ποτε θεμα τελωνειου για αγορες απο Banggood/αποθηκες Κινας -και μαλιστα για προιοντα αρκετα μεγαλης αξιας.

...το "σιγουρο" με τους φιλτατους Κινεζους, δεν υφισταται!
 
  • Like
Reactions: lazarefa

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
31,992
Eastern Europe
Το καραγκιοζιλικι των ΕΛΤΑ συνεχιζεται με αδικαιολογητη χρεωση ΦΠΑ (και εκτελωνιστικων) το οποιο ΦΠΑ εχει ΞΕΚΑΘΑΡΑ αποδοθει απο το eBay.

Στον κιτρινο κυκλο ειναι ο αριθμος ΙΟSS που δηλωνει οτι ο ΦΠΑ εχει ΗΔΗ αποδοθει με την πληρωμη της παραγγελιας.
6QUqZJhh.jpg


Δεν μπορουσε να ειναι πιο ξεκαθαρο οτι ο ΦΠΑ εχει πληρωθει για το συγκεκριμενο πακετακι, αλλα προφανως καποιοι μας εμπαιζουν εδω.

Εδω η πισω μερια του πακετου με την χρεωση. Ολοι οι αριθμοι και υπολογισμοι ειναι σωστοι ΕΑΝ ο ΦΠΑ δεν ειχε πληρωθει.
ieIdYIAh.jpg


Εχω επικοινωνησει με το eBay για να διπλοτσεκαρω οτι ο ΦΠΑ εχει οντως αποδοθει πριν αρχισω την διαδικασια με τα ΕΛΤΑ και αλλους φορεις.

Το ποσο ειναι ευτελες, αλλα η κοροϊδια, η ασυδοσια και η ανευθυνοτητα ενος δημοσιου φορεα και των εκπροσωπων του, δεν πρεπει να γινεται ποτε ανεκτη. Ουτε για ενα ευρω.
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
25,599
Αθήνα
Καλά μας κάνουν…
Μας δουλεύουν μπροστά στα μούτρα μας και δεν κάνουμε τίποτε.

Σήμερα αυτό!

C933C5D7-DC26-4A26-B2B1-4741E303A77C.jpeg

Εννοείται βέβαια οτι, για άλλη μια φορά, μας δουλεύουν.
Ποτέ δεν έγινε «προσπάθεια παράδοσης» και στο συγκεκριμένο τηλέφωνο δεν απαντάει κανείς.
Απλά μας θεωρούν ζώα κι εμείς το ανεχόμαστε.
 

nickolas

AVClub Addicted Member
28 February 2007
2,790
πατρα
οταν με το καλο ξεμπερδεψεις με αυτη τη παραδοση, στις επομενες να βαζεις δ/νση καποιου καταστηματος φιλου σου, και να ζητας παραδοση ωρες καταστηματων αν στο ζητησουν
απο τοτε που το κανω αυτο, ολα ερχονται στην ωρα τους. παλιοτερα που εβαζα παραδοση στο σπιτι, παντα κολλουσαν ενα χαρτι κατω στην εισοδο, αλλά πλεον δεν τους παιρνει να πουν: ηρθαμε αλλα δεν σε βρηκαμε ;)
 
  • Like
Reactions: nickmanak

KOSSTV

Supreme Member
4 February 2015
8,467
Αθηνα
Το μόνο που μπορείς να κάνεις Μπάμπη είναι ομαδικά και πολυπληθυσμιακα να απορρίπτεις οποιαδήποτε αποστολή μέσο ΕΛΤΑ...Πόσο εφικτό είναι αυτό..;


Πραγματι εντελώς απαράδεκτη η συμπεριφορά τους και άκρως προκλητική στην περίπτωση του Μιχάλη...νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με ανθρώπους που δεν ξέρουν η δεν ασχολούνται...!!!

Νικόλα δεν συμφωνώ με αυτήν την τακτική...Από την στιγμή που η παράδοση είναι στην διεύθυνση σου εκεί θα πρέπει να σου παραδώσει...Και όχι σε κατάστημα για να βολεύει αυτούς...!!!
Είναι πληρωμένο να έρθει σπίτι σου...

