Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

enduras1

Moderator
Staff member
Από την δεξιά πλευρά είναι πιο μακρύ σε εμένα φίλε.

Κρίμα. Και να φανταστείς πως έχει μεγαλύτερη προέκταση το νέο που παραγγειλα, ακυρώνοντας την αρχική παραγγελία του δικού σου.
 
  • Sad
Reactions: nikfor

enduras1

Moderator
Staff member
Νικ εδώ μια φωτό και η λύση του προβλήματος.
IMG20230127205712.jpg
Αυτό το μισό εκατοστό που υπολείπεται μπορεί να εξοικονομηθει κάνοντας μια νέα τρύπα αριστερότερα στα σημεία που πιάνουν οι μαργαρίτες ανάρτησης στον οδηγό T-track.
IMG20230127205754.jpg
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,451
Βριλήσσια
Nαι σωστα, και βλεπω οτι εχεις ακριβως τον χωρο που χρειαζεται για την εξτρα τρυπα.

Παντως κριμα, για ελαχιστα χιλιοστα μιλαμε.
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,920
Αθηνα
Όλο λέω κάποια στιγμή να πάρω ένα αρκετά δυνατό σκαπτικο ρεύματος...το Parkside ομως δεν με αφήνει...😁


20230201_121637.jpg
20230201_134329.jpg
....και εδώ το τελικό "χτυπημα"..!!

20230201_133155.jpg

Σε μια ώρα το είχε "φαει"...!!!

Κάποια στιγμή όμως όταν ανέβει το level θα χρειαστεί και εδώ ένα Boschακι...😉
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,920
Αθηνα
Γιατί πιστεύω πως με μια βαριά θα έκανες και την γυμναστική σου θα γλυτωνες και ρεύμα?
Σε ξεγελάει το τούβλο και ο τσιμεντολιθος δεξιά και αριστερά ο τοίχος που φενεται αποκομμένο το μπετο εε;

Για αυτό το μπετό που βλέπεις είχαν βάλει πάνω από 25 βέργες του 1.5 μετρου με καρέ κάτω τον 10 πόντων βυθοσμενες στο τοίχο αριστερά και πίσω στο τσιμεντολιθος 5-6 πόντους μέσα...!!!
Ούτε πλάκα σε οροφο να έριχναν..υπερβολή...Δεν εβγαλα φωτο τα σίδερα να έβλεπες...

Τι γυμναστική με βαρια να κάνω εκεί...;
Καταδικος σε φυλακή θα ήμουν...🤣😁
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
Last edited:
  • Like
Reactions: KOSSTV

dk31

AVClub Addicted Member
29 November 2016
2,783
Σήμερα είχε δοκιμή με τον δίσκο για αφαίρεση χρώματος (Pasco 009625) , αυτόν που είχε συζητηθεί πρόσφατα στο φόρουμ με θετικά σχόλια.
Παράγγειλα δύο κομμάτια από εδώ, 6€ το καθένα συν 3€ μεταφορικά σύνολο 15€ και τα είχα στα χέρια μου την μεθεπόμενη μέρα.

Έτριψα 4 σωλήνες γαλβανισμένους που είχαν περαστεί με κίτρινη μπογιά. Παρότι η μπογιά ξεφλούδιζε, μια πρώτη απόπειρα που είχα κάνει με γυαλόχαρτο στο χέρι έδειχνε ότι η δουλειά δεν θα τελειώσει ποτέ. Με το δισκάκι η δουλειά έγινε πολύ γρήγορα, άφησε πολύ καλό αποτέλεσμα και ο δίσκος έδειξε ελάχιστη φθορά μετά από το τρίψιμο (4 σωλήνες του μέτρου). Τέλος, χώρεσε μια χαρά μέσα στον προφυλακτήρα του γωνιακού τροχού ( Bosch GWS 9-125S) - είχε αναφερθεί ότι σε κάποιους τροχούς έπρεπε να βγει ο προφυλακτήρας για να χωρέσει ο σχετικά χοντρός αυτός δίσκος.

A01.jpg
 

vespas

Senior Member
19 November 2013
518
δοκίμασα χθες το παλμικό της drillpro με τη 388 μπαταρία από το γωνιακό τροχό και τα καρυδάκια της Total στις ζάντες του αυτοκινήτου. Το παλμικό ξεβίδωσε σχετικά εύκολα τα μπουλόνια στο Yaris, αλλά μετά το 2ο έσβηνε και δεν ξαναέπαιρνε μπρος χωρίς να βγάλω τη μπαταρία. Στο βίδωμα τα έσφιξε καλά και μέτρησα με το δυναμόκλειδο του lidl (το είχα πάρει την προηγούμενη φορά που το είχε φέρει) σχεδόν ακριβώς 100Nm σε όλα τα μπουλόνια.

