το κύκλωμα του ελεκτορ ειναι πολύ απλό και αποτελεσματικό για να κάνεις χειροκίνητο σοφτ σταρτ.
πολλοί επαγγελματικοί πχ εχουν κλασικό σοφτ σταρτ σαν αυτό, οταν καίγονται και βραχυκυκλώνει η έξοδος παίρνει φωτιά και το σοφτ σταρτ γιατι λόγω βραχυκυκλώματος η ταση στο ρελε δεν ειναι αρκετή για να ανοίξει. βέβαια αυτοι το κάνουν επίτηδες για να μην ανοίξει και πάρει φωτιά το ενισχυτικό. σε μεγαλο χωρητικό φορτίο ο χρόνος ειναι πολυ κρίσιμος εαν δεν θες να βάλεις πολυ μεγάλη αντίσταση αρα εκεί τα πράγματα γίνονται πολυ δύσκολα χειροκίνητα.
υπάρχει και μια αλλη παράμετρος που δεν συζητήσατε.
η ομαλή και οχι βίαιη φόρτιση των πυκνωτών πολλαπλασιάζει την διάρκεια ζωή τους όταν λοιπόν εχεις βάλει κατι καλό και ακριβό εκεί το σοφτ σταρτ είναι απαραίτητο.
να συμφωνησω απολυτα