Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
32,529
Eastern Europe
καλα ξεμπερδεματα, ειναι λυπηρο αυτο που συμβαινει.

...και καποιοι νομιζουμε οτι εαν ιδιωτικοποιηθουν τα ΕλΤα θα δουμε βελτιωση...:rolleyes:
 
  • Like
Reactions: lazarefa

mparaxir

AVClub Enthusiast
Αν έχετε διάθεση διαβάστε τι μου απαντούν και τι τους γράφω εγώ:
Tο πρώτο μου mail
]
Καλημέρα σας.
Έλαβα την Παρασκευή 27/05/2022 φάκελο από την εταιρεία σας,μέσα στον οποίο υπήρχε το εν θέματι τιμολόγιο με το οποίο με καλούσατε να πληρώσω 8,32€.
Επικοινώνησα πριν από λίγο με το Κέντρο Εξυπηρέτησης των Πελατών σας και μου είπαν ότι αυτά είναι χρήματα που η Fedex κατέβαλε στο Τελωνείο για να μην καθυστερήσει να μου παραδώσει το δέμα......και τώρα έπρεπε να τα επιστρέψω στην Fedex.
Σας αποστέλλω το τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος στην τιμή του οποίου συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24% και ως εκ τούτου,κακώς πέρασε τελωνείο και κάνοντας χρήση του,να διεκδικήσετε τα χρήματα που έχετε καταβάλλει στο τελωνείο.

1η τους απάντηση:
Αγαπητέ κύριε ή κυρία,
Σας ευχαριστούμε για την πρόσφατη ερώτησή σας.
Για να μπορέσουμε να εξετάσουμε πλήρως αυτό το θέμα, χρειαζόμαστε πρόσθετες πληροφορίες όπως αναφέρεται παρακάτω. Παρακαλούμε προωθήστε επιστρέφοντας τα ακόλουθα στοιχεία:
• Έγκυροι αριθμοί λογαριασμού FedEx
• Αριθμοί αεροπορικής χρέωσης
• Αριθμοί τιμολογίου
• Ακριβής περιγραφή του αιτήματός σας
Μόλις έχουμε τις ζητούμενες πληροφορίες, θα είμαστε σε θέση να σας βοηθήσουμε.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας σε αυτό το θέμα.

η ανταπάντησή μου:
Μάλλον με δουλεύετε...
Εγώ δεν έχω κάποιο αίτημα.Εσείς είχατε ζητώντας μου να σας πληρώσω χρήματα που δήθεν τα πληρώσετε εσείς στο τελωνείο για λογαριασμό μου,ντε και καλά για να παραλάβω το δέμα μου πιο γρήγορα.
Υ.Γ.
Η ταχύτητα ανταπόκρισης στο mail μου,με άφησε άφωνο.Μόλις 6 ημέρες.

Ξαφνικά,άλλαξε η απάντησή τους και το "αίτημά μου",απαντήθηκε.
"Αγαπητέ κύριε ή κυρία,
Σας ευχαριστούμε για το ερώτημά σας σχετικά με τις χρεώσεις δασμών και φόρων που επιβάλλονται στο τιμολόγιο 814019960
Οι Όροι και Προϋποθέσεις μας είναι τέτοιοι που ο παραλήπτης ή ο εισαγωγέας θα τιμολογείται για χρεώσεις φόρου και φόρου, εκτός εάν ο αποστολέας επιλέξει την επιλογή «αποστολέας λογαριασμού» ή «τρίτο λογαριασμό» στο FedEx International Air Waybill. Δυστυχώς, καμία από αυτές τις επιλογές δεν έχει επιλεγεί με την ευκαιρία αυτή, επομένως η FedEx έχει τιμολογήσει εσάς, τον παραλήπτη, σωστά.
Η FedEx πληρώνει τους εισαγωγικούς δασμούς και φόρους απευθείας στο τελωνείο και στη συνέχεια στέλνει το τιμολόγιο στο συμβαλλόμενο μέρος «λογαριασμός προς» στο FedEx International Air Waybill.
Η FedEx πιστεύει οτι παραπάνω διευκρινίζει το ζήτημα, ωστόσο σε περίπτωση που έχετε περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τους απαντώ και σε αυτό:
Είναι προφανές ότι δεν είδατε καν το τιμολόγιο που σας έστειλα,στο οποίο έχω χρεωθεί επιπλέον ΦΠΑ 24 στην τιμή του προϊόντος.
Ως εκ τούτου, όλα τα γραφόμενά σας για την πολιτική της FedEx,την οποία σε καμία περίπτωση δεν οφείλω να γνωρίζω,μου είναι παντελώς ακατανόητα και αδιάφορα.

