Και γιατί να κόψει κάτι ο Tzimisce; Μήπως "κόβει" τίποτα ο συντάκτης του άρθρου, ο οποίος γράφει γνωστές κοινοτοπίες με προβοκατόρικο τρόπο; Έχει αυτό το κείμενο στόχο να αποκαλύψει αλήθειες ή να προστατέψει τον καταναλωτή, όταν σε κάθε δεύτερη παράγραφο μας υπενθυμίζει πόσο
βλακώδες, ή
ηλίθιο ή
βλακωδώς ηλίθιο είναι για παράδειγμα να χρησιμοποιείς λάμπες στα μηχανήματα; (σε αντίθεση με τους φούρνους μικροκυμάτων όπου τις βρίσκει απαραίτητες.)
Κατ' αρχάς οι "δεκάλογοι" είναι κείμενα εκ φύσεως προκάτ. Προφανώς οφείλουν να είναι δέκα τα σημεία ώστε να ακούγονται στρογγυλά. Γιατί να μην είναι 9 ή 11 τα μπιγκ λάιζ που ανακάλυψε ο μίστερ;
Υπάρχει άνθρωπος που ασχολείται με το hi-fi και δεν ανακάλυψε ότι τα μηχανήματα στρώνουν; Ευτυχώς που μας κάνει μια παραχώριση λίγων ωρών (άντε και μια-δυο ημερών) για τα ηχεία! Να είναι καλά ο άνθρωπος, εδώ στάθηκε γενναιόδωρος.
[ Πριν μια βδομάδα ολοκλήρωσα το στρώσιμο του ενισχυτή μου. Παρόλη τη στήριξη και τις συμβουλές που είχα από μέλος του φόρουμ που ξέρει την αλλοπρόσαλη συμπεριφορά των λαμπάτων, απελπίστηκα πολλές φορές και ήθελα να τον πετάξω από το παράθυρο. Ο ενισχυτής σταθεροποίησε τον ήχο του μετά από 700 ώρες λειτουργίας- εντάξει, οι μισές ώρες σε λειτουργία ψιθύρου, με tuner.]
Υπάρχει λόγος να συζητάμε ακόμα για το ρόλο και τη σημασία του καλωδίου των ηχείων; Για τη διαφορά βινυλίου και cd;
Κατά τη γνώμη μου, είναι τόσο βαρετά προβλέψιμα όσα λέει ο τύπος ώστε αναγκάζεται να καταφύγει στην τεχνική της πρόκλησης για να ανάψουν τα αίματα, να αρχίσει το κουβεντολόι και να αποκρυβεί η έλλειψη επιχειρημάτων. Πολύ τζάμπα μάγκας, μου ακούγεται.