Σημειωτέον ότι η μπαταρία δεν ήταν φρεσκοφορτισμένη αλλά έδειχνε 3 μπάρες στο παλμικό. Μετά έπεσε στις 2 μπάρες. Η ίδια μπαταρία έχει δουλέψει πολύ καλά στο brushless δραπανοκατσάβιδο για γενική χρήση τρυπήματα (και σε μπετό) , αλλά μάλλον το παλμικό τη ζορίζει περισσότερο και δεν είναι για πολλά-πολλά .
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
θεμα μπαταριας, πιθανα επεσες σε μαπα
εγω με την παλια 388 (την καλη) δεν εχω δει πουθενα τετοιο προβλημα. με τις απλες μαυρες ομως ναι εχω δει.
επειδη το κουτι της παλιας ειναι λιγο διαφορετικο, πιθανολογω οτι στις παλιες μαυρες απλα εβαλαν αυτοκολητα 388
με αυθεντικη μακιτα το εργαλειο ειναι μετρημενο μεταξυ 270 και 280ν.μ ! (στο γιουτουμπ)

ειχε αγοραστει με μεταφορικα 34 ευρω σε προσφορα με την καλη μπαταρια και με φορτιστη
https://www.banggood.com/Drillpro-3....html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN&ID=47184
 

nikfor

AVClub Addicted Member
7 August 2007
2,473
Πολύ ευχαριστημένος με τον οδηγό μεντεσέδων της Veiko που έχουμε αγοράσει μερικοί.

Σήμερα ήρθε η ώρα να δοκιμαστεί και συμπεριφέρθηκε άψογα
Χρειάστηκαν μερικές δοκιμές για να βρω που έπρεπε να βάλω το στοπ του άξονα, ώστε να πετύχω το σωστό βάθος της τρύπας.

Για να μην παιδεύεστε, κατέληξα στο εξής.
Το βάθος της τρύπας του μεντεσέ, είναι 5 χιλιοστά μικρότερο, από την απόσταση μεταξύ της χάλκινης ροδέλας και της βάσης του εργαλείου.

Veiko1.jpg

Δηλαδή: Αν βάλεις το στοπ έτσι ώστε η ροδέλα να απέχει από τη βάση στα 17mm, θα κάνεις μια τρύπα με βάθος 12mm περίπου, που είναι ιδανική για να μπει ο μεντεσές σε ένα ξυλο των 15mm

Εντωμεταξύ, σκέφτηκα πως το καλό μου forstner της Wolfcraft θα ήταν καλύτερο από το κινέζικο της Veiko και είπα να το δοκιμάσω. Έλα όμως που δεν έμπαινε γιατί ήταν ένα χιλιοστό πιο χοντρό. :confused:

Image3774539793048612676.jpg

Έκατσα σιγά σιγά με υπομονή, και με γυαλόχαρτο (στήριξα το Wolfcraft στο κάθετο δράπανο και το έβαλα να γυρνάει), έφαγα αυτό το χιλιοστό από τον άξονα και έτσι κατάφερα να το βάλω και να το δοκιμάσω.

Έπεσα πολύ έξω! Το κινέζικο forstner που συνοδεύει το Veiko, είναι κλάσεις ανώτερο από αυτό της Wolfcarft
Στον μισό χρόνο (και λιγότερο) άνοιγε τις τρύπες αυτό της Veiko! (y)

Πάντως, αυτό που έχουν κάνει να γωνιάζει ο οδηγός με μια κίνηση και να ακινητοποιείται πάνω στο ξύλο, είναι μεγάλη υπόθεση! Τελειώνεις σε ελάχιστο χρόνο τη δουλειά και με ακρίβεια.
Για να πάρετε μια ιδέα από αληθινούς χρόνους της διαδικασίας, δείτε το video που τράβηξα.


Ούτε μετρήματα, ούτε τίποτα. :D

Θα ήταν ιδανικό να είχε ακόμα ένα εξάρτημα για να σημαδεύεις τις τρυπες στο απέναντι ξύλο, όπως αυτό που έβαλε ο Κυριάκος εδώ.