και συνεχίζουν:
"Αγαπητέ κύριε ή κυρία,
Σας ευχαριστούμε για το ερώτημά σας σχετικά με τις χρεώσεις δασμών και φόρων που επιβάλλονται στο τιμολόγιο 814019960
Οι Όροι και Προϋποθέσεις μας είναι τέτοιοι που ο παραλήπτης ή ο εισαγωγέας θα τιμολογείται για χρεώσεις φόρου και φόρου, εκτός εάν ο αποστολέας επιλέξει την επιλογή «αποστολέας λογαριασμού» ή «τρίτο λογαριασμό» στο FedEx International Air Waybill. Δυστυχώς, καμία από αυτές τις επιλογές δεν έχει επιλεγεί με την ευκαιρία αυτή, επομένως η FedEx έχει τιμολογήσει εσάς, τον παραλήπτη, σωστά.
Η FedEx πληρώνει τους εισαγωγικούς δασμούς και φόρους απευθείας στο τελωνείο και στη συνέχεια στέλνει το τιμολόγιο στο συμβαλλόμενο μέρος «λογαριασμός προς» στο FedEx International Air Waybill.
Η FedEx πιστεύει οτι παραπάνω διευκρινίζει το ζήτημα, ωστόσο σε περίπτωση που έχετε περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
και ξαναπαντούν:
Αγαπητέ κύριε ή κυρία,
Σας ευχαριστούμε για το ερώτημά σας σχετικά με το τιμολόγιο 814019960
Λάβετε υπόψη ότι για να προχωρήσετε περαιτέρω στο αίτημά σας για εκ νέου τιμολόγηση των χρεώσεων, η FedEx απαιτεί τη γραπτή συγκατάθεση του νέου μέρους Bill-To party.
Επισυνάψτε μια επιστολή εξουσιοδότησης που πρέπει να συμπληρωθεί από τον νέο πληρωτή και να αποσταλεί μέσω email στη διεύθυνση [email protected].
Ελλείψει της παραπάνω εξουσιοδότησης, η FedEx σας ενημερώνει ότι το αίτημά σας θα απορριφθεί και οι χρεώσεις θα παραμείνουν πληρωτέες όπως χρεώνονται επί του παρόντος.
Εάν έχετε περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Tους απαντώ και περιμένω:
Μα δεν υπάρχει νέος πληρωτής.
Απλά τα χρήματα που δήθεν πληρώσετε,ζητήστε τα πίσω μέσω του τιμολογίου που σας έστειλα.
.
Πουλανε τρελιτσα κανονικοτατη, κατάντια εντελώς
 

lazarefa

AVClub Enthusiast
18 October 2007
826
καλα ξεμπερδεματα, ειναι λυπηρο αυτο που συμβαινει.

...και καποιοι νομιζουμε οτι εαν ιδιωτικοποιηθουν τα ΕλΤα θα δουμε βελτιωση...:rolleyes:
Έτσι ακριβώς. Αυτό που ίσως δεν καταλαβαίνουν κάποιοι, είναι ότι στην Ελλάδα το βασικό πρόβλημα δεν είναι (από μόνο του) αν μια εταιρεία είναι αμιγώς ιδιωτική ή ελεγχόμενη από το κράτος και μάλιστα σε άγαρμπη (εδώ και αρκετά έτη) τροχιά ιδιωτικοποίησης όπως τα ΕΛΤΑ.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι η απουσία αφενός (και κύρια) σοβαρού και πραγματικού ρυθμιστικού πλαισίου κι ελεγκτικών αρχών (έχει δυστυχώς αποδειχθεί ότι Αρχές όπως η ΕΕΤΤ για τηλεπικοινωνίες, ταχυδρομεία, η ΡΑΕ για ενέργεια, η Επιτροπή Ανταγωνισμού κλπ, είναι επιεικώς για τα πανηγύρια όταν πρόκειται για υπεράσπιση των δικαιωμάτων των απλών καταναλωτών), και αφετέρου η απουσία σοβαρού και στιβαρού καταναλωτικού κινήματος και σχετικών οργανώσεων στην Ελλάδα. Σε ατομικό επίπεδο δεν είμαστε, γενικά εννοώ ως Έλληνες, αρκούντως ενεργοί και μαχητικοί, ενώ σε συλλογικό το πράγμα θυμίζει περισσότερο ανέκδοτο, με τις - κατ' εμέ - μούφα οργανώσεις καταναλωτών, που ενδεχομένως και να παίζουν ύπουλα παιχνίδια.
Στην τελική όλοι λειτουργούν για ένα πράγμα, το κέρδος. Αν η αγορά τους "επιτρέπει" (μέσω της απουσίας σοβαρών ελεγκτικών αρχών και μηχανισμών επιβολής κυρώσεων) να το κάνουν ακόμα και ξεδιάντροπα και να κερδίζουν, ωραιότατα θα συνεχίζουν το βιολί τους, είτε είναι εταιρείες υπό (ακόμα) κρατικό έλεγχο (ΕΛΤΑ) είτε είναι αμιγώς ιδιωτικές εταιρείες, ακόμα και πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται κι εντός της χώρας (FEDEX κλπ).
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,212
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα. Θελω να αγορασω ρολοι
κατέυθειαν απο καταστημα στη Γερμανια.
Αξια 200 ευρω συμπεριλαμβανομενου 19% γερμανικου ΦΠΑ.
(Εχει ο ιδιος και στο ebay καταστημα αλλα χρεωνει 225 ευρω)

