Ηρθε επιτελους η μερα να δοκιμαστει η
«Knipex twin grip» που ειχε αγοραστει από Ιουλιο αλλα δεν είχε προκύψει κολλημένη βίδα ως σήμερα!
Πρόκειται για μακροστενη σιδερένια βίδα-μπουλόνι 5mm που συγκρατεί τα αλουμινένια καπάκια μικρού ηλεκτροκινητήρα, απο ακρη σε ακρη. Αυτη που εσπασε ηταν και η 1η που προσπαθησα να ξεβιδωσω για να αποσυναρμολογησω το μηχανημα, οποτε καταλαβα οτι ηταν ολες κολλημενες απο πολλα ετη διαβρωσης. Τις υπολοιπες 3 τις ξεβιδωσα αφου ζεστανα τις περιοχες των σπειρωμάτων με turbotorch. Το ιδιο εκανα και με τη σπασμενη, αφου το αλουμινιο ζεσταινεται και διαστελλεται γρηγορα και μπορεις ευκολα να ξεβιδωσεις σπασμενες βιδες, εφοσον προεξεχουν οπως και η δικη μου.
Στις φωτο φαινεται να προεξεχει καμποσο, ΑΛΛΑ το καπακι του μοτερ εχει το χείλος του σύριζα με τη βιδα και αυτο εμποδιζει την twin grip να σφίξει με το κέντρο των σιαγωνων της ως το τερμα αλλά και να στριφογυρισει. Επιασα γυρω στο 1mm και την εστριψα.
Πριν αγορασω την twin grip εκανα την ιδια διαδικασια με γκαζοταναλια ή απλή πένσα αλλά οι μισές και βαλε προσπαθειες πηγαιναν ακαρπες διοτι δεν μαγκωναν καλα τις βιδες ή τις ετρωγαν, ειδικα αν προεξεχουν ελαχιστα.
Σημερα η δουλεια ηταν παιχνιδάκι αλλά επαιξε ρολο το ζεσταμα. Διστασα να ζορισω κρυα τη βιδα γιατι ειχα ελαχιστο μηκος για πιασιμο και μετα θα εμπαινα σε μπελαδες αν φαγωνόταν. Ειναι πολυ δυσκολο να τρυπησεις κέντρο τοσο λεπτη βιδα και να ανοιξεις νεο σπειρωμα σε αλουμινιο οπως το καπακι της φωτο. Γλιστρανε τα τρυπανια δεξια-αριστερα μεσα στο αλουμινιο και ανοιγεις στραβη τρυπα 6-8mm. Μελλοντικα θα ανεβασω μια τετοια περιπτωση για να δειτε τι συμβαινει.