Τύπωσα ένα στον Printer, αλλά δυστυχώς αν και σαν ιδέα είναι πολύ καλό σαν σχεδίαση είναι προβληματικό και , στην πράξη, μου φαίνεται πως μάλλον ζημιά θα κάνει παρά θα βοηθήσει.

Veiko2.jpg

Θα το ψάξω και άλλο, μήπως βρω κάτι καλύτερο.

Συνολικά λοιπόν προτείνεται θερμά αυτός ο οδηγός.
Όχι πως είναι 100% τέλειος. Κάτι τζόγοι του μισού χιλιοστού, θα μπορούσαν να λείπουν και αυτό το εξάρτημα για τις απέναντι τρύπες θα έπρεπε να περιλαμβάνεται.

Όμως είναι μεγάλη ευκολία. Έκανα 16 τρύπες χωρίς να το καταλάβω!

Image3205227450042299714.jpg

:D (y) :D
 

ΑποστόληςΠ

AVClub Addicted Member
9 August 2018
1,359
Πειραιάς
Κατι τέτοιο θες για τις τρύπες απέναντι:
Δεν ξέρω μήπως μπορείς να βρείς το σχέδιο και τις διαστάσεις στο διαδύκτιο και να τυπώσεις το δικό σου.
 
  • Like
Reactions: nikfor

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,451
Βριλήσσια
Εντυπωσιακα ευκολα κανει τη δουλεια αυτος ο οδηγος, μπραβο Νικο! (y)

Για τον μικρο οδηγο εχω την εντυπωση οτι πρεπει να τυπωσεις και να δοκιμασεις αρκετους πριν βρεις τον καταλληλο.
 
Last edited:
  • Love
Reactions: nikfor

nikfor

AVClub Addicted Member
7 August 2007
2,473
Κατι τέτοιο θες για τις τρύπες απέναντι:
Δεν ξέρω μήπως μπορείς να βρείς το σχέδιο και τις διαστάσεις στο διαδύκτιο και να τυπώσεις το δικό σου.

Αποστόλη σε ευχαριστώ, αλλά δυστυχώς, αυτός ο οδηγός που υπάρχει στο link, είναι εντελώς άλλης λογικής από αυτόν που δείχνω .

Εσύ μπορεί να τα ξέρεις, αλλά τα γράφω για τα υπόλοιπα παιδιά που ίσως δεν το γνωρίζουν και τους ενδιαφέρει.

Δηλαδή, αυτοί οι οδηγοί (όπως αυτός στα αριστερά και αυτός στο κέντρο,) δουλεύουν ως εξής: Τους χρησιμοποιείς για να κάνεις δυο σημαδάκια στο σταθερό μέρος του ντουλαπιού. Μετά, τρυπάς σε αυτά τα σημάδια, και εκεί βάζεις σφηνωτό τον οδηγό (έχει δυο μικρούς πλαστικούς πείρους). Φέρνεις κοντά το πορτάκι, και επειδή ο οδηγός δουλεύει και σαν αποστάτης, σου δίνει το κέντρο της τρύπας του μεντεσέ. Σημαδεύεις, τρύπας με το forstner και προχωράς.

20230318_180120.jpg

Αυτός που τύπωσα, ο πορτοκαλί, και προσπαθώ να βελτιώσω δουλεύει ως εξής.
Κάνεις τη δουλειά που έκανα πιο πάνω, ανοίγεις δηλαδή την τρύπα με το forstner στο πορτάκι, χώνεις εκεί μέσα τον οδηγό και αυτόματα σου δίνει τα σημεία που πρέπει να τρυπήσεις αν φέρεις το πορτάκι διπλα στο σταθερό μέρος του ντουλαπιού. Μπορείς να τρυπήσεις και κατευθείαν.
Είναι εντελώς άλλης λογικής και στην περίπτωσή μου, που έχω έτοιμες όλες τις τρύπες των μεντεσέδων, θα είναι μεγάλη ευκολία αν δουλέψει σωστά.

:)
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,920
Αθηνα
Πολυ μεγαλη ευκολια αυτος ο οδηγος Νικο....!!!
Φανταζομαι με ποση ευκολια εγιναν οι 16 τρυπες....!!!

************************************************************************************************************************

Σημερα δοκιμασα τα τρυπανια Performance της Parkside που εφερε το Lidl....

Δοκιμαστηκε ενα 6αρι και ενα 8αρι....

