Technics 1200 is back!

levono1

New member
8 January 2016
49
Πάλι εκτός θέματος, αλλά καθώς το είχαμε αγαπήσει τόσο πολύ πιστεύω αξίζει η κουβέντα. Η ακριβής ταχύτητα στο παλιό 1200, όπως έγραφε πάνω του γινόταν με κύκλωμα PLL, κάτι πολύ πρωτοποριακό για το 1978, από που δινόταν η πληροφορία για την ανατροφοδήτηση του PLL; Πάντα σκεφτόμουν που είναι οι αισθητήρες για αυτό; εσωτερικά στο πλατό, ή απλά οι τάσεις του μοτέρ καθοριζόταν με το PLL; Πάντως το στροβοσκόπιο ήταν απόλαυση.
 
19 June 2006
8,661
Ο Έκτωρας μάλλον έδωσε την πιθανότερη εξήγηση για το που το πάει η εταιρεία. Και εγώ αν ήμουν πρόεδρος της , πέρα από το target group και τα σχετικά, θα κοίταγα και λίγο τον ανταγωνισμό. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες αυτή τη στιγμή που θα μπορούσαν να πάνε σε direct drive (με κάποια ποιότητα) και να μείνουν σε χαμηλά κόστη. Για π.χ. η VPI έχει ορίσει μία τιμή για το dd της.
Σίγουρα στα λεφτά που θα ζητήσουν, υπάρχουν καλύτερα ηχητικά πικάπ αλλά υπάρχει και μία παράλληλη πραγματικότητα που μία σανίδα, ένα πηγάδι και ένα μοτέρ, να κάνουν ένα σκασμό λεφτά και απλά να αναρωτιέσαι.
Μου έχει πει γνωστός μας, μία ιστορία για πικάπ ναυαρχίδα πολύ γνωστής εταιρείας, που αντί να αγοράσει μοτεράκια των 80-100 δολλαρίων, αποφάσισε να αγοράσει των 25 και απλά να βάλει τεχνικό να τα κάνει να ''σωπάσουν''.
Τώρα στα 30 χιλιάρικα που θα κόστιζε, πρέπει να είσαι και λίγο τσιγκούνης (ευγενικά) για μία τέτοια επιλογή.

Το δικό μου μετά από 20+χρόνια χρήση είναι σαν καινούργιο. Κάποια στιγμή θα του αλλάξω τον βραχίονα.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Re: Απάντηση: Technics 1200 is back!

Ο Έκτωρας μάλλον έδωσε την πιθανότερη εξήγηση για το που το πάει η εταιρεία. Και εγώ αν ήμουν πρόεδρος της , πέρα από το target group και τα σχετικά, θα κοίταγα και λίγο τον ανταγωνισμό. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες αυτή τη στιγμή που θα μπορούσαν να πάνε σε direct drive (με κάποια ποιότητα) και να μείνουν σε χαμηλά κόστη. Για π.χ. η VPI έχει ορίσει μία τιμή για το dd της.
Σίγουρα στα λεφτά που θα ζητήσουν, υπάρχουν καλύτερα ηχητικά πικάπ αλλά υπάρχει και μία παράλληλη πραγματικότητα που μία σανίδα, ένα πηγάδι και ένα μοτέρ, να κάνουν ένα σκασμό λεφτά και απλά να αναρωτιέσαι.
Μου έχει πει γνωστός μας, μία ιστορία για πικάπ ναυαρχίδα πολύ γνωστής εταιρείας, που αντί να αγοράσει μοτεράκια των 80-100 δολλαρίων, αποφάσισε να αγοράσει των 25 και απλά να βάλει τεχνικό να τα κάνει να ''σωπάσουν''.
Τώρα στα 30 χιλιάρικα που θα κόστιζε, πρέπει να είσαι και λίγο τσιγκούνης (ευγενικά) για μία τέτοια επιλογή.

Το δικό μου μετά από 20+χρόνια χρήση είναι σαν καινούργιο. Κάποια στιγμή θα του αλλάξω τον βραχίονα.

Πριν απο οπουδήποτε αλλαγή του βραχίωνα ,κανε το εξής πείραμα ζύγισε την μάζα του βραχίωνα σου και προσέθεσε βάρος αν χρειάζεται στον βραχίωνα του mk2 ,εννοείται τον καινούργιο βραχίωνα θα τον έχεις τοποθετήσει παράλληλα στο πλατό δηλαδή να παίξεις με δυο βραχίονες αυτό βέβαια χρειάζεται ειδική κατασκευή όμως μπορεί να γίνει.

Ο ΚΑΚΟΣ ΒΡΑΧΙΩΝΑΣ του mk2 πριν από 35 χρόνια πρόβλεψε ρύθμιση VTA,αντίβαρο και πλακάκι για την μάζα,βέβαια το μεγάλο ξενερωμα για μένα είναι να ακούω τους AC\DC ζεστά και γλυκά...Προσωπικά.
 
19 June 2006
8,661
Μάκη, μια χαρά είναι γι αυτό που είναι. Την κάνει τη δουλειά του. Έχω και άλλα πικάπ να παίξω. Αλλά λόγω της ευχρηστίας του mk2 στην καθημερινή χρήση, θα αναβαθμιστεί ηχητικά σίγουρα. Εξάλλου ,έχω λιγότερες απαιτήσεις αυτή την εποχή από το σύστημα και πως ακούω τώρα.
 

ivres

Established Member
7 October 2009
287
Αν κοστίσει γύρω στα 4000, αν και εξωφρενική τιμή θα προσπαθούσα να μαζέψω να το πάρω να έχω έστω και ένα (αν και μιξάρω με τα πικάπ) μόνο και μόνο γιατί λάτρεψα το μκ2...Η κατασκευή, η αίσθηση του pitch control και η ακρίβειά του είναι μοναδική! Οπότε πιστεύω και το καινούριο στα 18!!!!! κιλά θα είναι αντάξιο αν όχι καλύτερο του μκ2. Πρόσφατα κατάφερα να βρω και τα Technics m5g που έψαχνα χρόνια και αν και τα πλήρωσα ακριβά δεν το μετανιώνω καθόλου. Ας μοιραστώ και μια εικόνα μαζί σας που με κάνει χαρούμενο κάθε φορά που τα βλέπω και τα χρησιμοποιώ...


IMG_666122.jpg
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,689
Αθήνα
έχει διαφορετικό βραχίωνα ή κάνω λάθος;;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

δλδ ρε παιδια σόρυ αλλά αυτό τώρα στα 4000 όπως λένε, θα είναι καλύτερο από ένα Kuzma Stabi S πχ;;
(παλιό μου όνειρο... :) )
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Δεν νομιζω να εχει αλλαξει κάτι στον βραχίωνα Μιχάλη,Ίσως πιο ποιοτική καλωδίωση.

Μην ξεχάσεις τα εργαλεία του Σατανά που σου είπε ο Κώστας .
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Ναι έχεις δίκιο όλος από μαγνήσιο με την μόνη διαφορά μαγνήσιο είχε και ο βραχίονας του mk1 στο πίσω μέρος και μπροστά αλουμίνιο.

IMG_1542.jpg12509805_10153914452634052_6729390626120702284_n.jpg
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Κάτσε να δεις την πληροφόρηση που έχω για το πλατό και για όσα έχω δει στις φωτογραφίες καθαρά από μηχανολογικης άποψης...Αποκλειστικά μόνο στο AV CIub.

Να βρω μόνο χρόνο για να γράψω...Σίγουρα θα μας διαβάσουν πολλοί...