Το τελευταίο διάστημα μόνο με αντικαταβολή στο σπίτι και ας έρθει οπότε θέλει...αυτοί να ψάχνουν εμένα όχι εγώ αυτούς...!!!
 

nickolas

AVClub Addicted Member
28 February 2007
2,790
πατρα
η αντικαταβολη ομως δεν χρεωνεται? ασε που ετσι θα περιμενεις μερες
ενω μεσω ενος φιλικου καταστηματος, ακομα και καφενειο καποιου φιλου, ολα παραδιδονται αμεσα.
εγω απο την ωρα που εβαλα ως δ/νση το μαγαζι με τα βιολογικα της γυναικας, (αναγραφοντας στην δ/νση και την επωνυμια του μαγαζιου), εχω αμεση παραδοση απο ολες τις εταιριες.
δεν τους παιρνει να πανε εξω απο τη τζαμαρια να κολησουν χαρτακι. δινουν το δεμα και ξεμπερδευουν.
με τα ελτα παιζει και κατι ακομα τουτο το καιρο, δεν εχουν υπαλληλους. προφανως πανε για αλλαγες (πωληση ισως)
στο χωριο ενας υπαλληλος κανει παραδοσεις (αν και εφ'οσων) τις πρωινες ωρες και μετα εκτελει χρεη γραφειου απο τις 12 μεχρι τη ληξη του ωραριου.
συνηθως πριν τις 12 το γραφειο ειναι κλειστο και μονο αν εχουν πολυ δουλεια ερχεται ενας εξτρα υπαλληλος απο το διπλανο χωριο
 
  • Like
Reactions: nikfor

KOSSTV

Supreme Member
4 February 2015
8,467
Αθηνα
Η αντικαταβολή φυσικά και χρεωνεται...
Εσύ μιλάς από θέση υσχιος Νικόλα αφού είναι δικό σας το μαγαζί..το ίδιο θα έκανα και εγώ...
Δεν λέω ότι δεν είναι και αυτή μια λύση αλλά δεν είναι όμως και σωστή...
Δεν έχουν όλοι κάποιο γνωστό μαγαζί η μέρος ώστε να γίνεται η παράδοση...

Επαναλαμβάνω...το πρόβλημα είναι γιατί λένε ψέματα και σε ταλαιπωρούν να εσυ ο ιδιος να πας να το παρεις ενώ έχεις πληρώσει να έρθει σπίτι σου για παράδοση...!!!
 
  • Like
Reactions: lazarefa
20 June 2006
8,843
Θεσσαλονίκη
Εγώ πάλι προτιμώ να πραλαμβανω από υποκατάστημα παρά να τα φέρνουν και να τα πετάνε όπου θέλουν.
Εδώ και δύο χρόνια που ο καλός μας ταχυδρόμος βγήκε στην σύνταξη έχουν περάσει διάφορα μπουμπούκια ο ενας χειρότερος από τον άλλον. Τα πακέτα πλέον ή θα τα βρούμε μετά από μέρες σε άλλη οικοδομή ή θα είναι πεταμένα στις σκάλες σε σημείο που δεν φαίνονται.
Ακόμα και τα χαρτάκια με τις ειδοποιήσεις πλεον δεν έρχονται .
Συνεπώς παρακολουθώ τις αποστολές και τα παραλαμβάνω από τα καταστήματά τους.
Το τελευταίο καιρό περίμενα 7 πακέτα και φυσικά δεν μου ήρθε καμία ειδοποίηση γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει υπάλληλος για αυτήν την δουλειά.
Τα άφησα και εγώ να μαζευτούν και πήγα να τα πάρω σήμερα.
Η υπάλληλος που μου παρέδωσε μου λέει... "Είναι μέρες εδώ και αύριο θα σας περνάμε τηλέφωνο" ( τα δύο ήταν μεγάλα και τους έπιαναν χώρο).
Φυσικά και αυτοι γνωρίζουν πως δεν υπάρχουν υπάλληλοι ουτε για να στείλουν χαρτάκια. Ποιες παραδόσεις ; Για αυτό άλλωστε παραδίδουν εύκολα στα υποκατάστημα και χωρίς χαρτάκι ( παλιότερα ούτε λόγος ).
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
31,992
Eastern Europe
Μια μεγαλη θυριδα στα υποκαταταστηματα των ΕΛΤΑ μπορει να νοικιαστει με ελαχιστο κοστος τον χρονο, νομιζω 50-60 ευρω, και ισως ειναι μια καλη λυση για καποιες περιπτωσεις.
 

Monokuma

New member
31 March 2022
2
Σε εμένα εξακολουθεί να είναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ το φαινόμενο. Ούτε ένα πακέτο με IOSS και προπληρωμένα τέλη και ΦΠΑ δεν έχει περάσει ελεύθερα από το τελωνείο όπως επιβάλλει ο νόμος.

