Παναγιώτης Μελάς
AVClub Addicted Member
Μήπως να επικοινωνούσα με την Cyberlink?
Ευχαριστώ.
Μόλις το έκανα. Αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Μήπως πρέπει να αποτανθώ στην ίδια τη μαμά εταιρεία; Συνηθίζουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και να λύνουν προβλήματα ή να προτείνουν λύσεις ή Α.Κ.?
Δες εδώ
http://www.cyberlink.com/downloads/support/powerdvd/patches_en_US.html
Η 1830 είναι παλαιότερη. Κατέβασε το τελευταίο update (2429). Ίσως λύσει το πρόβλημα.. Αλλά έτσι κι αλλιώς, είναι καλύτερα να έχεις την πιό πρόσφατη έκδοση.
Ευχαριστώ.
Μόλις το έκανα. Αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Μήπως πρέπει να αποτανθώ στην ίδια τη μαμά εταιρεία; Συνηθίζουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και να λύνουν προβλήματα ή να προτείνουν λύσεις ή Α.Κ.?