Περυσι αλλαξανε οι νομοι, και αφ ενος εχω μεινει πισω
αφ ετερου ελαχιστες πληροφοριες βρισκω στο νετ.

Θα πληρωσω στο ταχυδρομειο ΦΠΑ 24% στην παραλαβη?
Μηπως θα πληρωσω διαφορα ΦΠΑ Ελλαδας - Γερμανιας
και συνεπως και εκτελωνιστικους δασμους?
 

lazarefa

AVClub Enthusiast
18 October 2007
826
Καλησπέρα. Θελω να αγορασω ρολοι
κατέυθειαν απο καταστημα στη Γερμανια.
Αξια 200 ευρω συμπεριλαμβανομενου 19% γερμανικου ΦΠΑ.
(Εχει ο ιδιος και στο ebay καταστημα αλλα χρεωνει 225 ευρω)

Περυσι αλλαξανε οι νομοι, και αφ ενος εχω μεινει πισω
αφ ετερου ελαχιστες πληροφοριες βρισκω στο νετ.

Θα πληρωσω στο ταχυδρομειο ΦΠΑ 24% στην παραλαβη?
Μηπως θα πληρωσω διαφορα ΦΠΑ Ελλαδας - Γερμανιας
και συνεπως και εκτελωνιστικους δασμους?
Τυπικά θα πρέπει να πληρώσεις τη διαφορά του 5% μεταξύ του γερμανικού και του ελληνικού ΦΠΑ, πράγμα που κάνει άλλωστε αυτόματα εδώ και χρόνια και το γερμανικό άμαζον. Τώρα κατά πόσο είναι σίγουρο ότι θα τηρήσουν αυτή τη διαδικασία στο τελωνείο και θα χρεώσουν την προσαύξηση, δεν το ξέρω, αλλά το πιθανότερο εκτιμώ πως είναι ότι θα στη χρεώσουν.
 
  • Like
Reactions: skysound

kospap

Supreme Member
31 July 2009
7,495
αυτη την φωτο με τα κατορθωματα τους την εχετε δει?
 

Attachments

  • ACS MaRS.jpg
    ACS MaRS.jpg
    360.5 KB · Views: 67
  • Haha
Reactions: theox

Monokuma

New member
31 March 2022
12
Σήμερα έκλεισε η αναφορά/καταγγελία που είχα κάνει στον Συνήγορο του Πολίτη σχετικά με τα δεκάδες πακέτα με εσκεμμένα λανθασμένες χρεώσεις και είπα να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου μπας και γλιτώσω κανέναν από όσα τράβηξα.
Ημερομηνία Υποβολής της αναφοράς 2021-12-30 14:08:39 με Αριθμό Πρωτοκόλλου 2021 - 71158.
Ακριβώς 6 μήνες ταλαιπωρίας και το αποτέλεσμσ ΜΗΔΕΝ.

Να ξεκινήσω απο το τέλος. Η επίσημη απάντηση από τα τελωνεία είναι ότι όλα μα όλα τα πακέτα μου είχαν λάθος το IOSS. Ότι όλοι οι πωλητές και όλα τα καταστήματα και όλες οι εταιρίες δεν είχαν συμπληρώσει σωστά τα πεδία στην πλατφόρμα και έτσι "αναγκάστηκε" το τελωνείο να με χρεώσει. Επίσης τα τελωνεία δεν αναγνωρίζουν ότι υπήρχε IOSS κωδικός σε μερικά πακέτα ενώ ο κωδικός αναγράφεται ξεκάθαρα και σε barcode και σε QR code για ευχρηστία.