Ποστάρω φωτό από το σημερινό μου πακέτο από το Base.com με την δεξιά ετικέτα να είναι ξεκάθαρα του IOSS και τον κωδικό σε QR code και barcode. Αλλά αγνοήθηκε μερικώς από το τελωνείο. Δεν με χρέωσε ΦΠΑ αλλά με χρέωσε Τέλη ΕΛΤΑ για τον εκτελωνισμό.

Το χειρότερο είναι ότι το καταστημα κατόπιν επικοινωνίας μου απάντησε το εξής:
"Due to too many issues with deliveries to Greece, we have now suspended shipping to Greece."
Και δυστυχώς το εφαρμόσαν ήδη.

Με άλλα λόγια δεν στέλνουνε πια Ελλάδα γιατί απλά εδώ δεν εφαρμόζουμε τους νόμους και τους δημιουργούμε προβλήματα. Ήμουν πελάτης τους πάνω από 10 χρόνια και από σήμερα θα πρέπει να ψάξω αλλού.

Και δεν είναι το μόνο κατάστημα. Πριν περίπου 10 μέρες προσπάθησα να κάνω αγορά από το www.Archonia.com στο οποίο επίσης ήμουν παλιός πελάτης και ο λογαριασμός μου δεν υπήρχε οπότε επικοινώνησα μαζί τους με email και έλαβα παρόμοια απάντηση:
"We have experienced many difficulties in the past with parcels that arrived damaged. We used different shipping methods over the years but, for some reason, the number of shipping issues for Greece were always a lot higher than for other countries. Another important problem is the fact that returns from Greece are also a lot harder to organize than in other countries. We do our very best to always make sure the orders are protected as much as possible and attach a great deal of importance to the condition of items as many of them are collectible objects but we simply couldn’t guarantee the condition of the delivered goods.
We therefore decided a few years back to stop shipping to Greece."

Καταστήματα που στέλνουν σε όλο τον πλανήτη ακόμα και σε τριτοκοσμικές χώρες έχουν αποκλείσει την Ελλάδα. Έχουμε καταντήσει παρίες και σε λίγο δεν θα στέλνει κανείς Ελλάδα ούτε καν μικροαντικείμενα.

Επίσης έκανα καταγγελία και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μιας και με τον Συνήγορο του Πολίτη δεν έβγαλα άκρη, αλλά δυστυχώς δεν μου απαντάνε. Έχουν περάσει 20 μέρες και δεν ξέρω κατά πόσο είναι φυσιολογικό. Θα συνεχίσω όμως να προσπαθώ γιατί προσωπικά το πρόβλημα μου είναι καθημερινό.
 

Attachments

  • Base1.jpg
    Base1.jpg
    232.5 KB · Views: 28
  • Base2.jpg
    Base2.jpg
    229.5 KB · Views: 27

ΑποστόληςΠ

AVClub Enthusiast
9 August 2018
1,063
Πειραιάς
η αντικαταβολη ομως δεν χρεωνεται? ασε που ετσι θα περιμενεις μερες
Το αντίθετο. Από τη στιγμή που πρέπει να πληρωθούν στο φέρνουν στην ώρα του και σου λένε και ευχαριστώ.
Αν δεν σε βρούν αυτοί θα χάσουν αφού δεν θα έχει πάρει φράγκο και το κατάστημα και η μεταφορική.
Δυστυχώς η αντικαταβολή είναι η μόνη λύση αφού και η παρακολούθηση της αποστολής τις περισσότερες φορές είναι δύσκολη. Οι περισσότερες μεταφορικές έχουν μεγάλα κενά διαστήματα στην ενημέρωσή τους, πολλές συνεργάζονται μεταξύ τους ή με μικρότερες εταιρείες για τα ενδιάμεσα στάδια της παράδοσης αλλά εσύ δεν έχεις ιδέα ποιές είναι αυτές για να μιλήσεις μαζί τους, ή οι υπάλληλοι δεν έχουν ιδέα για το που βρίσκεται τι.
Αποτέλεσμα, το πακέτο ταξιδεύει κάπου στον κόσμο και κανείς δεν γνωρίζει που και πότε θα σου έρθει.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: KOSSTV

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,500
Βόλος
Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι ότι σε χρέωσαν έξοδα εκτελωνισμού για 0 πληρωμή δασμών και χωρίς να έχουν ανοίξει το πακέτο για έλεγχο!
Έχω κάτι βιβλιαράκια βάλει στο μάτι από UK, αλλά δεν βλέπω να τα παραγγέλνω.
 