Εκανα 2 τρυπες με το καθενα σε μπετο/κολωνα ενδεικτικα...
Το 6αρι ειχε καποιους κραδρασμους/τρανταγματα αλλα οχι κατι το υπερβολικο που να σε κανει πεις τι ειναι αυτο....,με το 8αρι σχεδον καθολου...
Σε σχεση με τα Bosch 7X ειναι μικρη η διαφορα.....
Οσο αφορα για την καθαροτητα διανοιξης και σωστης διαμετρου της τρυπας δεν παρατηρησα κατι το μεμπτο...
Στις παρακατω φωτο φαινεται αυτο....για να φτασει σε αυτην την ευθεια το ουπα μπηκε με ματσολα....
Ικανοποιημενος λοιπον....

20230318_073844.jpg 20230318_100440.jpg
 

enduras1

Moderator
Staff member
Πολύ ευχαριστημένος με τον οδηγό μεντεσέδων της Veiko που έχουμε αγοράσει μερικοί.

Σήμερα ήρθε η ώρα να δοκιμαστεί και συμπεριφέρθηκε άψογα
Χρειάστηκαν μερικές δοκιμές για να βρω που έπρεπε να βάλω το στοπ του άξονα, ώστε να πετύχω το σωστό βάθος της τρύπας.

Για να μην παιδεύεστε, κατέληξα στο εξής.
Το βάθος της τρύπας του μεντεσέ, είναι 5 χιλιοστά μικρότερο, από την απόσταση μεταξύ της χάλκινης ροδέλας και της βάσης του εργαλείου.

View attachment 212352

Δηλαδή: Αν βάλεις το στοπ έτσι ώστε η ροδέλα να απέχει από τη βάση στα 17mm, θα κάνεις μια τρύπα με βάθος 12mm περίπου, που είναι ιδανική για να μπει ο μεντεσές σε ένα ξυλο των 15mm

Εντωμεταξύ, σκέφτηκα πως το καλό μου forstner της Wolfcraft θα ήταν καλύτερο από το κινέζικο της Veiko και είπα να το δοκιμάσω. Έλα όμως που δεν έμπαινε γιατί ήταν ένα χιλιοστό πιο χοντρό. :confused:

View attachment 212353

Έκατσα σιγά σιγά με υπομονή, και με γυαλόχαρτο (στήριξα το Wolfcraft στο κάθετο δράπανο και το έβαλα να γυρνάει), έφαγα αυτό το χιλιοστό από τον άξονα και έτσι κατάφερα να το βάλω και να το δοκιμάσω.

Έπεσα πολύ έξω! Το κινέζικο forstner που συνοδεύει το Veiko, είναι κλάσεις ανώτερο από αυτό της Wolfcarft
Στον μισό χρόνο (και λιγότερο) άνοιγε τις τρύπες αυτό της Veiko! (y)

Πάντως, αυτό που έχουν κάνει να γωνιάζει ο οδηγός με μια κίνηση και να ακινητοποιείται πάνω στο ξύλο, είναι μεγάλη υπόθεση! Τελειώνεις σε ελάχιστο χρόνο τη δουλειά και με ακρίβεια.
Για να πάρετε μια ιδέα από αληθινούς χρόνους της διαδικασίας, δείτε το video που τράβηξα.


Ούτε μετρήματα, ούτε τίποτα. :D

Θα ήταν ιδανικό να είχε ακόμα ένα εξάρτημα για να σημαδεύεις τις τρυπες στο απέναντι ξύλο, όπως αυτό που έβαλε ο Κυριάκος εδώ.

Τύπωσα ένα στον Printer, αλλά δυστυχώς αν και σαν ιδέα είναι πολύ καλό σαν σχεδίαση είναι προβληματικό και , στην πράξη, μου φαίνεται πως μάλλον ζημιά θα κάνει παρά θα βοηθήσει.

View attachment 212351

Θα το ψάξω και άλλο, μήπως βρω κάτι καλύτερο.

Συνολικά λοιπόν προτείνεται θερμά αυτός ο οδηγός.
Όχι πως είναι 100% τέλειος. Κάτι τζόγοι του μισού χιλιοστού, θα μπορούσαν να λείπουν και αυτό το εξάρτημα για τις απέναντι τρύπες θα έπρεπε να περιλαμβάνεται.

Όμως είναι μεγάλη ευκολία. Έκανα 16 τρύπες χωρίς να το καταλάβω!