Μιλάμε για εκατοντάδες πακέτα. Και το τελωνείο υποστηρίζει ότι ΟΛΑ ήταν με λάθος στα πεδία. Δυστυχώς λόγω της συμπεριφοράς του υπαλλήλου του Συνήγορου δεν κράταγα τα πακέτα αλλά ποστάρω μια φωτογραφία (telwneio.jpg) με καμιά 30αριά που έχω αυτή την στιγμή δίπλα μου για να μην νομίσετε ότι το εκατοντάδες πακέτα είναι υπερβολές.

Τα γράφω όλα αυτά για να μην χάσει κανείς άλλος τον χρόνο του όπως εγώ. Ο υπαλληλος του Συνήγορου εμφανιζόταν μου ζητούσε μια "εργασία" που απαιτούσε ώρες και μετά εξαφανιζόταν για μήνες. Όταν λέω "εργασία" μου ζητούσε να ξαναβγάλω πολλές φωτογραφίες όλα τα πακέτα, μπρος, πισω, όλους τους κωδικούς και τα barcodes χώρια κτλπ και μετά να φτιάχνω διάφορα excel αρχεία που να καταγράφω πότε ήρθε το πακέτο, τι κωδικό είχε, απο πού ήρθε, ποιο είναι το πρόβλημα, πόσα ζητήσανε, πόσα θα έπρεπε να ζητήσουν κτλπ. Επι 6 μήνες ενώ του έστελα κάθε 2-3 μέρες φωτογραφίες και πληροφορίες για τα πακέτα που ήρθαν, ζητούσε απλά νέα excel με νέα στοιχεία και νέες φωτογραφίες και να τα συγκεντρώσω με τον ένα και τον άλλο τρόπο. Μιλάμε για πολλές ώρες δουλειά. Και τα έκανα όλα αυτα. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι άρχισε να μο ζητάει φωτογραφίες και στοιχεία για πακέτα που είχα πετάξει 5-6 μήνες πριν. Απο την στιγμή που τα είχα φωτογραφίσει πλήρως και είχα καταγράψει τι πρόβλημα έχουν δεν τα κράταγα.

Επειδή όμως ο υπαλληλος επέμενε ότι όταν τα έκανα attach στην πλατφόρμα δεν τα λαμβάνει μου έστειλε το email του στην εταιρία για να στέλνω εκεί. Παρότι έστελνα τα πάντα στο email λάμβανα απαντήσεις μόνο τηλεφωνικά και ως εκ τούτου δυστυχώς δεν έχω ούτε ένα email για απόδειξη για όσα μου είπε αυτούς τους 6 μήνες. Νόμιζα ότι είναι φυσιολογική συμπεριφορά μέχρι που σταμάτησε να μου μιλάει. Κάποια στιγμή μου απάντησε να κάνω νέα αναφορά για τα νέα πακέτα και όταν του είπα ότι είναι διαφορετικά πακέτα αλλά για το ίδιο ζήτημα μου απάντησε "Παρακαλώ εφεξής για την επικοινωνία σας με το Συνήγορο του Πολίτη να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αναφορών της Αρχής." Απο τότε δεν έχουμε πικοινώνήσει ξανά Εγω μπήκα στο σύστημα υποβολής αναφορών και συνέχιζα μέχρι και σήμερα το μεσημέρι να προστάρω φωτογραφίες με τα προβληματικά πακέτα μου συν κείμενο που εξηγούσα αναλυτικά τι και πως έχει πάει λάθος.

Να μην σας κουράζω έλαβα σήμερα απάντηση ότι έκλεισε η αναφορά μου. Μπορώ να την ποστάρω αν ενδιαφέρεται κάποιος. Η αναφορά στα Τελωνεία έγινε για μόνο 11 πακέτα απο τα εκατοντάδες που είχα στείλει που σημαίνει ότι τσάμπα έφτιαχνα excel λίστες και τραβούσα φωτογραφίες με βελάκια κτλπ για 6 μήνες. Και το μόνο σημαντικό κομμάτι της αναφοράς είναι το παρακάτω το οποίο παραθέτω αυτούσιο:

"Όσον αφορά τα δέματά σας τα οποία απεστάλησαν μέσω IOSS και για τα οποία διαμαρτύρεστε ότι κακώς σας επιβλήθηκαν τελωνειακοί δασμοί, από τον έλεγχο των 11 περιπτώσεων που ζητήσαμε (βάσει των στοιχείων που μας χορηγήσατε) προέκυψε ότι για το σύνολο αυτών δεν είχαν δηλωθεί πλήρη στοιχεία στο σύστημα ΙΤΜΑΤΤ (ηλεκτρονικών τελωνειακών δηλώσεων) Στις περιπτώσεις όπου λείπει από το σύστημα ΙΤΜΑΤΤ κάποια από τις πληροφορίες αυτές (αριθμός IOSS ή στοιχεία επικοινωνίας) επιβάλλονται τέλη εκτελωνισμού ή ΦΠΑ ή και τα δύο.

