10-4-19 αγοράζω φακό από eglobal 167,19 με paypal απλή αποστολή.
30-4-19 με ειδοποιητήριο ACS παω να παραλάβω και δεν το βρίσκουν
αρχίζουν τα τηλέφωνα και τον Μαϊο παραδέχονται πως έχει χαθεί.
Από τότε η acs με στέλνει στην aramex που δεν ξέρει ποιος θα με αποζημιώσει.
το paypal λέει μέχρι 7 Οκτωβρίου να κάνω αίτημα αποζημίωσης, το κάνω και το απορρίπτει γιατί λέει πέρασαν οι 180 ημέρες...
Σήμερα η aramex μου στέλνει mail με στοιχεία commercial invoice μιας άγνωστης σε μενα εταιρείας ως Shipper/Exporter χωρίς ημερομηνία! με τα στοιχεία μου ως receiver/importer και
περιγραφή είδους : lens case με αξία: 10,08 τα οποία προσφέρονται να μου καταθέσουν σε λογαριασμό...