View attachment 212350

:D (y) :D
Σπέσιαλ λέμε!
Μέσα στην εβδομάδα θα τον δοκιμάσω και εγώ στην 15αρα μελαμίνη με μίνι μεντεσεδες να δούμε τι αλλάζει εκεί!

Μακάρι να βγάλεις άκρη με το δεύτερο εξερτηματακι να γίνουν όλα λίγο πιο εύκολα!
 
  • Like
Reactions: nikfor

kospap

Supreme Member
31 July 2009
8,184
Έκατσα σιγά σιγά με υπομονή, και με γυαλόχαρτο (στήριξα το Wolfcraft στο κάθετο δράπανο και το έβαλα να γυρνάει), έφαγα αυτό το χιλιοστό από τον άξονα και έτσι κατάφερα να το βάλω και να το δοκιμάσω.

Έπεσα πολύ έξω! Το κινέζικο forstner που συνοδεύει το Veiko, είναι κλάσεις ανώτερο από αυτό της Wolfcarft
Στον μισό χρόνο (και λιγότερο) άνοιγε τις τρύπες αυτό της Veiko! (y)

Και εγω το αλλο τρυπανι που χρησιμοποιησα , Wolfcarft πρεπει να ητανε....με το καινουργιο τρυπανι σε mdf, ουτε καν οδηγο δεν χρειαζοτανε

ENDURAS,
το κινεζικο απο το λινκ μου 12 χιλιοστα ειναι
 
  • Like
Reactions: enduras1 and nikfor

dk31

AVClub Addicted Member
29 November 2016
2,783
Δηλαδή, αυτοί οι οδηγοί (όπως αυτός στα αριστερά και αυτός στο κέντρο,) δουλεύουν ως εξής: Τους χρησιμοποιείς για να κάνεις δυο σημαδάκια στο σταθερό μέρος του ντουλαπιού. Μετά, τρυπάς σε αυτά τα σημάδια, και εκεί βάζεις σφηνωτό τον οδηγό (έχει δυο μικρούς πλαστικούς πείρους). Φέρνεις κοντά το πορτάκι, και επειδή ο οδηγός δουλεύει και σαν αποστάτης, σου δίνει το κέντρο της τρύπας του μεντεσέ. Σημαδεύεις, τρύπας με το forstner και προχωράς.
Νίκο, οι δυο μικροί πλαστικοί πείροι χρησιμεύουν αν θες να αλλάξεις πορτάκι σε υφιστάμενο κουτί, κάνοντας ακριβώς όπως τα γράφεις.
Αν φτιάχνεις καινούργιο ντουλάπι (κουτί και πορτάκι) η δουλειά γίνεται πολύ πιο απλά: από την κορυφή της πόρτας μετράς πχ 2εκ και τραβάς γραμμή στο πορτάκι. Κάνεις το ίδιο και στην κάσα και μετά βάζεις τον οδηγό πάνω στην γραμμή και σημαδεύεις για την τρύπα που θα κάνεις με το forstner (στο πορτάκι). Μετά βάζεις τον οδηγό στην άλλη γραμμή και σημαδεύεις για τις δύο τρύπες του μεντεσέ (στην κάσα).
Έτσι δεν χρειάζεται να ευθυγραμμίσεις το πορτάκι με την κάσα.
 
  • Like
Reactions: nikfor

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
Σημερα δοκιμασα τα τρυπανια Performance της Parkside που εφερε το Lidl....

Δοκιμαστηκε ενα 6αρη και ενα 8αρη....

Εκανα 2 τρυπες με το καθενα σε μπετο/κολωνα ενδεικτικα...
Το 6αρη ειχε καποιους κραδρασμους/τρανταγματα αλλα οχι κατι το υπερβολικο που να σε κανει πεις τι ειναι αυτο....,με το 8αρη σχεδον καθολου...
Σε σχεση με τα Bosch 7X ειναι μικρη η διαφορα.....
Οσο αφορα για την καθαροτητα διανηξης και σωστης διαμετρου της τρυπας δεν παρατηρησα κατι το μεπτο...
Στις παρακατω φωτο φενεται αυτο....γαι αν φατσει σε αυτην την ευθεια το ουπα μπηκε με ματσολα....
Ικανοποιημενος λοιπον....

τοτε να τα αλλαξω με αλλο σετ, γιατι ελεγα να τα δωσω πισω και να παρω τα λεφτα μου
 
  • Like
Reactions: enduras1 and KOSSTV