UG150940445GB χωρίς τηλέφωνο και email, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UX831222596FR χωρίς IOSS
UX831233126FR χωρίς IOSS
UX637840340FR χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
LT947353889NL χωρίς IOSS
UF115163833SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UF115130526SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UJ152023835US χωρίς ΤΚ
UF115172628SE χωρίς ΙΤΜΑΤΤ, μόνο τέλη ΕΛΤΑ
UX830154311FR χωρίς IOSS, χωρίς τηλέφωνο και email"

Με άλλα λόγια όλοι οι άλλοι είναι λάθος και εμείς είμαστε σωστοί οπότε ξαναπλήρωνε.

Δεν θέλω να αναφερθώ στην συμπεριφορά του υπαλλήλου του Συνηγόρου του Πολίτη, απλά να αναφέρω ότι πιο φανατικό Συνήγορο του ΔΗΜΟΣΙΟΥ δύσκολα θα έβρισκαν. Οτιδήποτε του έλεγα παρότι του έφερνα αποδείξεις και φωτογραφίες ήταν λάθος και οτιδήποτε έλεγαν οι Δημόσιες υπηρεσίες ήταν η μόνη και πραγματική αλήθεια.

Το πρόβλημα μου είναι ότι τώρα με έχουν στοχοποιήσει από τα τελωνεία και με σκίζουν κανονικά καθε μέρα. Είδαν ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα και βλέπω τρελά πράγματα κάθε μέρα στα πακέτα μου. Μόνο το σημερινό θα ποστάρω να μην κουράζω μιας και το έχω δίπλα μου. Το πακέτο έχει αξία $20 τα οποία με την ισοττιμία σε ευρώ τα κάνανε 30.51 ευρώ (αντί για 19.04 ευρώ που είναι σήμερα) και με χρεώσαν με βάση τα 30.51 ευρώ. Όσο για το πακέτο που είχα αναφέρει παλιότερα με κωδικό UK200467779ES το παρέλαβα 22 Ιουνίου. Η αγορά είχε γίνει μέσα Μαρτίου και είχε σκαναριστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 12 Απριλίου. Το κρατήσανε 2.5 μηνες χωρίς λόγο και αιτία και απο την μέρα αγοράς περάσανε πάνω από 3 μήνες! Παρεπιπτόντως ήταν και αυτό IOSS αλλά αυτό δεν είχε την κίτρινη ετικέτα. Είναι στην άλλη κατηγορία με το αυτοκόλλητο που λέει "Εκκερεμεί Είσπτραξη ΦΠΑ" (να υπενθυμίσω ότι IOSS σημαίνει προ-πληρωμένα τέλη και ΦΠΑ), οπότε δεν είναι καν στην φωτογραφία που ποστάρω. Έχω άλλα τόσα με την άλλη κατηγορία. Τέλος πάντων όπως είπαμε για τα Ελληνικά Τελωνεία όλοι είναι άχρηστοι και δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν σωστά την Ευρωπαϊκή πλατφόρμα που βγάζει τους κωδικούς IOSS και μόνο αυτοί είναι σωστοί.

Να αναφέρω και το εξής. Όταν κάποια στιγμή εξαφανίστηκε ο υπάλληλος του Συνήγορου του Πολίτη και νόμισα ότι τα παράτησε έκανα αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Η αναφορά έγινε στις 27 Απριλίου. Μέχρι τώρα δεν έχω λαβει την παραμικρή απάντηση ούτε ότι έστω έλαβαν την αναφορά μου παρότι μέχρι και τον Μάϊο σνέχισα να στέλνω νεα στοιχεία για νέα προβληματικά πακέτα. Αρχές Ιουνίου σταμάτησα να ασχολούμαι.