KOSSTV

Supreme Member
4 February 2015
8,467
Αθηνα
Να κάνω και μια ερώτηση...
Σε αγορά από Κύπρο,αθλητικά παπούτσια,που δηλώνει στο σιτε ότι είναι ολοκληρωμένη και έρχεται μέσο ACS αλλά δεν έχει αποσταλεί τίποτε άλλο τι κάνουμε...;
 

lazarefa

AVClub Enthusiast
18 October 2007
784
Εννοείς ότι δεν σου έχουν στείλει tracking number; Αν εννοείς αυτό, οπωσδήποτε επικοινωνία με την επιχείρηση (τηλεφωνικά ή μέσω mail) και σε περίπτωση που δεν απαντήσουν παρέχοντάς σου συγκεκριμένα στοιχεία αποστολής, αίτημα στην τράπεζα (ή στο paypal, ανάλογα με τι τρόπο έκανες την πληρωμή) για αμφισβήτηση συναλλαγής και παράλληλα σχετική καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή (ενδεχομένως σε αυτή την περίπτωση να μην ασχοληθούν άμεσα, αλλά λόγω άλλης χώρας μέλους ΕΕ και της κοινής νομοθεσίας προστασίας καταναλωτών για αγορές εξ αποστάσεως λογικά θα προωθήσουν την καταγγελία σου σε ανάλογη Αρχή της Κύπρου). Σε μια τέτοια περίπτωση, θα μπορούσες να υποβάλλεις καταγγελία και απευθείας στην αντίστοιχη Κυπριακή Αρχή:
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and nikfor

KOSSTV

Supreme Member
4 February 2015
8,467
Αθηνα
Ευχαριστω για την απάντηση Λάζαρε... οντως δεν μου έχουν στείλει track number...
Την εταιρία την έπαιρνα από προχθές αλλά δεν απαντούσε κανεις(κιν τηλ μονο)..
Ευτυχώς η τακτική πληρωμης με αντικαταβολή έχει γίνει και σε αυτήν την περίπτωση αλλά δεν γνωρίζω τίποτα για το προϊόν...
Ούτε ξέρω πότε έχει και αν έχει πάει στην ACS....
Θα τους ξαναπάρω(εταιρεια)παλι την Δευτέρα..
 
  • Like
Reactions: lazarefa

lazarefa

AVClub Enthusiast
18 October 2007
784
Εφόσον επέλεξες πληρωμή με αντικαταβολή Κωστή, τουλάχιστον γλυτώνεις τα χειρότερα (και την όποια σχετική ταλαιπωρία), οπότε μικρό το κακό συγκριτικά.
Βέβαια σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτη η μέχρι τώρα διαφαινόμενη στάση της εν λόγω επιχείρησης απέναντί σου.
Πληροφοριακά ρωτώντας, πρόκειται για μια επιχείρηση πώλησης αθλητικών ειδών που εμφανίζεται ενίοτε και στις αναζητήσεις αθλητικών ειδών (παπούτσια κλπ) και μέσω της πλατφόρμας του σκρούτζ;
 
  • Like
Reactions: KOSSTV

lazarefa

AVClub Enthusiast
18 October 2007
784
Κωστή από ότι φαίνεται οι τύποι είναι απατεώνες, κρίνοντας από το γεγονός ότι δεν εμφανίζουν στην ιστοσελίδα τους συγκεκριμένη διεύθυνση επαγγελματικής έδρας αλλά και (κυρίως) με βάση τις κριτικές που διάβασα στο παρακάτω λινκ όπου αναφέρονται αρκετοί στον αριθμό κινητού που δίνουν στη σελίδα τους:
Επίσης αν προσέξεις, η σελίδα τους στο ΦΒ δεν λειτουργεί (είτε την διέγραψαν οι ίδιοι, είτε τους την μπλόκαρε το ΦΒ).
Στην καλύτερη περίπτωση να παραλάμβανες μαϊμού παπούτσια, οπότε μακριά κι αγαπημένοι φίλε μου και να προσέχεις όταν κάνεις αγορές να υπάρχει στο σάιτ αναγραφή συγκεκριμένης επαγγελματικής έδρας με διεύθυνση (κατ' ελάχιστον).
 
Last edited:
  • Wow
Reactions: KOSSTV