Τελικό συμπέρασμα. 6 μήνες έχω φάει εκατοντάδες ώρες να φωτογραφίζω τα πακέτα και να επεξεργάζομαι τις φωτογραφίες (μέγεθος, βελάκια κτλπ), να στέλνω emails και να φτιάχνω λίστες και excel αρχεία σχεδόν σε καθημερινή βάση και το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν μπήκε καν στον κόπο να ασχοληθεί, ο Συνήγορος του Πολίτη με κοροϊδευε και με ταλαιπωρούσε για 6 μήνες, τα ΕΛΤΑ ρίξανε όλο το φταίξιμο στα Τελωνεία και τα Τελωνεία ρίξανε όλο το φταίξιμο σε όλα τα καταστήματα του πλανήτη που χρησιμοποιούν IOSS για την αποστολή των δεμάτων τους.

Και κάτι τελευταίο. Στα εκατοντάδες δέματα που έχω λάβει τους τελευταίους 8-9 μήνες ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν πέρασε κανονικά απο το τελωνείο όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία με το IOSS. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι βρήκαν παραθυράκι την δικαιολογία ότι τα στοιχεία στο σύστημα δεν είναι πλήρης (κάτι που δεν μπορεί να επαληθευθεί από ιδιώτη) και απλά αγνοούν την ένδειξη IOSS και συνεχίζουν όπως παλιά.

Με άλλα λόγια το IOSS ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
 

Attachments

  • telwneio.jpg
    telwneio.jpg
    252.8 KB · Views: 30
  • 290622_1b.jpg
    290622_1b.jpg
    228.1 KB · Views: 30
  • 290622_2.jpg
    290622_2.jpg
    296.6 KB · Views: 30

nickmanak

Senior Member
10 January 2013
676
Β. Ελλαδα
Εχεις κατάστημα πωλήσεων να υποθεσω; Δεν προβλεπω να δικαιωνεσαι, οποτε θα πρεπει να περασεις αυτα τα εξτρα φεσια του τελωνειου στον τιμοκαταλογο σου για να σταματησει η οικονομική ζημία.
 

Monokuma

New member
31 March 2022
12
Εχεις κατάστημα πωλήσεων να υποθεσω; Δεν προβλεπω να δικαιωνεσαι, οποτε θα πρεπει να περασεις αυτα τα εξτρα φεσια του τελωνειου στον τιμοκαταλογο σου για να σταματησει η οικονομική ζημία.
Ιδιώτης είμαι δυστυχώς. Τα πακέτα περιλαμβάνουν βιβλία και μουσικά CD για προσωπική χρήση.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,575
Βόλος
Μια αναφορά στον ευρωπαϊκό οργανισμό που εποπτεύει το IOSS ίσως; Έχεις τα στοιχεία μαζεμένα ήδη.
 
Last edited:

lazarefa

AVClub Enthusiast
18 October 2007
826
Παιδιά ειδικά ο Συνήγορος του Πολίτη (μιλάω εκ προσωπικής πείρας αλλά και γνωστών μου) τα τελευταία 2-3 χρόνια τουλάχιστον πνέει τα λοίσθια ως Υπηρεσία (δυστυχώς).
Τι εννοώ; Το μόνο που τους ενδιαφέρει πλέον και κάνουν, είναι για λόγους γραφειοκρατίας καθαρά και τυπικά, να δείχνουν ότι ασχολούνται με τις υποθέσεις που τους έρχονται, απλά με το να απευθύνονται με επιστολή στις δημόσιες υπηρεσίες που αφορούν τα παράπονα και οι καταγγελίες των πολιτών, και από κει και πέρα, ότι απαντήσεις τους πασάρουν οι δημόσιες υπηρεσίες, όσο γελοίες ή παράλογες είναι, χωρίς κανένα φιλτράρισμα τις κοινοποιούν στους πολίτες για να δείξουν ότι αυτοί διαμεσολάβησαν και πέτυχαν να λάβουν κάποια απάντηση για λογαριασμό του πολίτη. Αν στη συνέχεια επανέλθει ο πολίτης και ζητήσει από το Συνήγορο του Πολίτη να ξανααπευθυνθεί στη δημόσια υπηρεσία γιατί η απάντησή της είναι αστήρικτη, γελοία, ανακριβής κλπ, σχεδόν πάντα ο Συνήγορος λέει στον πολίτη ότι εξάντλησε το διαμεσολαβητικό του ρόλο, θα θέσει την υπόθεση στο αρχείο, κι αν ο πολίτης επιθυμεί κάτι περισσότερο, να απευθυνθεί στα πολιτικά δικαστήρια (λες και δεν το ξέραμε αυτό...). Δηλαδή πάπαλα.
Οπότε ας το έχετε αυτό κατά νου. Το μόνο που μπορείτε να πετύχετε από το Συνήγορο του Πολίτη είναι απλά να σας δώσουν μια οποιαδήποτε απάντηση Υπηρεσίες στις οποίες απευθυνθήκατε και πριν το Συνήγορο και δεν σας είχαν καν απαντήσει. Τίποτα παραπάνω.
Και για να καταλάβει κανείς τους πιθανούς λόγους για τους οποίους ο Συνήγορος του Πολίτη κατήντησε να είναι άλλο ένα αδιάφορο και άχρηστο "μαγαζάκι" του Δημοσίου, θα ήταν χρήσιμο να δει κανείς μέσα από τις ετήσιες εκθέσεις του Συνηγόρου που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του, το τι προσωπικό είχε πριν 10-15 χρόνια (σαν ποσότητα και κυρίως σαν ποσοστό υπάλληλοι δευτεροβάθμιας, που αυτοί κάνουν κυρίως χαζοδουλειές όπως πρωτόκολλο, διεκπεραίωση εγγράφων/κλητήρες κλπ, και υπάλληλοι πανεπιστημιακής/ειδικοί επιστήμονες/νομικοί, που είναι αυτοί που χειρίζονται τις υποθέσεις των πολιτών). Ε, λοιπόν τα τελευταία χρόνια αφενός έχουν σημαντικά μειωθεί οι πτυχιούχοι (μισοί ίσως και λιγότεροι από παλιά) κι έχουν δραματικά αυξηθεί (σχεδόν διπλασιάστηκαν) οι υπάλληλοι δευτεροβάθμιας. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Σε ότι αφορά το Συνήγορο του Καταναλωτή έχω ο ίδιος καλύτερη (μέχρι στιγμής) εικόνα και στην περίπτωση του φίλου, παρότι πέρασαν 2 μήνες από τότε που απευθύνθηκε και σε αυτόν (φαντάζομαι μέσω της σχετικής φόρμας καταγγελίας) πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα (πιθανότατα τις επόμενες μέρες) θα του απαντήσει και ίσως να του δώσει πιο σοβαρές απαντήσεις από το Συνήγορο του Πολίτη.
 
  • Like
Reactions: nikfor and nickolas

Monokuma

New member
31 March 2022
12
Μόλις έλαβα και την επίσημη απάντηση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή!
Την παραθέτω αυτούσια χωρίς σχόλια και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
Στην πράξη λένε ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους και να απευθυνθώ στον Συνήγορο του Πολίτη και σε άλλες αρχές.
Το κέιμενο που έγραψα για την αναφορά ήταν πολύ συγκεκριμένο και λεπτομερές. 3 σελίδες με αναλυτικά τα προβλήματα, φωτογραφίες για ότι ανέφερα και links με την νομοθεσία που ισχύει.. Η απάντηση τους είναι γενική και αόριστη και δεν απαντάει σε κανένα από τα θέματα που έθεσα περί εσκεμμένων κατα συρροή "λαθών" και άρνηση να εφαρμόσουν το IOSS. Αποτέλεσμα μηδέν και εδώ.

"Η Αρχή μας έλαβε την εν θέματι αναφορά σχετιζόμενη με θέματα εκτελωνισμού, καθώς επίσης τα υπ' αριθ. πρωτ. εισερχ. 22456/30-5-2022 στοιχεία που κατόπιν αποστείλατε
ως συμπληρωματικά, και σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

Η εισαγωγή εμπορευμάτων από το εξωτερικό ενέχει σημαντικές διαφοροποιήσεις, ανάλογα με το αν πραγματοποιείται από χώρες εντός ή εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.). Σύμφωνα με τον Εθνικό Τελωνειακό Κώδικα (ν. 2960/2001 - Α' 265), τα ταχυδρομικά αντικείμενα που εισέρχονται στο έδαφος της χώρας μας και ανεξάρτητα από το είδος του περιεχομένου τους (δώρο, εμπορικό δείγμα, κ.λπ.) υποβάλλονται, από τη στιγμή της εισόδου τους, σε τελωνειακή επιτήρηση ή και σε έλεγχο.

Επισημαίνεται ότι στις εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης χώρες συγκαταλέγεται και το Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και Βορείου Ιρλανδίας, που την 1η Ιανουαρίου 2021 αποχώρησε από την Ενιαία Αγορά και την Τελωνειακή Ένωση και αποτελεί πλέον “τρίτη χώρα”, με αποτέλεσμα η διακίνηση των εμπορευμάτων από και προς την Ελλάδα να αντιμετωπίζεται διαδικαστικά με τον ίδιο τρόπο που γίνεται η διακίνηση εμπορευμάτων από και προς τρίτες χώρες.

Στο πλαίσιο αυτό, ταχυδρομικά αντικείμενα που αποστέλλονται στη χώρα μας από το Ηνωμένο Βασίλειο (αγορές μέσω διαδικτύου, αποστολές μεταξύ ιδιωτών), είτε μέσω του Φορέα Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας (ΕΛΤΑ. Α.Ε.) είτε μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών, υπόκεινται σε τελωνειακές διατυπώσεις εισαγωγής και επιβαρύνονται με τους κατά περίπτωση αναλογούντες δασμούς και φόρους, καθώς και με τέλη εκτελωνισμού, τα οποία συνίστανται σε αμοιβή του εκτελωνιστή (φυσικού ή νομικού προσώπου) για τη διενέργεια όλων των απαιτούμενων εκτελωνιστικών εργασιών, πράξεων και διατυπώσεων στο πλαίσιο των συναλλαγών με τις Τελωνειακές Αρχές για λογαριασμό του δικαιούχου του εμπορεύματος, συμπεριλαμβανομένων εργατικών και εξόδων αποθήκευσης σε αποθήκες προσωρινής εναπόθεσης (τη διαχείριση των οποίων έχουν άλλα, εκτός από τις Τελωνειακές Αρχές, φυσικά ή νομικά πρόσωπα).

Σε ό,τι αφορά τις υπέρ Δημοσίου δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις, δεδομένου ότι η επιβολή τους αποφασίζεται από τις αρμόδιες Τελωνειακές Αρχές, οι οποίες υπάγονται οργανικά στη Γενική στη Διεύθυνση Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα παρέμβασης και, άρα, ορθώς για τα σχετικά ζητήματα είτε απευθύνεστε απευθείας στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων είτε προσφεύγετε στον Συνήγορο του Πολίτη, στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς του να παρεμβαίνει σε διαφορές που έχουν οι πολίτες με τις δημόσιες υπηρεσίες.

Σε ό,τι αφορά τα τέλη εκτελωνισμού που εισπράττονται από τα πρόσωπα (συνήθως, ταχυδρομικές επιχειρήσεις) που ως προμηθευτές εκτελούν εκτελωνιστικές εργασίες για λογαριασμό των δικαιούχων εμπορευμάτων, η Αρχή μας έχει αρμοδιότητα παρέμβασης, όταν αποδεδειγμένα υφίσταται καταναλωτική διαφορά που ζητείται να επιλυθεί εξωδικαστικά.

Στο πλαίσιο αυτό, σε περίπτωση που υποβάλετε αίτηση αμφισβήτησης δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων προς την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και η αίτηση αυτή αποβεί υπέρ σας, υπό την έννοια ότι από ενδεχόμενη νέα δασμολογική και φορολογική κατάταξη των εμπορευμάτων σας προκύψει τελικά το αχρεώστητο της καταβολής δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, γεγονός που ίσως επηρεάζει και την υποχρέωση καταβολής τελών εκτελωνισμού, και εφόσον τυχόν κληθείτε από την ταχυδρομική εταιρεία που αναλαμβάνει τον εκτελωνισμό των εμπορευμάτων σας να καταβάλλετε τέλη υψηλότερα από τα προβλεπόμενα, σας ενημερώνουμε ότι η Αρχή μας θα είναι στη διάθεσή σας για την παροχή των διαμεσολαβητικών της υπηρεσιών προς επίλυση της σχετικής διαφοράς.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη"
 
  • Sad
Reactions: lazarefa

ΝΤΙΝΟΣ

Senior Member
5 January 2017
307
ΒΟΛΟΣ
Να καταγγείλεις και τον Συνήγορο του καταναλωτή στο συνήγορο του πολίτη και άστους να τσακώνοντε μεταξύ τους
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
32,529
Eastern Europe
Με πηραν τηλεφωνο απο το τοπικο ταχυδρομειο σημερα για να μου πουν οτι ενα δεμα θα το στειλουν πισω επειδη δεν πηγα να το παρω!!!!

Προφανως οι εποχιακοι ταχυδρομοι που προσλαμβανονται το καλοκαιρι δεν μου αφησαν κανενα σημειωμα οτι εχω να λαμβανω πακετο.
Ευτυχως που η υπαλληλος στο ταχυδρομειο με γνωριζει (ειμασταν με τον αδερφο της παπαδακια στην εκκλησια μικροι:)) και με πηρε τηλεφωνο....

Το αναφερω απλα μηπως καποιος περιμενει δεμα και δεν του εχει ερθει καθως ειναι πιθανον να μην του εχουν αφησει ειδοποιητηριο απο τα ΕΛΤΑ.